eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa balonów do kotrapulsacji wewnątrzaortalnej oraz elektrody do czasowej stymulacji 6 Fr.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-07-06

POZYCJA 35533

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa balonów do kotrapulsacji wewnątrzaortalnej oraz elektrody do czasowej stymulacji 6 Fr. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Górnośląskie Centrum Medyczne Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, do kontaktów: inż. Mirosław Graczyński, Bogusława Wójcik, ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2024025, fax 032 3598480, 2028754, e-mail: gcm-przetargi@slam.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): w.w.w.gcm.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa balonów do kotrapulsacji wewnątrzaortalnej oraz elektrody do czasowej stymulacji 6 Fr. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiej Akademii Medycznej Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach, ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: zad 1 Balony do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej. zad 2 Elektrody do czasowej stymulacji serca 6 Fr. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: ; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 137 000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 24.669 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie warunków określonych w art 22 ust. 1 ustawy PZP, Spełnia warunki określone a art. 24 ustawy PZP, system jakości musi obejmować: produkcję, usługi, dystrybucję oraz konsultacje i szkolenie w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Cena wg. wzoru zgodnie z SIWZ. Termin dostaw czastkowych wg. wzoru zgodnie z SIWZ. Jakość - indywidualna ocena komisji w oparciu o opinie uzytkowników. Celem obiektywnego i równego traktowania podmiotów, Wykonawcy powinni dostarczyć do 7 dni przed terminem składania ofert, oferowany przedmiot zamówienia, celem jego przetestowania. Dotyczy to zwłaszcza Wykonawców, którzy dotychczas nie dostarczali oferowanego przedmiotu zamówienia, a także tych, którzy zmienili producenta lub zmienił parametry oferowanego przedmiotu zamówienia, ktory zamawiający nie mógł przewidzieć. Ilość dostarczona do testowania jest zależna od wydolności marketingowej Wykonawcy tak, aby uzytkownik mógł jasno określić kryterium jakości. W przypadku niedostarczenia oferowanego przedmiotu zamówienia do testowania, zamawiający obligatoryjnie wpisze w kryterium jakości 1 punkt (próbki są materiałem zużywalnym i nie podlegają zwrotowi). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzajacych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawianych nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzajacych, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3)SIWZ; 5. Sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności-za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres; 6. Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Potwierdzenie wpłaty wadium; 8. Świadectwo dopuszczeniowe do obrotu i używania; 9. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych; 10.Certyfikat wdrożenia systemu jakości, wykonawca musi dałączyć do oferty opisany w pkt. 5.2 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 79 2. Termin dostaw cząstkowych 1 3. Jakość 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gcm.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem lub za pobraniem (pokój 30). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski, portugalski. 3.5) Termin związania ofertą: 04.10.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.08.2006, godzina 11:00, Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiej Akademii Medycznej Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach, ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Balony do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej. 1) Krótki opis: Balony do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: pozycja 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 79 2. Termin dostaw cząstkowych 1 3. Jakość 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Elektrody do czasowej stymulacji serca 6Fr. 1) Krótki opis: Elektrody do czasowej stymulacji serca 6Fr. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00. 3) Wielkość lub zakres: pozycja 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 79 2. Termin dostaw cząstkowych 1 3. Jakość 20 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.