Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-03
Wrocław: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych
i eksploatacyjnych do sprzętu polowego
Numer ogłoszenia: 355262 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1946 , ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7663715, faks 071 7663701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.6rbm.sow.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 261.219,50.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8, 14.81.00.00-2, 44.16.30.00-0, 44.21.25.00-4, 42.13.00.00-9, 24.11.11.00-5, 34.35.00.00-5, 42.51.43.20-1, 42.12.00.00-6, 44.42.50.00-5, 42.66.20.00-4, 31.32.12.10-7, 09.21.16.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 7.004,70 zł. (słownie: siedem tysięcy cztery złote, 70/100), przy czym wysokość wadium na poszczególne części wynosi: część 1 - 57,60 zł. część 2 - 64,70 zł., część 3 - 197,00 zł., część 4 - 523,70 zł., część 5 - 255,80 zł., część 6 - 1.332,80 zł., część 7 - 6,60 zł., część 8 - 332,20 zł., część 9 - 447,60 zł., część 10 - 25,10 zł., część 11 - 211,80 zł., część 12 - 688,50 zł., część 13 - 206,70 zł., część 14 -2.654,60 zł.,
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy: - wykażą trzy należycie wykonane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiednio: - dla części nr 1 na dostawę o wartości minimum 2.000,00 zł. - dla części nr 2 na dostawę o wartości minimum 2.000,00 zł. - dla części nr 3 na dostawę o wartości minimum 8.500,00 zł. - dla części nr 4 na dostawę o wartości minimum 20.000,00 zł. - dla części nr 5 na dostawę o wartości minimum 10.000,00 zł. - dla części nr 6 na dostawę o wartości minimum 50.000,00 zł. - dla części nr 7 na dostawę o wartości minimum 200,00 zł. - dla części nr 8 na dostawę o wartości minimum 12.500,00 zł. - dla części nr 9 na dostawę o wartości minimum 17.500,00 zł. - dla części nr 10 na dostawę o wartości minimum 950,00 zł. - dla części nr 11 na dostawę o wartości minimum 8.000,00 zł. - dla części nr 12 na dostawę o wartości minimum 25.000,00 zł. - dla części nr 13 na dostawę o wartości minimum 8.000,00 zł. - dla części nr 14 na dostawę o wartości minimum 100.000,00 zł. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż na jedną część, to zobowiązany jest wykazać się łącznym doświadczeniem dla tych części.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6rbm.sow.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1946 ul. Poznańska 58,50-984 Wrocław bud.24 - 1płata 15,50zł., pocztą-22,00zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać pocztą na adres jednostki lub osobiście w siedzibie zamawiającego w kancelarii jawnej bud. 13 pok. 113. Otwarcie ofert 15.11.2010r. godz. 10,00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi 1921.00zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi 2157,38zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.30.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi 6568,87zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.25.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi 17458,20zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi 8526,53zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.11.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi 44426,23zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi 221,31zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.20-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi 11081.98zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi 14919,67zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi 837,47zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.66.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi 7060,70zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.32.12.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi 22950,82zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi 6889,34zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych oraz technicznych środków materiałowych i eksploatacyjnych do sprzętu polowego szacunkowa wartość zamówienia bez VAT wynosi 116200,00zł..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.31.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów malarskich w 2025 r.
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łomża - Etap II
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY I ESTETYKI POMIESZCZEŃ W JEDNOSTKACH OBSŁUGIWANYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- ZP/24/2024 - Sukcesywne dostawy opon dla MPO-Łódź Sp. z o.o.
- ZP/24/2024 - Sukcesywne dostawy opon dla MPO-Łódź Sp. z o.o.
więcej: Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.