eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Całodobowa ochrona fizyczna obiektu Wyłuszczarni Nasion w Lasowicach Małych, sprzątanie terenu wokół budynku oraz utrzymanie czystości w obiekcie wraz z opalaniem budynku i obsługą procesu technologicznego Wyłuszczarni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-08

Kluczbork: Całodobowa ochrona fizyczna obiektu Wyłuszczarni Nasion w Lasowicach Małych, sprzątanie terenu wokół budynku oraz utrzymanie czystości w obiekcie wraz z opalaniem budynku i obsługą procesu technologicznego Wyłuszczarni
Numer ogłoszenia: 355399 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork , ul. A. Mickiewicza 8, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4182540, 4186565, 4180105, faks 077 4182323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/kluczbork

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona fizyczna obiektu Wyłuszczarni Nasion w Lasowicach Małych, sprzątanie terenu wokół budynku oraz utrzymanie czystości w obiekcie wraz z opalaniem budynku i obsługą procesu technologicznego Wyłuszczarni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: a) świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej obiektu Wyłuszczarni Nasion położonej w Lasowicach Małych przy ulicy Odrodzenia, b) Sprzątanie terenu wokół budynku, c) Utrzymanie czystości w obiekcie z przeprowadzaniem bieżących konserwacji, d)Opalanie budynku w okresie pracy wyłuszczarni, a w okresach niskich temperatur przez cała dobę w uzgodnieniu z Kierownikiem Wyłuszczarni. e)Prace związane z procesem technologicznym wyłuszczania szyszek, tzn.na polecenie Kierownika Wyłuszczarni pracownicy będą pomagać przy bieżących pracach prowadzonych w Wyłuszczarni (takich jak przyjmowanie i czyszczenie szyszek; przegarnianie szyszek w boksach; załadunek do szaf suszarni; wysypie z tych szaf; czyszczenie nasion; termoterapia żołędzi;stratyfikacja nasion; przygotowanie nasion do wysiewu).Szczegółowe obowiązki w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane w SIWZ w pkt.3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają Koncesję, zezwolenie na działalność gospodarczą Wykonawcy w zakresie usług ochrony osób i mienia; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - wykonali (lub obecnie wykonują) w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot tego zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz OFERTOWY(na lub wg załączonego druku zał. nr 1 do SIWZ), 2. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z treścią art. 22 Ustawy (na załączonym druku - zał. nr 2 do SIWZ), 3. Uzupełniony i parafowany projekt umowy na wykonanie zadania (zał. nr 3 do SIWZ), 4. Oświadczenie zgodne z treścią art. 24 Ustawy (na załączonym druku - zał. nr 4 do SIWZ) 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna koncesja Wykonawcy. Koncesja winna być wydana przez właściwy organ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. O ochronie osób i mienia (jedn. Tekst Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) 7. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (niniejszy dokument składają tylko Wykonawcy, którzy posiadają status podmiotu zbiorowego w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary Dz.U.Nr 197poz. 1661 z 2002r.), 9. Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby albo zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. Pełnomocnictwa (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) dla osoby/osób podpisujących ofertę - upoważnionej/ych do składania oświadczeń woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę pełnomocnika poprzez wskazanie jego podstawowych danych identyfikacyjnych, 11. Wykaz wykonanych usług - na lub wg załącznika nr 5, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub, że są wykonywane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej dwie usługi wykonane bądź wykonywane z należytą starannością w zakresie przedmiotowego postępowania. 12. Wykaz pracowników, którzy bezpośrednio będą świadczyć usługi na rzecz Zamawiającego (na lub wg załącznika nr 6 do SIWZ) 13. Aktualna polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14. Oświadczenie czy w stosunku do Wykonawcy otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość. 15. Spółki cywilne - umowa spółki..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/kluczbork.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Kluczbork; 46-200 Kluczbork, ul. Mickiewicza 8; pok. nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 10:30, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Kluczbork; 46-200 Kluczbork, ul. Mickiewicza 8; Sekretariat Nadleśnictwa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.