Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-30
Ogłoszenie nr 354898 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.
Brzeg: "Przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów i uczennic szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski w ramach projektu: >>Powiat Brzeski wspiera kształcenie zawodowe<<"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów i uczennic szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski w ramach projektu: "Powiat Brzeski wspiera kształcenie zawodowe" realizowanego w ramach poddziałania 9.2.1 Wsparcie kształcenia zawodowego RPO Województwa Opolskiego 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Brzeski, krajowy numer identyfikacyjny
53141244400000, ul.
ul. Robotnicza
20,
49300
Brzeg, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
077 444 79 00, e-mail
przetargi@brzeg-powiat.pl, faks
077 444 79 03.
Adres strony internetowej (URL): www.brzeg-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://powiat.brzeski.opolski.sisco.info/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Starostwo Powiatowe w Brzegu, ul. Robotnicza 20, 49-300 Brzeg, parter - kancelaria ogólna
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych dla uczniów i uczennic szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski w ramach projektu: >>Powiat Brzeski wspiera kształcenie zawodowe<<"
Numer referencyjny: OR.272.1.5.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.5) Główny kod CPV: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/06/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy oraz posiada pozwolenie na prowadzenie szkoleń w ramach wpisu do ewidencji/rejestru działalności gospodarczej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie postawił żadnego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 szkolenia grupowe (grupa min. 5 osobowa) o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł (każde) w zakresie przedmiotu zamówienia objętego częścią zamówienia, na które Wykonawca zamierza złożyć ofertę oraz załączy dowody, że zostały one wykonane należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
- aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, - Aktualny na dzień składania ofert dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- zobowiązanie innych podmiotów, w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach oraz przedkłada odpowiednie dokumenty, o których mowa w SIWZ - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Podstawa i warunki wprowadzania zmian zostały wskazane w istotnych postanowieniach umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. Przesunięcie terminu wykonania poszczególnych szkoleń w ramach terminu określonego w dziale IV niniejszej SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/12/2016, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Kurs obsługi kas fiskalnych z HACCP i czytnikiem kart płatniczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 80 uczniów Zespołu Szkół Budowlanych w Brzegu w dwóch grupach po 40 uczniów każda w zakresie: Kurs obsługi kas fiskalnych z HACCP i czytnikiem kart płatniczych. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 48 godzin, realizowany będzie w terminie: grupa pierwsza od grudnia 2016 r. do 15.04.2017 r., grupa druga od 15.11.2017 r. do15.04.2018 r. - wg załącznika nr 2.1 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Kurs operatora wózków jezdniowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 100 uczniów Zespołu Szkół Budowlanych w Brzegu w dwóch grupach po 50 uczniów każda w zakresie: Kurs operatora wózków jezdniowych. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 70 godzin, realizowany będzie w terminie: grupa pierwsza od grudnia 2016 r. do 15.04.2017 r., grupa druga od 15.11.2017 r. do 15.04.2018 r. - wg załącznika nr 2.1 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Kurs baristy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 20 uczniów Zespołu Szkół Budowlanych w Brzegu w dwóch grupach po 10 uczniów każda w zakresie: Kurs baristy. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 20 godzin (co najmniej 14 godzin zajęć praktycznych, w tym co najmniej 5 godzin zajęć praktycznych indywidualnych z opanowywaniem technik dla początkujących, a także dla zaawansowanych), realizowany będzie w terminie: grupa pierwsza od 2.01.2017 r. do 15.05.2017 r., grupa druga od 2.01.2018 r. do 01.05.2018 r. - wg załącznika nr 2.1 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 01/05/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Kurs brukarza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 uczniów Zespołu Szkół Budowlanych w Brzegu w zakresie: Kurs brukarza. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 80 godzin, realizowany będzie w terminie: od grudnia 2016 r. do 15.04.2017 r. - wg załącznika nr 2.1 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: Kurs malarza - tapeciarza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 20 uczniów Zespołu Szkół Budowlanych w Brzegu w dwóch grupach po 10 uczniów każda w zakresie: Kurs malarza - tapeciarza. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 80 godzin, w tym co najmniej 56 godzin zajęć praktycznych, realizowany będzie w terminie: grupa pierwsza od grudnia 2016 r. do 15.04.2017 r., grupa druga od 1.10.2017 r. do 1.02.2018 r. - wg załącznika nr 2.1 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 01/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: Kurs operatora koparek, spycharek, małych dźwigów budowlanych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 uczniów Zespołu Szkół Budowlanych w Brzegu w zakresie: Kurs operatora koparek, spycharek, małych dźwigów budowlanych. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 70 godzin oraz dodatkowe godziny dla osób bez stażu przy obsłudze techniczno - eksploatacyjnej koparki, spycharki, małego dźwigu budowlanego, realizowany będzie w terminie: od 15.09.2017 r. do 15.12.2017 r. - wg załącznika nr 2.1 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 7
Nazwa: Kurs AutoCAD
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 20 uczniów Zespołu Szkół Budowlanych w Brzegu w dwóch grupach po 10 uczniów każda w zakresie: Kurs AutoCAD. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 30 godzin, realizowany będzie w terminie: grupa pierwsza od grudnia 2016 r. do 28.02.2017 r., grupa druga od 15.11.2017 r. r. do 28.02.2018 r. - wg załącznika nr 2.1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 8
Nazwa: Kurs spawalniczy w zakresie: - spawania łukowego stali elektrodą otuloną (MMA); - spawania gazowego metodą 311; - spawania metodą MAG. Spawanie stali niestopowych elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych -
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 uczniów Zespołu Szkół Budowlanych w Brzegu w zakresie: Uprawnienia spawalnicze. Zakres uprawnień ujęty jest w Świadectwie Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza: - Spawanie łukowe stali elektrodą otuloną (MMA), - Spawanie gazowe (metoda 311), - Spawanie metodą MAG (Metal Active Gas). Spawanie stali niestopowych elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 300 godzin (100 godzin na metodę). Szkolenie realizowane będzie w terminie: od 15.09.2017 r. do 15.02.2018 r. - wg załącznika nr 2.1 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 9
