eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzyżówDOSTAWA PIASKARKI KOMUNALNEJ I ŁADOWACZA CZOŁOWEGO II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-19

Strzyżów: DOSTAWA PIASKARKI KOMUNALNEJ I ŁADOWACZA CZOŁOWEGO II
Numer ogłoszenia: 355098 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Strzyżów , ul. Mostowa 9, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strzyzow.krosno.lasy.gov.pl/web/strzyzow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PIASKARKI KOMUNALNEJ I ŁADOWACZA CZOŁOWEGO II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej piaskarki komunalnej z kompletnym wyposażeniem i nowego ładowacza czołowego wraz z montażem do ciągnika NEW HOLLAND TD5040 oraz udzielenie krótkiego instruktarzu zakupionego sprzętu. Dostarczany sprzęt musi spełniać niżej opisane wymagania: Piaskarka komunalna z kompletnym wyposażeniem: 1. Rok produkcji: 2012 2. Napęd: hydrauliczny 3. Płynna hydrauliczna regulacja wysypu 4. Masa własna piaskarki gotowej do pracy: max 180kg 5. Pojemność zbiornika piaskarki: min 850l/1200kg 6. Zbiornik na roztwór wodny solanki (antyzamarzaniowy) z automatycznym systemem dozującym o pojemności adekwatnej do pojemności piaskarki. 7. Uniwersalne mocowanie (na każdy typ ciągnika) na tylnym trójpunktowym układzie zawieszenia (TUZ) 8. Możliwość rozsypywania materiałów zbrylonych (piach, sól, żużel) 9. Talerz/turbina posiadająca: min 3 metalowe łopatki 10. Zbiornik wykonany z tworzywa sztucznego 11. Konstrukcja umożliwiająca płynną pracę, zapobiegająca ścieśnianiu i zawieszaniu się materiału sypkiego w zbiorniku oraz zapewniająca wstępny przesiew 12. Podłoga wibracyjna 13. Bezobsługowa przekładnia 14. Min. 3-strefy wysypu (prawa, lewa strona, w tył) 15. Kółka magazynowo - transportowe 16. Światła obrotowe tzw. koguty barwy żółtej 17. Światła robocze z tyłu maszyny umożliwiające użytkowanie na drogach publicznych (pozycyjne, kierunkowskazy oraz odblaskowe) 18. Piaskarka powinna posiadać atest Instytutu Budownictwa, Mechanizacji i Elektryfikacji Rolnictwa Ładowacz czołowy: 1. Rok produkcji 2012 2. Napęd hydrauliczny 3. Płynna hydrauliczna regulacja 4. Wysięgnik kompletny z hydrauliką 3-sekcyjną 5. Elementy mocujące do ciągnika 6. Elektrohydrauliczny zespół sterujący 3-sekcyjny z funkcją pływającą i multizłączem 7. Antywstrząsowy amortyzator hydrauliczny 8. Łyżka uniwersalna o szerokości min. 2 m i ładowności min. 0.75 m3 9. Widły do palet regulowane min. 1600 kg z chwytakiem do drewna 10. Udźwig nominalny min. 1650 kg 11. Udźwig maksymalny min. 2150 kg 12. Wysokość podnoszenia min. 3,3 m 13. Wysokość wyładunku min. 2,8 m 14. Certyfikat CE UWAGA: Ładowacz czołowy i piaskarka komunalna powinny w sposób optymalny współpracować z ciągnikiem rolniczym NEW HOLLAND TD5040 Wymagane dokumenty: świadectwa homologacji oferowanego sprzętu, instrukcje obsługi w języku polskim. Ponadto w zakresie przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni: bezpłatny dojazd serwisantów i usunięcie usterek w okresie gwarancji, reakcja serwisu do 24godzin, gwarancja na minimum 12 miesięcy bez limitu roboczogodzin,..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.39.00.00 - Akcesoria do ciągników .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 1000,00 zł (jeden tysiąc zł) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek: Bank PEKAO S.A. I Oddział Strzyżów - 38 1240 2672 1111 0000 3264 9127 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata: (przetarg nieograniczony - dostawa nowej piaskarki komunalnej) Odpowiednia kwota wadium musi wpłynąć na wyżej podane konto najpóźniej do chwili upływu terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przelewem bankowym przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem zaleca się dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innej formie należy załączyć w formie oryginału do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw nowych piaskarek komunalnych i minimum dwóch dostaw nowych ładowaczy czołowych wraz z montażem. 7.2.2. Wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na formularzu zgodnym z załącznikiem. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2 SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie dostawy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_strzyzow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Strzyżów, 38-100 Strzyżów, ul. Mostowa 9, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Strzyżów, 38-100 Strzyżów, ul. Mostowa 9, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.