Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-03
Zakopane: Dostawy mleka i wyrobów mlecznych
Numer ogłoszenia: 355226 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy BALTICA , ul. Ogrodowa 6, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 2013431, faks 18 2013431 w. 813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane-oswbaltica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mleka i wyrobów mlecznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I Mleko L.p. Nazwa towaru J.m Ilość Symbol 1 Mleko UHT 2% karton 1L L 2000 15511000-3 2 Mleczko niesłodzone od 0,3L do 0,5L L 300 15511600-9 3 Mleko w proszku od 0,3kg do 0,5kg kg 10 15511700-0 Grupa II Sery twarde L.p. Nazwa towaru J.m. Ilość Symbol 1 Serek góralski od 0,50kg do 1kg kg 300 15540000-5 2 Ser wędzony blok od 2kg do 2,5kg kg 200 15544000-3 3 Ser gouda blok od 2kg do 4kg kg 300 15544000-3 4 Ser morski blok od 2kg do 4kg kg 200 15544000-3 5 Ser salami blok od 1kg do 2kg kg 300 15544000-3 6 Rolada ustrzycka od 0,30kg do 0,50 kg kg 200 15544000-3 7 Ser ementaler blok od 2kg do 4kg kg 200 15544000-3 8 Ser mozzarella blok od 2kg do 4kg kg 200 15544000-3 Grupa III Sery żółte różne L.p. Nazwa towaru J.m. Ilość Symbol 1 Ser dublet blok od 2 kg do 4 kg kg 200 15540000-5 2 Ser dziurdamer blok od 2 kg do 4 kg kg 100 15544000-3 3 Ser edamski blok od 2 kg do 4 kg kg 100 15544000-3 4 Ser królewski blok od 2kg do 4 kg kg 100 15544000-3 5 Ser la festa różne smaki blok od 0,5kg do 2 kg kg 100 15544000-3 6 Ser salami wędzony blok od 2 kg do 4kg kg 200 15544000-3 7 Ser salami z ziołami blok od 2 kg do 4 kg kg 100 15544000-3 Grupa IV Wyroby mleczarskie L.p. Nazwa towaru J.m. Ilość Symbol 1 Bryndza owcza 0,100kg do 0,200kg kubeczki plastikowe kg 200 15540000-5 2 Ser biały półtłusty kostki od 0,20kg do 0,40kg kg 1000 15542100-0 3 Ser topiony bloczek 0,1kg (różne smaki) kg 100 15545000-0 4 Ser feta kostkowany 0,10kg do 0,50kg kg 30 15545000-0 5 Ser feta bloczek 0,27kg do 0,40kg kg 50 15545000-0 6 Mozzarelki w zalewie od 0,1kg do 0,4kg kg 100 15545000-0 7 Ser włoszczowski do chleba od 0,1kg do 0,2kg kg 100 15545000-0 8 Serek naturalny sernikowy od 1 kg do 3 kg kg 100 15545000-0 9 Serek naturalny typu Tosca ziołowy lub naturalny od 1 kg do 3 kg kg 150 15545000-0 Grupa V Śmietana L.p. Nazwa towaru J.m. Ilość Symbol 1 Śmietana 18% od 0,2l do 0,4L L 1600 15512000-0 2 Śmietana UHT 30% od 0,20L do 0,4L L 200 15512200-2 3 Śmietanka do kawy porcjowana 0,010L L 30 15512100-1 4 Śmietanka do sosów UHT 18% od 0,2l do 0,5l l 100 15512100-1 5 Jogurt naturalny kubeczki plastikowe od 0,1L do 0,4L L 300 15551310-1 Grupa VI Masło L.p. Nazwa towaru J.m. Ilość Symbol 1 Masło min 82% tłuszczu kostki od 0,2kg do 0,5kg kg 2000 15530000-2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis warunków do spełnienia w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis dokonywania oceny w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane-oswbaltica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: info@zakopane-oswbaltica.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2013 godzina 10:30, miejsce: Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Baltica w Zakopanem, ul.Ogrodowa 6, sekretariat - pok.104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- TAPZ - usługa przewodnicka
- Dostawa Implantów - Zestaw do przezskórnej wertebroplastyki
- Dostawa materiałów medycznych 1 x użytku (igły, strzykawki, kaniule, ostrza, cewniki, kanki, zgłębniki, kraniki, kateter, infuzja, transfuzja, worki, opatrunki do mocowania, kaniule, itp.)
- Sporządzenie projektu uchwały w sprawie planu ogólnego Miasta Zakopane
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.