eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrześniaŚwiadczenie usługi asystenta rodziny dla uczestników projektu systemowego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. -Integracja społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrzesni- realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrześni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-27

Września: Świadczenie usługi asystenta rodziny dla uczestników projektu systemowego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. -Integracja społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrzesni- realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrześni
Numer ogłoszenia: 355384 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286488 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrześni, ul. Szkolna 24, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 61 43 740 29, faks 61 43 740 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi asystenta rodziny dla uczestników projektu systemowego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. -Integracja społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrzesni- realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrześni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez 6 (asystentów) wykonawców na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny dla mieszkańców Gminy Września, uczestników projektu systemowego pn. -Integracja społeczna i zawodowa klientów Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrześni-, w wymiarze łącznym 1000 godzin. W ramach zadania Zamawiający zatrudni asystentów rodziny: pedagogów ze zróżnicowanymi kompetencjami, wykorzystywanymi w zależności od zdiagnozowanego w rodzinie problemu, w szczególności: uzależnienia, niepełnosprawności intelektualnej, problemów opiekuńczo-wychowawczych w rodzinach z dziećmi, przemocy, samotnego rodzicielstwa, bezradności w prowadzeniu gospodarstwa domowego. 2. Celem zadania jest rozwój kompetencji poszczególnych członków rodziny, motywowanie do podejmowania działań, uznawanych dotychczas za niemożliwe do zrealizowania, propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego oraz wspieranie aktywności społecznej. Realizowanie wymienionych działań wiązać się będzie przede wszystkim z pełnieniem przez asystenta rodziny roli pomocnika i mediatora-doradcy dla wskazanych rodzin..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej 85.32.00.00 - Usługi społeczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacujnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznje, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez osrodki pomocy społecznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ASYSTENT NR 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magdalena Gizelska, ul. Malwowa 20, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ASYSTENT NR 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Jaśniak, ul. Słowackiego 52D/33, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ASYSTENT NR 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Violetta Pachla-Jóźwiak, Przyborki, ul. Grójecka 12, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ASYSTENT NR 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAngelika Jałocha-Polityło, ul. Polna 3, 62-302 Węgierki, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17760,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ASYSTENT NR 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • karolina Makowska, ul. Dondajewskiego 26, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: ASYSTENT NR 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Wolf, ul. Turwida 29, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.