To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-27
Kielce: Opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji projektu Rozwój systemu komunikacji publicznej w Kieleckim Obszarze Metropolitalnym współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 355082 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 288598 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676144, faks 41 3676141; 3676353.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji projektu Rozwój systemu komunikacji publicznej w Kieleckim Obszarze Metropolitalnym współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji projektu Rozwój systemu komunikacji publicznej w Kieleckim Obszarze Metropolitalnym współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013, w następujących zadaniach: a) Zadanie nr 1: Tablica rozkładana roll-up - ilość: 1 sztuka, b) Zadanie nr 2: Skrobaczka do szyb z rękawicą ocieplaną - ilość: 100 sztuk, c) Zadanie nr 3: Dwustronna kurtka przeciwdeszczowa z odblaskowym kapturem - ilość:100 sztuk, d) Zadanie nr 4: Etui na dokumenty - ilość: 100 sztuk, e) Zadanie nr 5: Etui na wizytówki i karty kredytowe - ilość: 100 sztuk, f) Zadanie nr 6: Torba podróżna - ilość: 100 sztuk, g) Zadanie nr 7: Kosmetyczka podróżna - ilość: 100 sztuk, h) Zadanie nr 8: Cyfrowy alkomat - ilość: 100 sztuk. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie 8 zadań, których szczegółowy opis oraz sposób realizacji określono w załącznikach do siwz. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć jednorazowo do siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Miasta Kielce, Wydział Projektów Strukturalnych i Strategii Miasta, ul. Strycharska 6, wszystkie materiały promocyjne objęte danym zadaniem. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu jednorazowo wszystkie materiały promocyjne objęte danymi zadaniami.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji projektu Rozwój systemu komunikacji publicznej w Kieleckim Obszarze Metropolitalnym współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1: Tablica rozkładana roll-up - ilość: 1 sztuka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Seller Gadżety Reklamowe Michał Swatowski, ul. Starowapiennikowa 6, 25-112 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 471,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 492,00
Oferta z najniższą ceną: 492,00 / Oferta z najwyższą ceną: 673,43
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2: Skrobaczka do szyb z rękawicą ocieplaną - ilość: 100 sztuk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Seller Gadżety Reklamowe Michał Swatowski, ul. Starowapiennikowa 6, 25-112 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1471,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 811,80
Oferta z najniższą ceną: 811,80 / Oferta z najwyższą ceną: 1537,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3: Dwustronna kurtka przeciwdeszczowa z odblaskowym kapturem - ilość: 100 sztuk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Seller Gadżety Reklamowe Michał Swatowski, ul. Starowapiennikowa 6, 25-112 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7341,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6926,87
Oferta z najniższą ceną: 6400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8241,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4: Etui na dokumenty - ilość: 100 sztuk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. PANDA 2 Przedsiębiorstwo Branży Skórzanej, 34-713 Skawa 727, ZAKŁAD W KRAKOWIE, ul. Fredry 2, 30-605 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2952,00
Oferta z najniższą ceną: 2952,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7011,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5: Etui na wizytówki i karty kredytowe - ilość: 100 sztuk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. PANDA 2 Przedsiębiorstwo Branży Skórzanej, 34-713 Skawa 727, ZAKŁAD W KRAKOWIE, ul. Fredry 2, 30-605 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6853,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3075,00
Oferta z najniższą ceną: 3075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7365,24
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6: Torba podróżna - ilość: 100 sztuk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EASY BTL Barbara Fabianowicz, ul. Żeglugi Wiślanej 10a/32, 03-043 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5609,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4654,32
Oferta z najniższą ceną: 4654,32 / Oferta z najwyższą ceną: 6627,24
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7: Kosmetyczka podróżna - ilość: 100 sztuk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRACOWNIA USŁUG REKLAMOWYCH Tewa, ul. Małopolska 10, 25-341 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3024,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2079,32
Oferta z najniższą ceną: 2079,32 / Oferta z najwyższą ceną: 2925,43
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8: Cyfrowy alkomat - ilość: 100 sztuk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WIBLASK" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"WIBLASK" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- WIBLASK Sp. z o.o., ul. Tarnowska 4, 33-170 Tuchów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8837,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3936,00
Oferta z najniższą ceną: 3936,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8839,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie prowadzenia indywidualnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla 42 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujących wymianę dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Studenta nr 3 "Bartek" Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa kardiomonitorów i defibrylatorów
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Giserskiej w Kielcach
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Promocja Gminy Miasto Świnoujście poprzez kompleksową organizację wydarzenia w postaci widowiska "Uznam Air Show - podniebny spektakl lotniczy""
- Usługa kompleksowej organizacji konferencji pn. "Zioła, Zielarstwo, Ziołolecznictwo i Produkty Naturalne 2025"
- Usługa wynajmu powierzchni reklamowych na wiatach przystankowych na terenie województwa mazowieckiego
- Usługa wynajmu powierzchni reklamowych w środkach transportu miejskiego na terenie województwa mazowieckiego
- Kompleksowa usługa organizacji finału międzynarodowego konkursu dla młodzieży.
- Pełnienie kompleksowej usługi specjalisty ds. promocji w projekcie "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Budowlano-Drzewnych im. Armii Krajowej w Żywcu w dziedzinie: ...
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.