eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówDostawa strzykawek jednorazowych, kraników trójdrożnych, worków sterylnych do zbiórki moczu, wieszaków do worka na mocz, opasek identyfikacyjnych na nogę dla zmarłych, rurek ustno-gardłowych, rurek intubacyjnych, ustnych i nosowo-tchawicznych, rurek tracheostomijnych, obwodów oddechowych do aparatu, systemu zamkniętego do nawilżania typu "RespiFlo", przedłużaczy do obwodu oddechowego, wymiennika ciepła i wilgoci do tracheostomii, filtrów oddechowych, masek krtaniowych, masek tlenowych, masek anestetycznych twarzowych dla dorosłych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-30

Ogłoszenie nr 354878 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.

Pruszków: Dostawa strzykawek jednorazowych, kraników trójdrożnych, worków sterylnych do zbiórki moczu, wieszaków do worka na mocz, opasek identyfikacyjnych na nogę dla zmarłych, rurek ustno-gardłowych, rurek intubacyjnych, ustnych i nosowo-tchawicznych, rurek tracheostomijnych, obwodów oddechowych do aparatu, systemu zamkniętego do nawilżania typu "RespiFlo", przedłużaczy do obwodu oddechowego, wymiennika ciepła i wilgoci do tracheostomii, filtrów oddechowych, masek krtaniowych, masek tlenowych, masek anestetycznych twarzowych dla dorosłych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 316905


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 319938


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 1064867300000, ul. ul. Warsztatowa  1, 05800   Pruszków, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 770 93 08, faks 22 770 93 08, e-mail przetargi@szpk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpk.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.szpk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa strzykawek jednorazowych, kraników trójdrożnych, worków sterylnych do zbiórki moczu, wieszaków do worka na mocz, opasek identyfikacyjnych na nogę dla zmarłych, rurek ustno-gardłowych, rurek intubacyjnych, ustnych i nosowo-tchawicznych, rurek tracheostomijnych, obwodów oddechowych do aparatu, systemu zamkniętego do nawilżania typu "RespiFlo", przedłużaczy do obwodu oddechowego, wymiennika ciepła i wilgoci do tracheostomii, filtrów oddechowych, masek krtaniowych, masek tlenowych, masek anestetycznych twarzowych dla dorosłych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

26/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pakiet nr 1 Strzykawka jednorazowa trzyczęściowa 1 ml z igłą do insuliny rozm. 0,3-0,5 mm x 13-16 mm: Poz.1 - 300 szt. Strzykawka jednorazowa dwuczęściowa: Poz.2 - 25 000 szt. Poz.3 - 52 000 szt. Poz.4 - 52 000 szt. Poz.5 - 55 000 szt. Strzykawka jednorazowa z łącznikiem stożkowym 100 ml do cewników lub sondy z łącznikiem stożkowym 100 ml Poz.6 - 4400 szt. Strzykawka jednorazowa do pomp infuzyjnych 50-60 ml Poz.7 - 8 800 szt. Strzykawka jednorazowa do pomp infuzyjnych 50-60 ml Poz.8 - 3 700 szt. Pakiet nr 2 Kranik trójdrożny trójramienny typu luer-Lock z drenem Poz.1 - 4 350 szt. Kranik trójdrożny trójramienny typu luer-Lock Poz.2 - 600 szt. Pakiet nr 3 Worek sterylny do zbiórki moczu Poz.1 - 4 600 szt. Wieszak do worka na mocz o pojemności 2000ml Poz.2 - 750 szt. Pakiet nr 4 Opaska identyfikacyjna na nogę dla zmarłych Poz.1 - 2 300 szt. Pakiet 5 Rurki ustno-gardłowe 1 800 szt. Pakiet nr 6 Rurki intubacyjne ustne i nosowo-tchawicze - 1 000 szt. Pakiet nr 7 Rurki tracheotomijne z mankietem niskociśnieniowym - 150 szt. Pakiet nr 8 Obwód oddechowy do aparatu do znieczulania dorosłych Poz.1 - 300 szt. Obwód oddechowy jednorazowy do respiratora dla dorosłych Poz.2 - 250 szt. Pakiet nr 9 System zamknięty do nawilżania typu "RespiFlo" - 1 000 szt. Pakiet nr 10 Przedłużacz do obwodu oddechowego Poz.1 - 1 050 szt. Wymiennik ciepła i wilgoci do tracheostomii sterylny Poz.2 - 800 szt. Pakiet nr 11 Filtr oddechowy typu Hygrobac S-A Poz.1 - 600 szt. Filtr oddechowy typu Barierrbac"S" Poz.2 - 300 szt. Filtr oddechowy mechaniczny typu Hygrosterfiltr Poz.3 - 600 szt. Filtr elektrostatyczny typu Hygrobac "S" Poz.4 - 500 szt. Pakiet nr 12 Maska krtaniowa prosta Poz. 1 - 400 szt. Maska krtaniowa wygięta Poz.2 - 75 szt. Pakiet nr 13 Maski tlenowe Poz.1 - 1 100 szt. Maska anestetyczna twarzowa dla dorosłych Poz.2 - 200 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 33141310-6
Dodatkowe kody CPV: 33141000-0, 33141600-6, 33157810-6, 33157110-9, 33171110-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: opaski identyfikacyjne na nogę dla zmarłych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4899
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SINMED Sp. z o.o.,  ,  ul. Toszecka 6,  44-100,  Gliwice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4243.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4243.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6025.77
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 7   NAZWA: rurki tracheostomijne z mankieterm niskociśnieniowym
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT8250
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AKME Sp. z o.o.,  ,  ul. Poloneza 89 B,  02-826,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8910
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8910
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8910
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 9   NAZWA: system zamknięty do nawilżania typu Respiflo
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT12000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Medtronic Poland Sp. z o.o.,  ,  ul. Polna 11,  00-633,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10800
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10800
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 11   NAZWA: filtry oddechowe
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT12950
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Medtronic Poland Sp. z o.o.,  ,  ul. Polna 11,  00-633,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12830.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12830.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12830.40
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.