Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-10
Zawiercie: Wymiana stolarki okiennej w:
Gimnazjum Nr 2 (Zawiercie ul. Niedziałkowskiego 21)
Gimnazjum Nr 3 (Zawiercie ul. M. C. Skłodowskiej 16)
Miejska Szkoła Podstawowa Nr 4 (Zawiercie ul. Powstańców Śląskich 18)
Miejska Szkoła Podstawowa Nr 7 (Zawiercie ul. Oświatowa 55)
Miejska Szkoła Podstawowa Nr 9 (Zawiercie ul. Piłsudskiego 117)
Miejska Szkoła Podstawowa Nr 11 (Zawiercie ul. Zarzecze 2)
Miejska Szkoła Podstawowa Nr 14 (Zawiercie ul. Harcerska 46)
Numer ogłoszenia: 35497 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu , ul. Paderewskiego 49, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6721507, faks 032 6722903.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzspp.netpol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w: Gimnazjum Nr 2 (Zawiercie ul. Niedziałkowskiego 21) Gimnazjum Nr 3 (Zawiercie ul. M. C. Skłodowskiej 16) Miejska Szkoła Podstawowa Nr 4 (Zawiercie ul. Powstańców Śląskich 18) Miejska Szkoła Podstawowa Nr 7 (Zawiercie ul. Oświatowa 55) Miejska Szkoła Podstawowa Nr 9 (Zawiercie ul. Piłsudskiego 117) Miejska Szkoła Podstawowa Nr 11 (Zawiercie ul. Zarzecze 2) Miejska Szkoła Podstawowa Nr 14 (Zawiercie ul. Harcerska 46).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki drewnianej na PCV 350 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ) Udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia , b) dysponują osobą która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadająca stosowne uprawnienia c) dołączą oświadczenie że spełniają wymogi o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu oceny spełnienia powyższych warunków: Ad a) : ocena wynikająca z formularza ofertowego: gwarancja poniżej 36 miesięcy - nie spełnia warunku gwarancja 36 miesięcy i więcej - spełnia warunek Ad b): wymagane dokumenty: - uprawnienia budowlane, - aktualna przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa - oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy ocena: brak któregokolwiek z dokumentów - nie spełnia warunku załączenie wszystkich dokumentów - spełnia warunek Ad c): ocena: brak oświadczenia lub o treści innej niż żądana - nie spełnia warunku dołączone oświadczenie o żądanej treści - spełnia warunek.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mzspp.netpo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu
ul. Paderewskiego 49
42-400 Zawiercie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu ul. Paderewskiego 49 42-400 Zawiercie pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Dostosowanie dwóch klatek Budynku Rotacyjnego do wymogów ekspertyzy PPOŻ oraz ich remont wraz z wymianą balustrad.
- Montaż instalacji domofonowej w budynku przy al. gen. J. Hallera 147 we Wrocławiu
- Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku Szpitala Powiatowego w Pasłęku w celu zwiększenia liczby miejsc w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym
- Budowa budynku hali sprzętowo - magazynowej
- Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.