Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-22
Nowa Sól: Dostawa artykułów spożywczych w rozbiciu na 7 odrębnych Zadań
Numer ogłoszenia: 35517 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli , ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3882111, faks -68 3871281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowasol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych w rozbiciu na 7 odrębnych Zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w rozbiciu na 7 odrębnych Zadań Zadanie 1 - Ryby Zadanie 2 - Owoce warzywa mrożone - paczkowane, oznakowane Zadanie 3 - Wyroby garmażeryjne mrożone, paczkowane 400g - 1 000g Zadanie 4 - Pieczywo Zadanie 5 - Cukier Zadanie 6 - Produkty mączne Zadanie 7 - Warzywa kiszone.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.22.10.00 - Ryby mrożone 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.83.12.00 - Cukier biały 15.85.10.00 - Produkty mączne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstapił od wymogu wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2 oraz dokumenty wymagane w punkcie 6 SIWZ Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie 3 lat przed datą wszczęcia postępowania zrealizowali zamówienie w zakresie dostaw niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia (przynajmniej dwie) Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2 oraz dokumenty wymagane w punkcie 6 SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3)posiadają potencjał techniczny. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2 oraz dokumenty wymagane w punkcie 6 SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2 oraz dokumenty wymagane w punkcie 6 SIWZ Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty muszą być załączone następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) oświadczenie złożone na druku formularz oferty o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia, 2) kompletnie wypełnione wszystkie kolumny i wiersze formularza cenowego z cenami za poszczególne elementy zamówienia i wartością zamówienia stanowiącą cenę oferty, 3) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie atestów na wszystkie zaoferowane produkty oraz potwierdzenie gotowości dostarczenia ich do Zamawiającego na jego żądanie. 4) Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane produkty spełniają wymagania ustawodawstwa żywnościowego (w tym ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.2006 nr 171 poz. 1225). - 5) Wymagany HACCP. Do oferty musi być złączony dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP zatwierdzony przez Państwowy Terenowy Inspektorat Sanitarny lub Weterynaryjny 6) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie aktualnych dokumentów z Sanepidu dopuszczających samochód dostawczy wskazany w załączniku nr 5 do transportu żywności . 7) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie aktualnego rejestru czystości samochodu dostawczego wskazanego w zał. nr 5 potwierdzający mycie i dezynfekcję pojazdu oraz aktualna książeczka zdrowia kierowcy okazywane przy dostawie na żądanie Zamawiającego. 8) W przypadku oferowania artykułów mrożonych, prosimy o rozważenie możliwości użyczenia sprzętu chłodniczego w ilości jednej zamrażarki do przechowywania mrożonek. Do oferty prosimy załączyć oświadczenie potwierdzające taką możliwość lub nie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie do niej nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnianiu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust.2. 2. Zamawiajacy przewiduje możliwość dokonania zmian (za porozumieniem stron) postanowień zawartej umowy w zakresie: a) ilościowym (zmiany ilości poszczególnego asortymentu w ramach ilości ujętych w umowie) b) terminu obowiązywania umowy (w przypadku nie wykorzystania, w okresie obowiązywania umowy, przewidzianych umową ilości poszczególnego asortymentu); c) wystąpienia częściowego braku przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczaniu zamiennego przedmiotu zamówienia o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, d) zmian stawki VAT, 3. Zmiany, októrych mowa w ust. 2mogą skutkować zmianę ceny jednostkowej netto jednak nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowasol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego biurowiec pokój nr 5 - Dział Zamówień Publicznych ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego biurowiec pokój nr 5 - Dział Zamówień Publicznych ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wytworzonych przez Wielospecjalistyczny Szpital SP ZOZ w Nowej Soli
- "Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz kalibratorów do analizatora Phadia 200 ThermoFisher wraz z obsługą serwisową na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa elektrod diagnostycznych do mapowania przedsionka lub komory serca na potrzeby Zakładu Hemodynamiki WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Wykonanie dokumentacji projektowej budynku energooszczędnego i zagospodarowania terenu Parku Krasnala w ramach zadania: Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLA LEŚNEGO W BOLSZEWIE PRZY UL. LEŚNEJ 35 NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA 9 CZĘŚCI
- Sukcesywna dostawa mrożonek, produktów przetworzonych, soków na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki SP1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w celu przygotowania posiłków dla mieszkańców Bursy nr 2 Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: pieczywo i wyroby ciastkarskie; warzywa owoce i jaja; mrożonki; mięso i wędliny dla DPS Ruda Różaniecka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.