eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszDostawa wraz z montażem stanowisk audytoryjnych, mebli oraz innego wyposażenia do budynku dydaktycznego z salą audytoryjną i noclegowo- socjalnego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Pozn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-12

Kalisz: Dostawa wraz z montażem stanowisk audytoryjnych, mebli oraz innego wyposażenia do budynku dydaktycznego z salą audytoryjną i noclegowo- socjalnego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Poznańskiej 201-205
Numer ogłoszenia: 355152 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu , ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7573674, 7679505, faks 062 7679506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem stanowisk audytoryjnych, mebli oraz innego wyposażenia do budynku dydaktycznego z salą audytoryjną i noclegowo- socjalnego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Poznańskiej 201-205.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie składa się z 2 części (zadań), z podziałem na : Zadanie nr 1- dostawa i montaż stanowisk audytoryjnych, mebli oraz innego wyposażenia, w tym; stanowiska audytoryjne tapicerowane (300 szt) i twarde (100 szt.), meble szkolne, hotelowe, biblioteczne, biurowe, lady, tablice szkolne , itp. , Zadanie nr 2 - dostawa i montaż regałów przesuwnych montowanych do podłoża. 2.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr1do SIWZ (po wypełnieniu zał.nr 1do oferty) dla każdego zadania. Opis ten zawiera parametry i ilości wymaganie przez Zamawiającego, co oznacza, że oferowany przez Wykonawcę produkt musi charakteryzować się parametrami kategorii i jakości nie niższej niż wskazane w SIWZ (równoważne). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie: nazwy, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, to podano to jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i określające standard techniczny i jakościowy, a Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 3.1 dostawę przedmiotu zamówienia tj. ; zakup, transport, opakowanie, ustawienie na wyznaczonym miejscu - Kalisz, ulica Poznańska 201-205 , 3.2. montaż przedmiotu zamówienia , a w szczególności ; Zadanie nr 1 - stanowiska audytoryjne trwale umocować do podłoża, zgodnie z zapisem w § 261 pkt.2- 5 rozporządzenia, jak w pkt. 9.2 ppkt.b SIWZ, Zadanie nr 2- regały biblioteczne trwale umocować do podłoża, sprawdzić działanie. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesięcy, licząc od terminu odbioru końcowego. 5. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać niezbędne atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 6. Wszystkie wymiary, rzędne należy sprawdzić na miejscu przewidywanego montażu, a w szczególności miejsce montażu stanowisk audytoryjnych i regałów przesuwnych oraz innych mebli przewidzianych do montażu, dla których projektowany układ należy dostosować do stanu istniejącego, zachowując zasady zawarte w projekcie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.14.31.00 - Meble do sypialni 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.50.00 - Meble biblioteczne 39.15.20.00 - Biblioteczki przesuwne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , a w szczególności wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: dla zadania nr 1 ; dostawę i montaż stanowisk audytoryjnych, o wartości minimum 100.000,00 zł. brutto, dla zadania nr 2 ; dostawę i montaż regałów przesuwnych, o wartości minimum 40.000,00 zł. brutto, poparte dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wyonane należycie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy); 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie , a wyszczególnionych w pkt.9 niniejszych SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (również spółka cywilna) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1 ppkt.1 i 4 . Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt. 1. mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór stanowi załącznik nr 2 do oferty; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat ( licząc wstecz od terminu wszczęcia postępowania ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw , o których mowa w pkt.8.1., ppkt.2 , SIWZ, ( odpowiednio zadanie nr 1, lub/i nr 2), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do oferty ( Doświadczenie zawodowe), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania i zamawiających ; d) dokumenty potwierdzające (referencje), że dostawy wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt. 1. c), zostały wykonane należycie ( min.1 szt. dla każdego zadania ), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , tylko w przypadku niemożliwości spełnienia przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w pkt.8.1 ppk.2 SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, oferta dla zadania nr 1, musi zawierać następujące dokumenty ( aktualne) : a) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego , że oferowane krzesła szkolne uczniowskie ( poz.1) i stolik szkolny (poz.2 )- formularza cenowego, potwierdzają spełnienie normy: PN-EN 1729-1:2007 - Wymiary funkcjonalne i normy PN- EN 1729-2 : 2007 - Wymagania bezpieczeństwa i metody badań ( krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych) lub aktualnej normy PN-ISO 5970:1994; b) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane stanowiska audytoryjne tapicerowane potwierdzają spełnienie normy; PN-EN 1021-1:2007 i PN-EN 1021-2:2007- Ocena zapalności mebli tapicerowanych oraz PN-B-02855:1988 - Metoda badania wydzielania toksycznych produktów rozkładu i spalania materiałów ( dla zastosowanego zestawu tapicerskiego), zgodnie z zapisem w § 261 pkt.1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2009 r., Nr 56, poz.461), c) fotografie lub katalogi i opisy stanowisk audytoryjnych ( zadanie nr 1) oraz regałów przesuwnych ( zadanie nr 2 ). Wykonawca może zamiast zaświadczeń , o których mowa w pkt. 2 a i b , złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Z treści ww. dokumentów musi jasno wynikać, że Wykonawca spełnia warunki i wymagania udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 8.1 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (dotyczy również spółki cywilnej), każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty dokumenty określone w pkt. 1. lit.a , b dotyczące każdego z nich. Pozostałe oświadczenia i dokumenty ( pkt.1 i 2)muszą potwierdzać, że Wykonawcy wspólnie spełniają pozostałe warunki udziału w postępowaniu; Uwaga : Zaleca się aby Wykonawcy składający ofertę wspólnie złożyli oświadczenie dotyczące art.22 ust.1 ustawy, w jeden z poniższych sposobów : 1) złożenie jednego oświadczenia przez pełnomocnika ustanowionego przez wszystkich Wykonawców, tj. w treści oświadczenia należy wymienić nazwy, adresy wszystkich Wykonawców, a podpis składa występujący w ich imieniu pełnomocnik , 2) złożenie jednego wspólnego oświadczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. w treści oświadczenia należy wymienić nazwy, adresy wszystkich Wykonawców, a podpisy składają upełnomocnieni reprezentanci każdego z Wykonawców. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa w pkt.1, stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U.z 2006 r., Nr 87 , poz.605 ze zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.kalisz.pl /BIP/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, 62-800 Kalisz, ulica Nowy Świat 5 , Dział Techniczny -pok. nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, 62-800 Kalisz, ul. Nowy Świat 5 -Dział Techniczny , pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż stanowisk audytoryjnych, mebli oraz innego wyposażenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż stanowisk audytoryjnych, mebli oraz innego wyposażenia, w tym; stanowiska audytoryjne tapicerowane (300 szt) i twarde (100 szt.), meble szkolne, hotelowe, biblioteczne, biurowe, lady, tablice szkolne , itp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6, 39.16.00.00-1, 39.14.31.00-7, 39.13.00.00-2, 39.15.50.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż regałów przesuwnych montowanych do podłoza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i zakres zamówienia został zawarty w formularzu cenowym kol. 2 dla zadania nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.