eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego dla Powiatu Krasnostawskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-30

Ogłoszenie nr 354876 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.

Krasnystaw: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego dla Powiatu Krasnostawskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 328231-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 334634-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie, krajowy numer identyfikacyjny 110198209, ul. ul. Sobieskiego  3, 22-300   Krasnystaw, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 82 5765211...13, 5767286...88, faks 82 5764588, e-mail przetargi@krasnystaw-powiat.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.krasnystaw-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego dla Powiatu Krasnostawskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.3.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa na rzecz Powiatu Krasnostawskiego kredytu długoterminowego złotówkowego w kwocie 1.683.360,00 PLN (słownie: jeden milion sześćset osiemdziesiąt trzy tysiące trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100), w celu spłaty części zobowiązań z tytułu zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek na sfinansowanie realizacji inwestycji, zakupów inwestycyjnych, dotacji na inwestycje i remontów, na następujących warunkach: 1.1.Kredyt w złotych polskich (PLN); 1.2 Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego. Kredyt uruchamiany w całości w ciągu 3 dni od przekazania przez zamawiającego pisemnej dyspozycji, jednak nie później niż do dnia 15 grudnia 2016 roku. 1.3 Okres kredytowania do 30 września 2027 r.; 1.4 Okres karencji w spłacie rat kredytu: do 30.12.2017 roku; 1.5 Raty kapitałowe będą płatne do ostatniego dnia kalendarzowego miesiąca kończącego kwartał danego roku począwszy od grudnia 2017r. 1.6 Spłata kapitału w następujących w kwotach: pierwsza spłata: 25.000 zł do 31.12.2017r., 12 rat po 25.000 zł; 26 rat po 50.310 zł; ostatnia rata w kwocie 50.300 w terminie do 30.09.2027r. Terminarz spłaty kredytu stanowi załącznik Nr 4 do siwz; 1.7. Odsetki od wykorzystanego kredytu w okresie kredytowania będą naliczane miesięcznie od kwoty aktualnego zadłużenia i podlegają spłacie w terminach kwartalnych, do ostatniego dnia miesiąca następującego po kwartale, po otrzymaniu informacji z banku o wysokości naliczonych odsetek, przy czym: pierwsza płatność odsetek nastąpi do dnia 31.01.2017r. i będzie obejmowała odsetki naliczone za miesiąc grudzień 2016 r. , następnie odsetki płatne będą w okresach 3 miesięcznych w następujących terminach: do 30 kwietnia za okres styczeń-marzec; do 31 lipca za okres kwiecień-czerwiec; do 31 października za okres lipiec-wrzesień; do 31 stycznia za okres październik-grudzień, płatność ostatniej raty odsetkowej nastąpi w terminie spłaty ostatniej raty kredytu do dnia 30.09.2027r. za okres lipiec-wrzesień 2027r. 1.8. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są od dnia powstania zadłużenia do dnia poprzedzającego jego spłatę. 1.9. W przypadku gdy termin spłaty raty kredytu, czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, zamawiający dokona wymaganej spłaty kredytu czy odsetek w dniu roboczym poprzedzającym dzień wolny od pracy. 1.10. Odsetki będą wyliczane według rzeczywistej liczby dni kalendarzowych w miesiącu i roku (365 dni lub 366 dni). 1.11. Oprocentowanie kredytu będzie ustalane w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M i jest równe stawce bazowej powiększonej o stałą marżę Banku. 1.12. Marża banku określona w procentach musi być stała w okresie kredytowania. 1.13. Prowizja przygotowawcza z tytułu udzielonego kredytu (jeśli wykonawca przewiduje w koszcie kredytu) określona zostanie procentowo i płatna będzie jednorazowo, najpóźniej w dniu uruchomienia kredytu. 1.14. Przy obliczaniu ceny oferty (kosztu kredytu) wyjściowe wielkości będące podstawą ustalenia oprocentowania należy przyjąć w wartościach WIBOR 3M obowiązujących w dniu 7 października 2016r., tj. 1,71%, jako termin uruchomienia kredytu w całej wysokości należy przyjąć dzień 01 grudnia 2016r., jako podstawę wyliczeń przyjąć terminy spłaty kredytu określone w opisie przedmiotu zamówienia, odsetki wyliczyć według rzeczywistej liczby dni kalendarzowych w miesiącu i roku (365 dni lub 366 dni), uwzględnić koszt prowizji (jeśli występuje). 1.15. Kredytobiorca przewiduje dopuszczalną formę zabezpieczenia kredytu w postaci weksla własnego in blanco z deklaracją wekslową. 1.16. Zamawiający zobowiązuje się do podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji roszczeń Wykonawcy wynikających z umowy. 