Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-19
Adamów: Zakup koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 355240 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Adamów , Adamów 11b, 22-442 Adamów, woj. lubelskie, tel. +48-084-6186102, faks +48-084-6187715.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adamow.bip.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup koparko-ładowarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki, gdzie zamawiający dopuszcza jedynie datę produkcji maszyny na rok 2012. Koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym. Wymienne elementy (np.łyżki czerpakowe, dodatkowe oprzyrządowanie, instalacje) muszą być kompatybilne z dostarczaną maszyną i gotowe do użytkowania wraz z nią. Dostarczona maszyna musi posiadać min 12 miesięczną gwarancję bez limitu motogodzin, dostęp do usługi gwarancyjnej wykonawca zapewnia w ciągu 48 godzin od chwili powiadomienia o usterce przez zamawiającego i podjęcia naprawy w miejscu unieruchomienia maszyny - konieczność posiadania tzw. mobilnego serwisu. 3.Specyfikacja maszyny i jej parametrów a.Charakterystyka techniczna koparko-ładowarki : a.1.koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; a.2.masa eksploatacyjna maszyny 7700 kg do 8100 kg a.3.długość transportowa maszyny 5,50 m do 5,70 m; a.4. silnik wysokoprężny szesnastozaworowy, pojemnośc 4 do 4,5 l o mocy znamionowej brutto od 63 kW do 69 kW; a.5.napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś; a.6.koła jezdne: przednie małe min 18 cali, tylne duże min 26 cala, zamawiający dopuszcza równe koła o wielkości min 22cali a.7.przednia oś wychylna, przednie koła skrętne; a.8. zewnętrzna średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca do 8,5 m lub do 8,00 m z hamowaniem; a.9. skrzynia biegów maszyny manualna, cztery biegi w przód, cztery biegi w tył; a.10.dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się; a.11.system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania; a.12.układ hydrauliczny zasilany pompą zębatą; a.13.stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie; a.14.błotniki kół przednich, skrzynka narzędziowa, immobiliser; a.15.kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora, wyposażona w wentylację i/lub klimatyzację a.16.radio. a.17.syganł cofania. a.18.układ ładowarkowy (Powrót do kopania). a.19.Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki : -koparko-ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej; -koparko-ładowarka musi posiadać układ amortyzacji łyżki ładowarkowej podczas jazdy; -łyżka ładowarkowa dzielona [otwierana], wielofunkcyjna: 6 w 1 - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania; -na łyżce muszą być zamontowane widły do palet; -pojemność łyżki ładowarki 1,0 m3 z tolerancją ? 0,1 m3, szerokość łyżki do 2,5 m; -maksymalna wysokość załadunku min 3,1 m; -udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej min 3100 kg; -siła skrawania na łyżce ładowarkowej na poziomie gruntu min 64 kN, -sterowanie układem ładowarkowym za pomocą dwóch dźwigni, b.20.Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki : -musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego; -łyżka koparkowa o szerokości 600 mm ? 20 mm; -ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe); -maksymalna głębokość kopania min 5,90m; -maksymalna wysokość załadunku min 4,6 m; -siła skrawania na łyżce koparkowej min 57 kN; -udźwig przy złożonym ramieniu min 1400 kg. b.20.1. Dodatkowe wyposażenia maszyny a.łyżka skarpowa o szerokości min 1450 mm b.szybkozłącze koparkowe c.instalacja hydrauliczna c.21. Gwarancja na dostarczony sprzęt co najmniej 12 miesięcy bez limitu motogodzin, d.22.Główne elementy napędowe i konstrukcyjne wykonane przez jednego producenta (silnik, mosty, skrzynia biegów). e.23.Serwis autoryzowany, stacjonarny z magazynem części zamiennych w odległości do 300 km od siedziby zamawiającego f.24. wykonawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki; g.25.wykonawca musi dostarczyć Deklarację zgodności z CE na oferowaną koparko-ładowarkę; h.26.wykonawca musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki; i.27. w koszt dostawy wykonawca wliczyć musi: -koszt dostawy do miejsca wskazanego tj. baza (byłe Kólko Rolnicze) w m. Potoczek , Potoczek 27a 22-442 Adamów, -przeszkolenie pracownika zamawiającego w zakresie użytkowania, funkcjonalności dostarczonej maszyny. 2.2.Rozwiązania równoważne muszą mieć: 1.oznakowanie znakiem CE oznaczające, że dokonano oceny ich zgodności ze zharmonizowaną normą europejską, wprowadzoną do zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Obszaru Gospodarczego, uznanego przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi. Zamawiający dla wszystkich rozwiązań wskazuje, aby oznakowanie powinno umożliwiać identyfikację producenta i typu wyrobu, kraju pochodzenia, daty produkcji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.23.60.00 - 43.23.60.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez skonstruowany zapis zamawiający rozumie, że wykonawca w okresie swojej działalności dokonał należycie dostawa, które zostały potwierdzone. Wykonawca złoży wypełniony i potwierdzony załącznik Nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi fakt danych w nim zawartych. Zamawiający uzna za spełniony tak postawiony warunek min. 3 dostaw odpowiadającej zakresowi odpowiadającemu zapisom i zakresowi jak da niniejszego postępowania przetargowego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku do spełnienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku do spełnienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku do spełnienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Postanowienia umowy zawarto w załączniku Nr 7, we wzorze umowy. 2. 2. Zapisy Art. 144 ust.1 ustawy stosuje się odpowiednio, a mają zastosowanie wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem jej nieważności, zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą z zastosowaniem dla; 2.1. zmiana wynagrodzenia, 2.2. zmiana terminu wykonania prac, 2.3. pozostałe ustalenia. Ad.2.1 2.1.2. Zwiększenie wynagrodzenia zamawiający przewiduje w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia w związku z niniejszym postępowaniem przetargowym. Powyższe może nastąpić jedynie w przypadku zwrócenia się wykonawcy do zamawiającego na piśmie wraz z uzasadnieniem oraz przedłożenia jednocześnie formularza cenowego. Na powyższe zamawiający musi odpowiedzieć w formie pisemnej. Ad.2.2 2.2.1.Wykonawca za pisemnym zajęciem pozytywnego stanowiska zamawiającego, może ubiegać się o zmianę terminu wykonania zamówienia. 2.2.2. W sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili niniejszego postępowania przetargowego, dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy w innym zakresie jak wskazano w SIWZ RIG 271.8.2012 Ad.2.3; 2.3.1. Zawierane umowy w sprawach zamówień publiczny zgodnie z postanowieniami Art. 139 ustawy stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilnego, wobec powyższego zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy mające bezpośredni wpływ na jej ważność tylko w przypadku zmian regulacji prawnych obowiązujących po dniu podpisania umowy, w zakresie mających wpływ na wynagrodzenia dostawcy, zakresu dostawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adamow.bip.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Adamów, Adamów 11b, 22-442 Adamów - pokój Nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Adamów, Adamów 11b, 22-442 Adamów - pokój Nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ADAMÓW
więcej: przetargi ADAMÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.