To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-03
Poznań: Wykonanie zestawów startowych dla studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w ramach projektu Kadry dla Gospodarki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 355092 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273636 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zestawów startowych dla studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w ramach projektu Kadry dla Gospodarki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego łącznie 1770 sztuk (1550 sztuk matematyka oraz 220 sztuk fizyka) zestawów startowych składających się z brulionu oraz długopisu z nadrukiem, dla potrzeb studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w ramach projektu Kadry dla Gospodarki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w treści załącznika nr 6 do SIWZ; Wizualizacja okładek brulionów przedstawiona jest w załącznikach nr 6A, 6B i 6C do SIWZ; Wizualizacja długopisów oraz nadruku (graweru) przedstawiona jest w załączniku nr 6 D do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Kadry dla Gospodarki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TADEUSZ MAGDZIAK "GRAFIKA" ZAKŁAD POLIGRAFICZNY
jakie przetargi wygrała firma
TADEUSZ MAGDZIAK "GRAFIKA" ZAKŁAD POLIGRAFICZNY
- GRAFIKA Zakład Poligraficzny Tadeusz Magdziak, ul. Leszka 22, 61-062 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9831,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12409,47
Oferta z najniższą ceną: 12409,47 / Oferta z najwyższą ceną: 13377,92
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zadanie 55304 TUREK pn. "Budowa infrastruktury telekomunikacyjnej i teleinformatycznej" Zadanie 55305 TUREK pn. "Budowa trafostacji" Zadanie 55306 TUREK pn. "Budowa drogi pożarowej"
- Dostawa naczyń i artykułów jednorazowych
- Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
- zakup 2 egz. używanych samochodów osobowych
- Wykonanie robót budowalnych przy budynku pałacu, położonego na działce numer 168/4, wpisanego do rejestru zabytków pod nr rej. A-436, w miejscowości Żelice, gmina Wągrowiec.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- "Druk metodą offsetową, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki."
- Przygotowanie do druku i druk przewodnika turystycznego w wersji dwujęzycznej, druk mapy dołączonej do przewodnika oraz wykonanie toreb papierowych z nadrukiem kolorowym.
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo projektu SEA-EU 2.0 dla Uniwersytetu Gdańskiego
- "Przeprowadzenie szkolenia na superwizorów pracy socjalnej ...."
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.