To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-03
Zubrzyca Górna: Dostawa mięsa, owoców, warzyw, mrożonek, różnych artykułów spożywczych, pieczywa i jaj do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Zubrzycy Górnej w roku 2013 (wrzesień - grudzień)
Numer ogłoszenia: 354922 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 333778 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Zubrzycy Górnej, Zubrzyca Górna 482, 34-484 Zubrzyca Górna, woj. małopolskie, tel. 18 28 527 16, faks 18 527 16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa, owoców, warzyw, mrożonek, różnych artykułów spożywczych, pieczywa i jaj do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Zubrzycy Górnej w roku 2013 (wrzesień - grudzień).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych mięsa, owoców, warzyw, mrożonek, różnych artykułów spożywczych, pieczywa i jaj do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Zubrzycy Górnej w roku 2013 (wrzesień - grudzień). Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: Część nr 1 - Dostawa mięsa i produktów mięsnych Część nr 2 - Dostawa owoców i warzyw Część nr 3 - Dostawa mrożonek (ryby, owoce) Część nr 4 - Dostawa różnych artykułów spożywczych Część nr 5 - Dostawa pieczywa Część nr 6 - Dostawa jaj do Zespołu Szkół w Zubrzycy Górnej w roku 2013 (wrzesień - grudzień). 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 7.1 - 7.6 do SIWZ. Uwaga! Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznika 7.1 - 7.6. do SIWZ użyto nazwy towarowej - Wykonawca może złożyć ofertę na towar równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej. 2. Zamawiający ma prawo zmienić ilości artykułów spożywczych w stosunku do ilości określonych w załącznikach 7.1-7.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia w zależności od ilości dożywianych dzieci oraz zwiększenia zamówienia w przypadku zwiększenia ilości osób dożywianych. W przypadku nie wykorzystania ilości towarów przewidzianych dla poszczególnych części (w załącznikach od 7.1 - 7.6. do SIWZ) Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku. 4. Każdą ewentualną zmianę w stosunku do zamawianego towaru lub jego ilości należy wcześniej konsultować z intendentem. 5. Wykonawca dostarcza do siedziby zamawiającego produkty spożywcze własnym transportem, na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 6. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportu przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca. 8. Za stan jakościowy do czasu odbioru zamówienia odpowiada Wykonawca. 9. Poszczególne zamówienia będą składane telefonicznie, faksem, bądź drogą elektroniczną. 10. Szczegółowe terminy i godziny dostaw Zamawiający będzie podawać Wykonawcy telefonicznie, faksem, bądź drogą elektroniczną. 11. Dostawy mają być realizowane: - Mięsa i pieczywa od godz. 7:00 do 8:00 w wyznaczonych przez Zamawiającego dniach. - Pozostałe artykuły od godz. 8:00 do 13:00 w wyznaczonych przez Zamawiającego dniach. 12. W przypadku niezgodności dostarczonych artykułów z opisem zawartym w SIWZ Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów i wyznaczy dodatkowy termin na dostawę artykułów wolnych od wad w ilościach określonych przez Zamawiającego, a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z punktem 7. 13. Wykonawca zobowiązany jest rozładować towar w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 14. Odbioru towaru w siedzibie Zamawiającego dokona wyznaczony przez Zamawiającego pracownik. 15. Przez czas trwania umowy o zamówienie publiczne na dostawę artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej obowiązywać będą ceny jednostkowe za poszczególne pozycje towarów określone w ofercie Wykonawcy, z wyjątkiem owoców i warzyw (część 2), dla których powinny obowiązywać aktualne ceny sezonowe, które nie mogą być wyższe od ceny wskazanej w ofercie. 16. Dostarczone pieczywo, drożdżówki muszą być z wypieku wykonanego w dniu dostawy. 17. Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dnia 20.01.2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.). 18. Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami. 19. Mrożonki mają być dostarczane w formie nie rozmrożonej. 20. Przedstawiana faktura powinna zawierać stan faktyczny dostarczonych towarów. Główny przedmiot CPV 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15331170-9 - Warzywa mrożone 15221000-3 - Ryby mrożone 15800000-6 - Różne produkty spożywcze 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15320000-7 - Soki owocowe i warzywne 15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne 15811100-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 03142500-3 - Jaja 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.22.10.00 - Ryby mrożone 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne 15.41.10.00 - Oleje zwierzęce lub roślinne 15.81.11.00 - Chleb 03.14.25.00 - Jaja 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mięsa i produktów mięsnych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Zubrzycy Górnej w roku 2013 (wrzesień - grudzień)..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "MAJERCZYK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "MAJERCZYK" SPÓŁKA JAWNA
- Firma Majerczyk Spółka Jawna, Skrzypne, ul. Św. Jadwigi Królowej 77, 34-424 Szaflary, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14837,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16369,20
Oferta z najniższą ceną: 16369,20 / Oferta z najwyższą ceną: 16369,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa owoców i warzyw do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Zubrzycy Górnej w roku 2013 (wrzesień - grudzień)..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sklep u Mańka Zbigniew Knapczyk, Zubrzyca Górna 523, 34-484 Zubrzyca Górna, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5025,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7106,00
Oferta z najniższą ceną: 7106,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7106,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa mrożonek (owoców, ryb) do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Zubrzycy Górnej w roku 2013 (wrzesień - grudzień).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia WIDAN Export - Import Danuta Małczyńska, ul. Jasińskiego 56B, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3380,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3457,15
Oferta z najniższą ceną: 3457,15 / Oferta z najwyższą ceną: 4550,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Zubrzycy Górnej w roku 2013 (wrzesień - grudzień)..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sklep u Mańka Zbigniew Knapczyk, Zubrzyca Górna 523, 34-484 Zubrzyca Górna, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7013,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7827,10
Oferta z najniższą ceną: 7827,10 / Oferta z najwyższą ceną: 7827,10
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa pieczywa do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Zubrzycy Górnej w roku 2013 (wrzesień - grudzień)..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sklep u Mańka Zbigniew Knapczyk, Zubrzyca Górna 523, 34-484 Zubrzyca Górna, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 732,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 978,00
Oferta z najniższą ceną: 978,00 / Oferta z najwyższą ceną: 978,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa jaj do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Zubrzycy Górnej w roku 2013 (wrzesień - grudzień)..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sklep u Mańka Zbigniew Knapczyk, Zubrzyca Górna 523, 34-484 Zubrzyca Górna, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1000,00
Oferta z najniższą ceną: 1000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa napojów, herbat, warzyw, owoców oraz innych produktów spożywczych w ramach zapotrzebowania do punktów gastronomicznych Narodowego Forum Muzyki im. W. Lutosławskiego we Wrocławiu
- "Dostawy pieczywa świeżego i bułki tartej do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu"
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego "Chatka Puchatka" w Lubiczu Górnym
- Dostawy mięsa i wędlin do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
- Dostawy artykułów spożywczych sypkich do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Dostawa warzyw i owoców
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.