Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-19
Gorzów Wielkopolski: Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w szkołach w ramach realizacji projektu WND.POKL.09.01.02-08-057/11 pod nazwą Kompleksowe umiejętności - gwarantem przyszłości
Numer ogłoszenia: 355392 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w szkołach w ramach realizacji projektu WND.POKL.09.01.02-08-057/11 pod nazwą Kompleksowe umiejętności - gwarantem przyszłości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w szkołach w ramach realizacji projektu WND.POKL.09.01.02-08-057/11 pod nazwą Kompleksowe umiejętności - gwarantem przyszłości.Zakres merytoryczny zajęć obejmował będzie program gimnazjum, a szczegółowa tematyka zostanie opracowana na podstawie wstępnych testów diagnozujących poziom wiedzy uczniów. W celu zwiększenia efektywności procesu dydaktycznego, do realizacji zajęć należy wykorzystać zestawy interaktywne oraz pomoce dydaktyczne, zakupione w ramach projektu. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze realizowane będą z następujących przedmiotów: język polski, matematyka, biologia, fizyka, chemia, geografia, historia w okresie X-XII 2012 po 20 godzin na 1 grupę i I-VI 2013 po 30 godzin zajęć na 1 grupę oraz X-XII 2013 po 20 godzin na 1 grupę i I-VI 2014 po 30 godzin zajęć na 1 grupę (łącznie na 1 grupę/50 zajęć). Efektem zajęć dydaktyczno-wyrównawczych powinien być wzrost u uczniów poziomu wiedzy o 20%, określony na podstawie testu wiedzy przeprowadzonego na początku i końcu zajęć. Dodatkowy opis dotyczy zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w Gimnazjum nr 14 (Zespół Szkół nr 14), ul. Mościckiego 3, 66-400 Gorzów Wlkp., zakresie zajęć specjalistycznych (edukacja ratownicza): Zajęcia specjalistyczne w zakresie edukacji ratowniczej mają na celu uświadomienie młodzieży o grożących niebezpieczeństwach, zapobieganie i minimalizowanie skutków zagrożeń, uwrażliwienie na dbałość o zdrowie i wyposażenie w wiedzę i umiejętności z zakresu udzielania pierwszej pomocy, a także prawidłowego zachowania się w miejscach wypadku. Uczniowie mają nie tylko poznać zasady zachowania w szkole, w domu, w innych środowiskach społecznych i przyrodniczych, ale również wdrożyć odpowiednie postępowanie w sytuacji zagrożenia życia, wypadku czy katastrofy, nabyć praktyczne umiejętności udzielania pierwszej pomocy w realnych wydarzeniach. Zajęcia prowadzone będą wśród 57 uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w Zespole Szkól Specjalnych nr 14 przez nauczyciela posiadającego uprawnienia do prowadzenia tego typu zajęć, w formie gier symulacyjnych, ćwiczeń zachowań wg procedur, kursu pierwszej pomocy, warsztatów z higieny i żywienia. Zajęcia realizowane będą w okresie X-XII 2012 i X-XII 2013 w wymiarze 10 godzin zajęć na 1 grupę oraz I-VI 2013 i I-VI 2014 w wymiarze po 20 godzin na 1 grupę. Łącznie utworzonych zostanie 10 grup, 5/6-osobowych, dla których przeprowadzonych zostanie 300 godzin zajęć z wykorzystaniem m.in. fantomu. Efektem zajęć specjalistycznych w zakresie edukacji ratowniczej powinien być wzrost poziomu wiedzy w zakresie udzielania pierwszej pomocy, potwierdzony w protokole z egzaminu praktycznego z wykorzystaniem fantomu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w gimnazjum zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 ze zmianami). Ponadto każdy wykonawca usługi powinien posiadać stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego. W przypadku podmiotów zagranicznych obowiązują kwalifikacje i wymagania równoważne, zgodnie z przepisami danego kraju. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonanie innych zmian w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego, np. w przypadku wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było przewidzieć, maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równy okresowi przerwy w świadczeniu usługi. Siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnym małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia wykonawcy wykonywanie w części lub całości jego zobowiązań, wyniku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy np.:wystąpienia nieprzewidzianych oraz niekorzystnych ze względu na m. in. interes publiczny warunków mających wpływ na jakość usługi, dokonanie zmian ilości grup, godzin oraz bloków edukacyjnych - zmiany uzasadnione ujawnionymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia potrzebami, dokonanie zmian i zakresu tematyki zajęć ujawnione w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a wynikające ze zdiagnozowanych potrzeb uczniów, dokonanie zmian w uzasadnionych wypadkach kadry pedagogicznej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., Referat Zamówień Publicznych pokój nr 315 II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, Kancelaria Ogólna (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu nr WND-POKL.09.01.02-08-057/11 pod nazwą: Kompleksowe umiejętności - gwarantem przyszłości, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Remont bieżący nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi na terenie Powiatu Gorzowskiego"
- Utrzymanie chodników oraz nawierzchni niebitumicznych ulic miasta Gorzowa Wlkp. w latach 2025-2026
- Utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
- Zakup wraz z dostawą materiałów higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło do rąk) dla policjantów i pracowników Policji województwa lubuskiego
- Dostawa samochodów w ramach najmu długoterminowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o.
- Rozbudowa skateparku w Parku Kopernika realizowanego z ramach projektu "Budowa i rozbudowa miejsc rekreacji w Gorzowie Wlkp.- etap I"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu z elektropneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw pneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu "Pilot wycieczek" dla uczniów w ramach projektu "Rozwój zawodowy uczniów kształcących się w zawodzie Technik Hotelarstwa"
więcej: Usługi edukacji młodzieży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.