Nazwa: Kurs operatora wózków jezdniowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 29 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Brzegu w zakresie: Kurs operatora wózków jezdniowych. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 70 godzin, realizowany będzie w terminie: od 03.2017 r. do 06.2017 r. - wg załącznika nr 2.2 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 10
Nazwa: Kurs barmański
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 50 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Brzegu w zakresie: Kurs barmański. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 30 godzin, realizowany będzie w terminie: od 02.2017 r. do 03.2017 r. - wg załącznika nr 2.2 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 11
Nazwa: Kurs SEP (uprawnienia elektryczne)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Brzegu w zakresie: Kurs SEP. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 30 godzin, realizowany będzie w terminie: marzec 2017 r. - wg załącznika nr 2.2 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 12
Nazwa: Kurs spawalniczy MIG, MAG, TIG
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 15 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Brzegu w zakresie: Kurs spawalniczy metodami MIG, MAG, TIG. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 140 godzin, realizowany będzie w terminie: lipiec 2017 r. - wg załącznika nr 2.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/07/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 13
Nazwa: Kurs florystyczny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 20 uczniów Zespołu Szkół Ekonomicznych w Brzegu w zakresie: Kurs florystyczny. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 100 godzin, realizowany będzie w terminie: kwiecień 2017 r. - wg załącznika nr 2.3 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 14
Nazwa: Kurs operator - programista CNC ze znajomością technologii obróbki skrawaniem i rysunku technicznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 uczniów Zespołu Szkół Ekonomicznych w Brzegu w zakresie: Kurs operator - programista CNC ze znajomością technologii obróbki skrawaniem i rysunku technicznego. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 80 godzin, realizowany będzie w terminie: wrzesień 2017 r. - wg załącznika nr 2.3 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 15
Nazwa: Kurs operatora wózków jezdniowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 50 uczniów Zespołu Szkół Ekonomicznych w Brzegu w zakresie: Kurs operatora wózków jezdniowych. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 67 godzin, realizowany będzie w terminie: od 09.2017 r. do 10.2017 r.- wg załącznika nr 2.3 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 16
Nazwa: Kurs wysokościowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 20 uczniów Zespołu Szkół Ekonomicznych w Brzegu w zakresie: Kurs wysokościowy. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 24 godziny, realizowany będzie w terminie: maj 2017 r. - wg załącznika nr 2.3 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 17
Nazwa: Kurs operatora wózków jezdniowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 60 uczniów Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Grodkowie w zakresie: Kurs operatora wózków jezdniowych. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 67 godzin, realizowany będzie w terminie: grupa pierwsza od 01.2017 r. do 02.2017 r., grupa druga od 01.2018 r. do 02.2018 r. - wg załącznika nr 2.4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28/02/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 18
Nazwa: Kurs spawalniczy metodą TIG (141)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 uczniów Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Grodkowie w zakresie: Kurs spawalniczy metodą TIG (141). Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 100 godzin, realizowany będzie w terminie: od 09.2017 r. do 11.2017 r. - wg załącznika nr 2.4 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 19
Nazwa: Kurs operatora koparek, spycharek, małych dźwigów budowlanych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 20 uczniów Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Grodkowie w zakresie: Kurs operatora koparek, spycharek, małych dźwigów budowlanych. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 176 godzin. Plus dodatkowe godziny dla osób bez stażu przy obsłudze techniczno - eksploatacyjnej koparki. Realizowany będzie w terminie: grupa pierwsza od 02.2017 r. do 05.2017 r., grupa druga od 12.2017 r. do 03.2018 r. - wg załącznika nr 2.4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/03/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 20
Nazwa: Kurs prawa jazdy kat. T
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 30 uczniów Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Grodkowie w zakresie: Kurs prawa jazdy kategorii T. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 50 godzin, realizowany będzie w terminie: grupa pierwsza od 01.2017 r. do 04.2017 r., grupa druga od 01.2018 r. do 04.2018 r. - wg załącznika nr 2.4 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 21
Nazwa: Kurs glazurnika
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 uczniów Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Grodkowie w zakresie: Kurs glazurnika. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 120 godzin, realizowany będzie w terminie: od 04.2017 r. do 06.2017 r. - wg załącznika nr 2.4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 22
Nazwa: Kurs barmański
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 40 uczniów Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Grodkowie w zakresie: Kurs barmański I stopnia. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 28 godzin, realizowany będzie w terminie: grupa pierwsza od 02.2017 r. do 03.2017 r., grupa druga od 11.2017 r. do 12.2017 r. - wg załącznika nr 2.4 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
Część nr: 23
Nazwa: Kurs kelnerski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 20 uczniów Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Grodkowie w zakresie: Kurs kelnerski. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie minimum 16 godzin, realizowany będzie w terminie: grupa pierwsza 01.2017 r, grupa druga 10.2017 r. - wg załącznika nr 2.4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
doświadczenie | 40 |
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Dostawy odczynników i szybkich testów wraz z dzierżawą analizatorów dla Działu Diagnstyki Medycznej Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu oraz zakup benzyny bezołowiowej.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Potoczku w ramach projektu "Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji zawodowych, w tym kursu na prawo jazdy kat. B i T
- Organizacja i przeprowadzenie kursu stylizacji paznokci
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. b z egzaminem dla uczniów Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Suchej Beskidzkiej
- ORGANIZACJA I PROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.