Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-19
Bytom: Likwidacja obiektów:
Część I:
Zadanie 1. Budynek stacji filtrów byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie.
Zadanie 2. Klarownik wody dwukomorowy byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Część II: Budynek cechowni byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Część III: Budynek markowni byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie.
Numer ogłoszenia: 354974 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja obiektów: Część I: Zadanie 1. Budynek stacji filtrów byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie. Zadanie 2. Klarownik wody dwukomorowy byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Część II: Budynek cechowni byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Część III: Budynek markowni byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja obiektów: Część I: Zadanie 1. Budynek stacji filtrów byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie. Zadanie 2. Klarownik wody dwukomorowy byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Część II: Budynek cechowni byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Część III: Budynek markowni byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres wraz z uwarunkowaniami techniczno-organizacyjnymi zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I - 11 000,00 zł ( słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100 zł, Część II - 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 zł), Część III - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 zł )
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę w ramach jednej umowy porównywalną z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) dla Części I, 600.000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100) dla Części II, 75.000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) dla Części III
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności osobami uprawnionymi do kierowania pracami objętymi zamówieniem i sprawowania samodzielnych funkcji technicznych oraz posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń dla kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - minimum 1 osoba dla danej Części.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. 2. Formularz cenowy - załącznik nr 7 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z opisem pkt.II. ppkt 1.załącznika nr 2 do SIWZ, że posiada lub uzyska wszelkie prawem przewidziane zezwolenia, niezbędne do wykonania zadania objętego niniejszym postępowaniem stanowiące załącznik nr 8 do druku OFERTA. 4. Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z opisem pkt. II ppkt 2. załącznika nr 2 do SIWZ stanowiące załącznik nr 9 do druku OFERTA
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 p. 112..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - II piętro Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Zadanie 1. Budynek stacji filtrów byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie. Zadanie 2. Klarownik wody dwukomorowy byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zakres robót obejmuje: 1) przygotowanie placu budowy, wygrodzenie, oznakowanie tablicami, 2) odłączenie mediów od budynku stacji filtrów, 3) wyburzenie części murowanej budynku: - rozebranie pokrycia dachowego z papy, - rozebranie stropów żelbetowych, - rozebranie murów i słupów w budynku - ściany wewnętrzne i zewnętrzne, - rozebranie posadzek, 4) wyburzenie hali o konstrukcji stalowej: - rozebranie pokrycia dachowego blachy, demontaż konstrukcji stalowych i okien, rozebranie ścian zewnętrznych i wewnętrznych z blachy trapezowej, rozebranie posadzek, ław i stóp fundamentowych, 5) wyburzenie fundamentów budynku do poziomu min. 2,0 m poniżej otaczającego terenu, 6) zasypanie wykopów rozdrobnionym gruzem pozyskanym z rozbiórki budynku o granulacji max 80 mm zmieszanym z ziemią z ukopów lub piaskiem, 7) wyburzenie klarownika wody: wypompowanie wody opadowej zalegającej w zbiornikach, rozebranie barierki stalowej, rozebranie ścian żelbetowych zbiorników, rozebranie żelbetowej płyty dennej, rozbicie brył gruzobetonowych w celu zasypania przestrzeni zbiorników, 8) zasypanie zbiorników gruzem o granulacji max. 80 mm pozyskanym z rozbiórki budynku stacji filtrów zmieszanym z ziemią z ukopów lub piaskiem wraz z zagęszczeniem zasypu przez ubijanie warstwami, 9) sortowanie i cięcie konstrukcji, elementów i barierek stalowych wraz z przewiezieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 10) wywiezienie nadmiaru gruzu, papy i innych odpadów wraz z utylizacją, 11) niwelacja terenu po zlikwidowanych obiektach wraz z wykonaniem warstwy wierzchniej 20 cm z ziemi urodzajnej z obsianiem, 12) uporządkowanie i przekazanie terenu Zamawiającemu, 13) aktualizacja mapy zasadniczej w Państwowym Zasobie Geodezyjnym i