To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-29
Mogilno: Usługa: świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, będących podopiecznymi Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie, w miejscu zamieszkania podopiecznego - teren gminy Mogilno, w okresie od dnia 15.01.2016 r., jednak nie dłużej niż do dnia 30.06.2016 r.
Numer ogłoszenia: 355222 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325096 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilnie, ul. Rynek 10, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3159315, faks 52 315 93 16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa: świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, będących podopiecznymi Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie, w miejscu zamieszkania podopiecznego - teren gminy Mogilno, w okresie od dnia 15.01.2016 r., jednak nie dłużej niż do dnia 30.06.2016 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, będących podopiecznymi Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie, w miejscu zamieszkania podopiecznego - teren gminy Mogilno, w okresie od dnia 15.01.2016 r., jednak nie dłużej niż do dnia 30.06.2016 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie rodzajów specjalistycznych usług, dostosowanych do szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy w formie specjalistycznych usług, wynikających z rodzaju ich schorzenia lub niepełnosprawności, świadczonych przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym, wchodzących w zakres świadczeń pomocy społecznej, wskazanych w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015 r., poz. 163 t.j., z późn. zm.), jednocześnie uszczegółowionych w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r., nr 189, poz. 1598, z późn. zm.). 3. Realizacja powyższych usług podzielona została na dwie części: 1) Część A zamówienia - świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi, obejmujących następujące rodzaje specjalistycznych usług: A. uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym: a) kształtowanie umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowania do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenia treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak: - samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętności utrzymania i prowadzenia domu, - dbałość o higienę i wygląd, - utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną, - wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego, - korzystanie z usług różnych instytucji; b) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym: - pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne, - ułatwienie dostępu do edukacji i kultury, - doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług, - kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi, - współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej; B. pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia, w tym: a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, b) uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece, d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania, e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych a także w utrzymaniu higieny, f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych; C. rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2004 r., nr 210, poz. 2135, z późn. zm.): a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii, b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno- pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej za specjalistycznych usług. Usługi, wskazane w części A zamówienia, świadczone będą przez 7 dni w tygodniu, w tym także w dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach 8oo-20oo, ustalonych wspólnie przez Wykonawcę usługi i osobę uprawnioną do korzystania z usług oraz w wymiarze zgodnym z decyzją administracyjną. Łączny wymiar godzin świadczenia usług w okresie trwania umowy nie przekroczy 150 godzin m-nie. Uwaga! Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług. 2) Część B zamówienia - świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi, obejmujących następujące rodzaje specjalistycznych usług: A. uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym: a) kształtowanie umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowania do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenia treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak: - samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętności utrzymania i prowadzenia domu, - dbałość o higienę i wygląd, - utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną, - wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego, - korzystanie z usług różnych instytucji; b) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym: - pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne, - ułatwienie dostępu do edukacji i kultury, - doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług, - kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi, - współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej; B. pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia, w tym: a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, b) uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece, d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania, e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych a także w utrzymaniu higieny, f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych; C. rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2004 r., nr 210, poz. 2135, z późn. zm.): a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii, b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej za specjalistycznych usług, D. zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości dostępu do zajęć o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 roku o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2011 r., Nr 231, poz. 1375 t.j.). Usługi, wskazane w części B zamówienia, świadczone będą przez 7 dni w tygodniu, w tym także w dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach 8oo-20oo, ustalonych wspólnie przez Wykonawcę usługi i opiekuna prawnego dziecka uprawnionego do korzystania z usług oraz w wymiarze zgodnym z decyzją administracyjną. Łączny wymiar godzin świadczenia usług w okresie trwania umowy nie przekroczy 500 godzin m-nie. Uwaga! Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia przewidywanego wymiaru godzin świadczonych usług, wskazanych osobno dla części A i części B zamówienia, w szczególności w zależności od liczby osób ubiegających się o przyznanie wskazanej formy pomocy lub niepełnego zabezpieczenia środków na realizację usług przez Wojewodę Kujawsko-Pomorskiego. Podana w ust. 3 pkt 1 i 2 niniejszego rozdziału liczba godzin usług jest maksymalna. 5. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie zlecenia pełnej liczby godzin. W przypadku zlecenia niepełnej liczby godzin Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych usług i nie będzie on zgłaszać roszczeń. 6. Zindywidualizowany zakres usług dla każdej osoby nimi objętej każdorazowo zostanie określony przez Zamawiającego w drodze postępowania administracyjnego i przekazany na piśmie w ramach zawartej umowy z wybranym Wykonawcą. 7. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia wysokiej jakości specjalistycznych usług opiekuńczych. 8. Celem zapewnienia należytego świadczenia usług, Wykonawca zobowiązany będzie, przez cały okres realizacji zamówienia, do: 1) zatrudniania osób, które spełniają wymogi określone w § 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r., nr 189, poz. 1598, z późn. zm.) i biegle posługują się językiem polskim, w takiej liczbie, aby indywidualny wymiar czasu ich pracy nie przekraczał obowiązujących norm czasu pracy przewidzianych w Kodeksie pracy, niezależnie od formy zatrudnienia, jednak nie mniej niż: A. pięć osób w przypadku ubiegania się o część A zamówienia, B. osiem osób w przypadku ubiegania się o część B zamówienia. Biegłe posługiwanie się językiem polskim przez osobę świadczącą przedmiotową usługę rozumiane jest jako sprawne i skuteczne komunikowanie się z osobami korzystającymi z usług opiekuńczych, z osobami z ich otoczenia, personelem medycznym i pomocy społecznej. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzoru i kontroli nad realizacją usług oraz pozostałych zobowiązań wynikających z umowy. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia stosownej dokumentacji określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego, a także do udostępniania Zamawiającemu, bądź osobom upoważnionym przez Zamawiającego, wszelkiej dokumentacji, pozwalającej na stwierdzenie prawidłowości realizacji umowy. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części niniejszego zamówienia. W tym celu należy wypełnić i złożyć odpowiedni formularz ofertowy - załącznik nr 1a lub 1b do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EWA NOGAJCZYK TERAPEUTA ZAJĘCIOWY
jakie przetargi wygrała firma
EWA NOGAJCZYK TERAPEUTA ZAJĘCIOWY
- Ewa Nogajczyk Terapeuta Zajęciowy, ul. Ofiar Katynia 10, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35775,00
Oferta z najniższą ceną: 35775,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35982,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Budkiewicz Animus Diagnoza Funkcjonalna oraz Terapia Dzieci z Zaburzeniami Rozwoju, ul. Św. Ducha 29, 88-320 Strzelno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 113700,00
Oferta z najniższą ceną: 113700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119940,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na kotłownię opalaną paliwem stałym w budynku warsztatowym przy ul. Witosa 6 w Mogilnie dz. nr 59/12
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Placówek Specjalnych w Szerzawach w 2025 roku
- Przebudowa drogi gminnej nr 140551C stanowiącej ul. Rzemieślniczą w Mogilnie
- Budowa ulicy Makowej w miejscowości Chabsko
- Budowa instalacji zbiornikowej na gaz płynny z dwoma zbiornikami o poj. 2x4850L wraz z zewnętrzną instalacją gazową i kotłem o mocy 50kW w budynku biurowym przy ul. Witosa 6 w Mogilnie dz. nr 59/18
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2434C droga nr 262 - Bielice - droga nr 262 od km 1+040 do km 1+964 na długości 0,924 km
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi opiekuńcze i zdrowotne dla uczestników projektu pn. ,,Przystań Pluskowęsy" w Gminie Chełmża z podziałem na zadania
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
- Opieka wytchnieniowa dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025, realizowana ze środków Funduszu Solidarnościowego
- świadczenie usług profesjonalnego, kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Mazurskiego Centrum Zdrowia Szpitala Powiatowego w Węgorzewie
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Łagów w ramach projektu pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- "USŁUGI SPOŁECZNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH PROGRMAU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" W ROKU 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.