Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-03
Bochnia: Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego oraz warsztatów psychologiczno -artystycznych decoupage.
Numer ogłoszenia: 355264 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Bochni , ul. Karolina 14 D, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6125990, faks 014 6125990.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego oraz warsztatów psychologiczno -artystycznych decoupage..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu i warsztatów dla osób niepełnosprawnych psychicznie i intelektualnie. 2. Zamówienie składa się z dwóch części: I. Kurs komputerowy na poziomie podstawowym (bez egzaminu) dla 12 beneficjentów projektu II. Warsztaty psychologiczno-artystyczne decoupage dla 15 beneficjentów projektu. 3.Minimalny zakres tematyczny szkolenia w części I zamówienia musi obejmować następujące zagadnienia: wstęp do pracy na komputerze, praca na plikach i folderach, proste programy, podstawy Internetu, korzystanie z przeglądarki internetowej, podstawy poczty elektronicznej. 4. Minimalny zakres tematyczny szkolenia w części II zamówienia musi obejmować: zajęcia motywacyjne z psychologiem -terapeutą, przygotowywanie przedmiotów do ozdabiania, komponowanie motywów w tło, warsztaty tworzenia biżuterii oraz ozdabianie przedmiotów papierem i tkaniną. 4.Czas trwania szkolenia w części I i części II : po 60 godzin dydaktycznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum jedną usługę określoną w Części nr I i/lub Części nr II przedmiotu zamówienia lub usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, tj. szkolenie zawierające moduł obejmujący przedmiot zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia w części nr I będzie dysponował: a) lokalem, wyposażeniem, sprzętem (minimum 12 stanowisk komputerowych z Internetem) i pomocami dydaktycznym adekwatnymi do tej części zamówienia i umożliwiającymi realizację szkolenia b) aktualnym certyfikatem systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydanym wykonawcy na podstawie międzynarodowych norm ISO i/lub aktualną akredytację wydana przez kuratora oświaty na podstawie obowiązujących przepisów o systemie oświaty potwierdzające wysoki standard jakości usługi szkoleniowej z zakresu objętego przedmiotem zamówienia. 2. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia w części nr I będzie dysponował a) odpowiednimi narzędziami i materiałami do prowadzenia zajęć i pomocami dydaktycznymi adekwatnymi do tej części zamówienia i umożliwiającymi jego realizację. b) aktualnym certyfikatem systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydanym wykonawcy na podstawie międzynarodowych norm ISO i/lub aktualną akredytację wydana przez kuratora oświaty na podstawie obowiązujących przepisów o systemie oświaty potwierdzające wysoki standard jakości usługi szkoleniowej z zakresu objętego przedmiotem zamówienia. 3. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia w cześci nr I będą dysponować co najmniej wykładowcami/trenerami posiadającymi doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat min. 2 szkoleń grupowych z zakresu tematyki szkolenia, jaką będą wykładać na kursie komputerowym. 2. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia w cześci nr II będą dysponować co najmniej 2 wykładowcami/trenerami posiadającymi doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat min. 2 szkoleń grupowych z zakresu tematyki szkolenia, jaką będą wykładać na warsztatach decoupage, a także dodatkowo profesjonalnego psychologa -terapeutę do prowadzenia zajęć motywacyjnych. 3. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.2. W celu wykazania, że oferowana usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek złożyć opis-Program szkolenia stanowiący załącznik do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bochnia.powiat.pl lub www.wrotamalopolski.pl/bip/bochenski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Bochni ul Karolina 14 D pokój nr 8..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Bochni 32-700 Bochnia ul. Karolina 14 d pokój nr 8 dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: : Zamówienie finansowane jest za środków Europeiskiego Funduszu Społecznego w związku z realizajją projektu nr WNDK-PKOL.07.02.01-12065/09...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie kursu komputerowego na poziomie podstawowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Kurs komputerowy na poziomie podstawowym (bez egzaminu) dla 12 beneficjentów projektu 2.Minimalny zakres tematyczny szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: wstęp do pracy na komputerze, praca na plikach i folderach, proste programy, podstawy Internetu, korzystanie z przeglądarki internetowej, podstawy poczty elektronicznej. 3.Czas trwania szkolenia 60godzin dydaktycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie: Decoupage i biżuteria - rękodzieło artystyczne krok po kroku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Warsztaty psychologiczno-artystyczne decoupage dla 15 beneficjentów projektu. 2.Minimalny zakres tematyczny szkolenia musi obejmować: zajęcia motywacyjne z psychologiem -terapeutą, przygotowywanie przedmiotów do ozdabiania, komponowanie motywów w tło, warsztaty tworzenia biżuterii oraz ozdabianie przedmiotów papierem i tkaniną. 3.Czas trwania szkolenia 60 godzin dydaktycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 20
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni"
- Dostawa materiałów biurowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Remont drogi gminnej 580095K od km 0+020.00 do 0+215.00 przy ul. Ks. Stanisława Staszica w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.