Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-12
Gdańsk: Wykonanie sprawdzających badań niezbędnych do prawidłowej oceny wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów w zakresie badania gruntów i nawierzchni, w trakcie realizacji II etapu budowy Stadionu Piłkarskiego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 354868 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańska reprezentowana przez Biuro Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Spółka z o.o. , ul. Uczniowska 28, 80-530 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 722 00 00, faks 085 722 00 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sprawdzających badań niezbędnych do prawidłowej oceny wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów w zakresie badania gruntów i nawierzchni, w trakcie realizacji II etapu budowy Stadionu Piłkarskiego w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sprawdzających badań niezbędnych do prawidłowej oceny wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów w zakresie badania gruntów i nawierzchni, w trakcie realizacji II etapu budowy Stadionu Piłkarskiego w Gdańsku, wg następującej specyfikacji: 1) Pełne badania przydatności gruntów do budowy nasypu wg PN-S-02205. Ilość badań: 45 szt. 2) Wskaźnik zagęszczenia metoda Proctora. Ilość badań: 650 szt. 3) Badanie płytą VSS. Ilość badań: 130 szt. 4) Badanie sondą dynamiczną wg PN-B 04452:2002. Ilość badań: 200 mb. 5) Badanie sondą statyczną CPT wg PN-B 04452:2002. Ilość badań: 100 mb. 6) Wiercenia w gruncie. Ilość badań: 50 mb. 7) Badania pełne kruszywa łamanego zgodnie z PN-S-06102:1997. Ilość badań: 5 szt. 8) Uziarnienie kruszywa 0/63. Ilość badań: 50 szt. 9) Skład, Stabilność wg Marshalla betonu asfaltowego lub SMA wg PN-S-96025. Ilość badań: 15 szt. 10) Zagęszczenie, zawartość wolnej przestrzeni nawierzchni z mieszanki min. asfaltowej wg PN-S-96025. Ilość badań: 25 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym: 1.1 w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia wykonali należycie usługi badania gruntów lub nawierzchni, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł netto; 1.2 dysponują następującym potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do jego udostępnienia: - płyta VSS, - ubijak Proctora automatyczny, - ekstraktor, - prasa Marshalla, - zestaw sit normowych do analizy uziarnienia; 1.3 dysponują następującymi osobami do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób: - kierownik laboratorium: wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie (min. 3 lata) w badaniu lub nadzorowaniu badań w zakresie badania gruntów lub nawierzchni, - laborant: doświadczenie (min. 1 rok) w badaniu lub nadzorowaniu badań w zakresie badania gruntów, - laborant: doświadczenie (min. 1 rok) w badaniu lub nadzorowaniu badań w zakresie badania nawierzchni. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie niżej wymienionych dokumentów, według formuły: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zawarte jest na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ); 1.2 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług opisanych w warunku, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 1.4 wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 1.5 wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bieg2012.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Spółka z o.o., ul. Uczniowska 28, 80-530 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 14:00, miejsce: Biuro Inwestycji Euro Gdańsk 2012 Spółka z o.o., ul. Uczniowska 28, 80-530 Gdańsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, magazynów archiwalnych i terenów zewnętrznych Oddziału IPN w Gdańsku (część I) i Delegatury IPN w Bydgoszczy (część II)
- Rewaloryzacja i adaptacja historycznych budynków (A i B) zespołu szpitalnego Bożego Ciała w Gdańsku
- Dostawa obuwia profilaktycznego na potrzeby pracowników UCK
- Przygotowanie i przeprowadzenie konferencji pt. "Dzień Przemysłu Kosmicznego" wraz z usługami towarzyszącymi
- Dostawa przekształtników napięcia 380VDC na 230VAC na potrzeby CI TASK
- Dostawa oraz montaż wielostanowiskowego stołu do pracy z inteligentnymi rozwiązaniami na potrzeby doposażenia przestrzeni coworkingowej Biblioteki Politechniki Gdańskiej.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.