przekazanie jej Zamawiającemu. Szczegółowy zakres robót określa: Przedmiar robót - rozbiórka stacji filtrów byłej KWK Jan Kanty - załącznik nr 4 do SIWZ i Projekt likwidacji budynku stacji filtrów byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie - załącznik nr 5 do SIWZ oraz Przedmiar robót - rozbiórka klarownika wody dwukomorowego byłej KWK Jan Kanty - załącznik nr 6 do SIWZ i Projekt likwidacji klarownika wody dwukomorowego byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą - załącznik nr 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Budynek cechowni byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1) przygotowanie placu budowy, wygrodzenie, oznakowanie tablicami, 2) odłączenie mediów od obiektu, 3) rozebranie pokrycia dachowego z papy, 4) rozebranie płyt dachowych żelbetowych, 5) rozebranie murów i słupów dobudówki budynku, 6) rozebranie stropów żelbetowych (płyt, żeber, wieńców) strop nad II, I kondygnacją i parterem, 7) rozebranie ścian wewnętrznych działowych, 8) rozebranie murów i słupów ścian wewnętrznych nośnych oraz ścian zewnętrznych, 9) rozebranie konstrukcji żelbetowych nad piwnicą, 10) rozebranie ścian i posadzki piwnicy, 11) rozebranie żelbetowych ścian fundamentowych, 12) rozebranie konstrukcji żelbetowych stropu schronu, 13) rozebranie ścian żelbetowych schronu, 14) demontaż studzienek kanalizacyjnych, 15) rozebranie infrastruktury zewnętrznej, w tym wejścia do schronu i kominków wentylacyjnych, 16) sortowanie i cięcie elementów stalowych wraz z przewiezieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 17) demontaż kabli wielożyłowych układanych w kanałach odkrywanych wraz z likwidacją kanałów, 18) zasypanie wykopów rozdrobnionym gruzem z rozbiórki o granulacji max. 80 mm zmieszanym z ziemią z ukopów lub piaskiem wraz z zagęszczeniem zasypu poprzez ubijanie warstwami, 19) wywiezienie nadmiaru gruzu, papy i innych odpadów wraz z utylizacją, 20) niwelacja terenu wraz z nawiezieniem 20 cm warstwy ziemi urodzajnej oraz z obsianiem, 21) uporządkowanie i przekazanie terenu Zamawiającemu, 22) aktualizacja mapy zasadniczej w Państwowym Zasobie Geodezyjnym i przekazanie jej Zamawiającemu. Szczegółowy zakres robót określa: Przedmiar robót - rozbiórka cechowni byłej KWK Jan Kanty - załącznik nr 8 do SIWZ oraz Projekt likwidacji budynku cechowni byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie wraz z infrastrukturą towarzyszącą - załącznik nr 9 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Budynek markowni byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1) przygotowanie placu budowy, wygrodzenie, oznakowanie tablicami, 2) odłączenie mediów od obiektu, 3) rozebranie pokrycia dachowego z papy na deskowaniu, 4) rozebranie pokrycia dachowego z blachy, 5) rozebranie stropów żelbetonowych, 6) rozebranie ścian wewnętrznych i zewnętrznych, 7) rozebranie fundamentów do poziomu min. 2,0 m poniżej otaczającego terenu, 8) rozebranie posadzek, 9) zasypanie wykopów rozdrobnionym gruzem pozyskanym z rozbiórki budynku o granulacji max. 80 mm zmieszanym z ziemią z ukopów lub piaskiem, 10) sortowanie i cięcie elementów stalowych wraz z przewiezieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 11) wywiezienie nadmiaru gruzu, papy i innych odpadów wraz z utylizacją, 12) niwelacja terenu wraz z nawiezieniem 20 cm warstwy ziemi urodzajnej i obsianiem, 13) ustawienie ogrodzenia o długości ok. 11 m z siatki stalowej pomiędzy słupami bramy wjazdowej oraz muru ceglanego o długości ok. 9m i wysokości, szerokości oraz kolorystyce tożsamej z murem po przeciwnej stronie bramy wjazdowej, 14) uporządkowanie i przekazanie terenu Zamawiającemu, 15) aktualizacja mapy zasadniczej w Państwowym Zasobie Geodezyjnym i przekazanie jej Zamawiającemu. Szczegółowy zakres robót określa: Przedmiar robót - rozbiórka markowni byłej KWK Jan Kanty - załącznik nr 10 do SIWZ oraz Projekt likwidacji budynku markowni byłej KWK Jan Kanty w Jaworznie z infrastrukturą towarzyszącą- załącznik nr 11 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 33 w Bytomiu na rok 2025.
- Dostawa wyrobów medycznych - uzupełnienie III
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 46 w Bytomiu w 2025 r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 20 w Bytomiu
- Zakup, dostawa i konfiguracja serwera; zakup, dostawa i konfiguracja przełącznika zarządzalnego; dostawa urządzenia UTM dla UCSUM w Bytomiu
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu, przy ul. Łużyckiej 12a
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sułoszowej, wraz z montażem instalacji OZE
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"- ETAP II
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kośmidrach
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 160, 162/2, 159, 161/3 w miejscowości Otrocz"
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.