1.17. Zakłada się złożenie kontrasygnaty Skarbnika Powiatu na dokumentach kredytowych (umowa kredytowa, weksel in blanco, oświadczenie o poddaniu się egzekucji, deklaracji wystawcy weksla in blanco). 1.18. Zamawiający udostępni przed podpisaniem umowy kredytowej zaświadczenia o braku zaległości wobec US i ZUS. 1.19. Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowej zgody banku. W przypadku wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, chyba że Kredytobiorca złoży odmienną dyspozycje na piśmie. W przypadku zaistnienia możliwości wcześniejszych spłat kredytu zamawiający wymaga przyjęcia ich bez dodatkowych opłat (brak prowizji i innych opłat za przedterminową spłatę całości lub części kredytu). 1.20. Zamawiający wymaga możliwości dokonania bez dodatkowych opłat zmniejszenia wysokości i/lub wydłużenia terminów spłat rat kapitałowych w okresie kredytowania. 1.21. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu, poza określonymi w ofercie 1.22. Dla celów oceny zdolności kredytowej zamawiający udostępnia: sprawozdania budżetowe i finansowe (Rb -NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-28S, Rb-27S, Rb-Z (SPZOZ)), Opinie składu orzekającego RIO: dotyczącą sprawozdania z wykonania budżetu za I półrocze 2016 r. oraz o możliwości spłaty wnioskowanego kredytu . Sprawozdania oraz Opinie dostępne są na stronie internetowej: http://bip.krasnystaw-powiat.pl w zakładce: Sprawozdania finansowe; Uchwały Rady Powiatu w Krasnymstawie w sprawie: uchwały budżetowej na rok 2016, wieloletniej prognozy finansowej oraz zmiany uchwał dostępne są na stronie internetowej: http://bip.krasnystaw-powiat.pl w zakładce: budżet powiatu; Uchwałę Rady Powiatu w Krasnymstawie w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego dostępną pod linkiem: http://bip.krasnystaw-powiat.pl/files/sites/47053/wiadomosci/334246/files/4085_0001.pdf . 2. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: obsługa kredytu tj. w szczególności wyliczanie należnych odsetek do kredytu, informowanie o bieżącym stanie kredytu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Zamawiający wymaga zatrudnienia min. 1 osoby w wymiarze czasu pracy proporcjonalnym do wykonywanych czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 2.1Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a pzp: 2.1.1Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu Oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, zawierające wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z przyporządkowaniem czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy to także pracowników podwykonawców). W przypadku wystąpienia konieczności zmiany osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia wykonawca poinformuje o tym fakcie zamawiającego w terminie 5 dni od zaistnienia zmiany, przekazując w tym terminie aktualne oświadczenie. 2.1.2Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Oświadczeniu będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). 2.2Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 2.2.1Zamawiający dokonuje kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp na podstawie Oświadczenia, o którym mowa w pkt 3.4.1.1 siwz. 2.2.2Za niewywiązanie się z obowiązku dotyczącego przedstawienia Oświadczenia, o którym mowa w pkt 3.4.1.1 siwz., Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 200 zł za każdy dzień opóźnienia. 2.3Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: obsługa kredytu tj. w szczególności wyliczanie należnych odsetek do kredytu, informowanie o bieżącym stanie kredytu. 3.Zamawiający określa standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, tj: przeznaczenie kredytu; kwotę kredytu; walutę kredytu; okres kredytowania; okres karencji w spłacie kapitału; terminy i kwoty spłaty rat kapitałowych; sposób naliczania i terminy spłaty rat odsetkowych; wszystkie elementy składowe, które mogą zastosować wykonawcy, mające wpływ na cenę (koszt kredytu) w całym okresie kredytowania; sposób zabezpieczenia kredytu; spełniając w ten sposób pierwszy z wymogów zastosowania kryterium ceny jako jedynego kryterium oceny ofert, wynikający z art. 91 ust. 2a ustawy Pzp. Zamawiający wykaże w załączniku do protokołu w jaki sposób zostały uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia koszty cyklu życia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT312287
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie,  bs.krasnystaw@pro.onet.pl,  ul. Mostowa 25,  22-300,  Krasnystaw,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 318442,47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 318442,47
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 421501,17
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.