Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-27
Kalisz: Dostawa sprzętu do digitalizacji i udostępniania skanów materiałów archiwalnych
Numer ogłoszenia: 355144 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Archiwum Państwowe w Kaliszu , ul. Poznańska 207, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 767 10 22, faks 62 767 10 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.archiwum.kalisz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do digitalizacji i udostępniania skanów materiałów archiwalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do digitalizacji i udostępniania skanów materiałów archiwalnych, w tym skanera do materiałów archiwalnych, zestawów komputerowych, stacji graficznej i pamięci masowej oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego i przeszkolenia z zakresu obsługi skanera i dołączonego do niego oprogramowania. 2. Dostawa sprzętu objętego przedmiotem zamówienia musi nastąpić nie później niż do dnia 19.12.2011r. , szkolenie zostanie przeprowadzone do dnia 29.12.2011r. 3. Przedmiot zamówienia składa się z 2 niepodzielnych zadań, szczegóły w dalszej części ogłoszenia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 30.21.33.00-8, 30.21.10.00-1, 30.23.13.10-3, 30.23.31.41-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w określonych poniżej wysokościach dla poszczególnych zadań: - dla zadania nr 1: 3000,00 PLN, - dla zadania nr 2: 700,00 PLN.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu dla zadania nr 1 Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy skanera do materiałów archiwalnych wraz z komputerem do jego obsługi o wartości brutto nie mniejszej niż 140.000,00 PLN. W przypadku zadania nr 2 Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: 1) wypełniony `Formularz oferty` - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ lub na nim; 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale); 4) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale); 5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w ofercie w tym celu pisemne (tj. w oryginale lub poświadczone notarialnie) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę sprzętu zawartego w ofercie wykonawcy na sprzęt o parametrach nie gorszych niż określony przez Zamawiającego i spełniający minimalne wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, o ile zmiana taka będzie korzystna dla Zamawiającego i wynika z powodu zmiany parametrów technicznych sprzętu, wycofania sprzętu ze sprzedaży lub w przypadku upadłości producenta.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archiwum.kalisz.pl - strona Biuletynu Informacji Publicznej - zakładka Zamówienia Publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat (pok. nr 222) mieszczący się na I piętrze siedziby Zamawiającego przy ul. Poznańskiej 207 w Kaliszu - druk bezpłatny, lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 14:00, miejsce: wyłącznie w sekretariacie Archiwum Państwowego w Kaliszu (pok. nr 222) mieszczącym się na I piętrze siedziby Zamawiającego przy ul. Poznańskiej 207 w Kaliszu..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający zgodnie z art. 27 ustawy Pzp dopuszcza przekazywanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem - wyłącznie na nr faksu +48 62 767 10 22, z zastrzeżeniem pkt 4 i 5. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, zamawiający domniema (przyjmuje), iż pismo (dokument) wysłany przez zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. 4. Złożenie oferty, jej wycofanie i zmiana może nastąpić jedynie w formie pisemnej. Złożenie tych pism w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych. 5. W przypadku konieczności uzupełnienia przez Wykonawcę dokumentów - Zamawiający uzna je za skutecznie uzupełnione, jeżeli zostaną złożone Zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym w formie określonej w pkt 9 i 10 SIWZ, a w przypadku pełnomocnictw w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Grzegorz Waliś - tel. +48 62 767 10 22 w. 24..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia skanera do materiałów archiwalnych, zestawu komputerowego do obsługi skanera, świadczenia serwisu gwarancyjnego oraz przeszkolenia z zakresu obsługi skanera i dołączonego do niego oprogramowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 30.21.10.00-1, 30.23.13.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia stacja graficznej z monitorem, zestawu komputerowego do udostępniania skanów w pracowni naukowej, pamięci masowej do przechowywania zeskanowanych materiałów archiwalnych wraz ze świadczeniem serwisu gwarancyjnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1, 30.21.10.00-1, 30.21.33.00-8, 30.23.13.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Realizacja usługi reklamowej polegająca na wydrukowaniu, ekspozycji, montażu i demontażu banneru wielkoformatowego ul. Majkowska 5 w Kaliszu
- Remont i zabezpieczenie budynku Sądu Okręgowego w Kaliszu przy ul. Wał Staromiejski 8a
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych dla RCKiK w Kaliszu.
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji domofonowych i automatyki bram w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu.
- Wykonanie remontu czterech lokali (pustostanów) będących w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na trzy części
- Dostawa kubków termoaktywnych
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd Miasta Kolno"
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego"
- Unowocześnienie procesu nauczania w Zespole Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu w ramach projektu "Renowacja tradycji - nowoczesne kształcenie stolarzy"
- ,,Dostawa do Polskiej Agencji Prasowej S.A. w likwidacji sprzętu komputerowego"
- Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz dysków do macierzy - zamówienie podzielone na 2 części
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej V
więcej: Komputery wysokowydajne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.