eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidwinKONSERWACJA, NAPRAWA I OBSŁUGA SERWISOWA TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ WSPOMAGAJĄCYCH OCHRONĘ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-25

Świdwin: KONSERWACJA, NAPRAWA I OBSŁUGA SERWISOWA TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ WSPOMAGAJĄCYCH OCHRONĘ
Numer ogłoszenia: 35548 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294 , ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3823509, faks 094 3823758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA, NAPRAWA I OBSŁUGA SERWISOWA TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ WSPOMAGAJĄCYCH OCHRONĘ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji, naprawy i obsługi serwisowej technicznych urządzeń wspomagających ochronę, celem utrzymania stałej sprawności technicznej Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) w niżej wymienionych jednostkach wojskowych: Zadanie 1 - Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin; Zadanie 2 - Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin; Zadanie 3 - Placówka Żandarmerii Wojskowej przy JW. 3294, ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin; Zadanie 4 - Jednostka Wojskowa 3937, ulica Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno; Zadanie 5 - Jednostka Wojskowa 1872, ulica Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów; Zadanie 6 - Jednostka Wojskowa 3775 Chojnice w m. 72-304 Pruszcz k/Gryfic; Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z przepisami:m ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz. 1221z późn. zm.), Ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 05 sierpnia 2010r. (Dz. U. 2010r., Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.); Zakres prac konserwacyjnych obejmuje przeprowadzenie przeglądów konserwacyjnych, urządzeń i instalacji SSWiN, SKD i STVP zgodnie z: Normą Obronną NO-04-A004-8:2006 (Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe. Część 8: Eksploatacja - Decyzja Nr 78/MON z dnia 03 marca 2006r. Dz. Urz. MON Nr 4, poz. 53, Polską Normą PN-EN 50131-1:2009 Systemy sygnalizacji włamania i napadu - Część 1: Wymagania systemowe, - PKN-CLC/TS 50131-7:2011 Systemy sygnalizacji włamania i napadu - Część 7: Wytyczne stosowania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 50% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, jeżeli Wykonawca posiada: a) ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, (podstawa prawna: art. 46 ust. 1 pkt.4 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej Dz. U. Nr 173 poz. 1807 ze zm. w związku z art. 15-16 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) - warunek dotyczy Wykonawców składających ofertę na każde zadanie; b) ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III stopnia o klauzuli minimum TAJNE (podstawa: art. 54 i 55 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2010r. Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.) - warunek dotyczy tylko Wykonawców składających ofertę na zadanie nr 1, 4 i 6 postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykaże, że przedmiotową usługę realizowali będą licencjonowani pracownicy zabezpieczenia technicznego, którzy posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia, odpowiednio w zadaniach: ZADANIE 1 - Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin - minimum 2 (dwóch) pracowników zabezpieczenia technicznego: -Licencje pracownika zabezpieczenia technicznego minimum pierwszego stopnia - dla osoby wykonującej prace konserwacyjne, naprawcze i montażowe (zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), - Licencje pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia - dla osoby nadzorującej realizację zamówienia - wymagany minimum jeden pracownik (zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), - Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE (zgodnie z: § 9 pkt. 5 ppkt 1 Rozporządzenia MON z dnia 21 czerwca 2007 roku Dz.U. z 2007 Nr 126,. poz. 876) oraz art. 21 ustawy z dn. 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010r. Nr 182, poz. 1228). -Zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych (zgodnie z art. 20 ust. 1 w związku z art. 21 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, Dz. U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228) -Świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 (zgodnie z Normą Obronną nr NO-04-A004-8:2006 pkt. 2.1.). Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden z pracowników posiadał świadectwo ukończenia kursów projektowania lub instalowania i konserwacji systemów klasy SA4, natomiast drugi pracownik minimum klasy SA3. ZADANIE 2 - Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin - minimum 2 (dwóch) pracowników zabezpieczenia technicznego:-Licencje pracownika zabezpieczenia technicznego minimum pierwszego stopnia - dla osoby wykonującej prace konserwacyjne, naprawcze i montażowe (zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.),-Licencje pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia - dla osoby nadzorującej realizację zamówienia - wymagany minimum jeden pracownik (zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), -Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE. W przypadku nie posiadania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli ZASTRZEŻONE - pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej Wykonawcy, (zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, Dz. U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228), -Zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych (zgodne z art. 20 ust. 1 w związku z art. 21 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, Dz. U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228), -Świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 (zgodnie z Normą Obronną nr NO-04-A004-8:2006 pkt. 2.1.) Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden z pracowników posiadał świadectwo ukończenia kursów projektowania lub instalowania i konserwacji systemów klasy SA4, natomiast drugi pracownik minimum klasy SA3. ZADANIE 3 - Placówka Żandarmerii Wojskowej przy JW. 3294, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin - minimum 1 (jeden) pracownik zabezpieczenia technicznego: -Licencje pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia - (zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), -Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE. W przypadku nie posiadania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli ZASTRZEŻONE - pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej Wykonawcy, (zgodne z art. 21 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, Dz. U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228), -Zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych (zgodnie z art. 20 ust. 1 w związku z art. 21 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, Dz. U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228), -Świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA4 (zgodnie z Normą Obronną nr NO-04-A004-8:2006 pkt. 2.1.). ZADANIE 4 - Jednostka Wojskowa 3937, ulica Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno - minimum 2 (dwóch) pracowników zabezpieczenia technicznego: -Licencje pracownika zabezpieczenia technicznego minimum pierwszego stopnia - dla osoby wykonującej prace konserwacyjne, naprawcze i montażowe (zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), -Licencje pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia - dla osoby nadzorującej realizację zamówienia - wymagany minimum jeden pracownik (zgodne z art. 29 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.),-Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE (zgodnie z: § 9 pkt. 5 ppkt 1 Rozporządzenia MON z dnia 21 czerwca 2007 roku Dz.U. z 2007 Nr 126,. poz. 876) oraz Art. 21 ustawy z dn. 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010r. Nr 182, poz. 1228). -Zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych (zgodne z art. 20 ust. 1 w związku z art. 21 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, Dz. U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228) -Świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 (zgodnie z Normą Obronną nr NO-04-A004-8:2006 pkt. 2.1.) Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden z pracowników posiadał świadectwo ukończenia kursów projektowania lub instalowania i konserwacji systemów klasy SA4, natomiast drugi pracownik minimum klasy SA3. ZADANIE 5 - Jednostka Wojskowa 1872, ulica Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów - minimum 1 (jeden) pracownik zabezpieczenia technicznego: -Licencje pracownika zabezpieczenia technicznego minimum pierwszego stopnia - (zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), -Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE. W przypadku nie posiadania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli ZASTRZEŻONE - pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej Wykonawcy, (zgodne z art. 21 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, Dz. U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228),-Zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych (zgodnie z art. 20 ust. 1 w związku z art. 21 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, Dz. U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228), -Świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA4 (zgodnie z Normą Obronną nr NO-04-A004-8:2006 pkt. 2.1.); ZADANIE 6 - Jednostka Wojskowa 3775 Chojnice w m. 72-304 Pruszcz k/Gryfic - minimum 2 (dwóch) pracownik zabezpieczenia technicznego: -Licencje pracownika zabezpieczenia technicznego minimum pierwszego stopnia - dla osoby wykonującej prace konserwacyjne, naprawcze i montażowe (zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), -Licencje pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia - dla osoby nadzorującej realizację zamówienia - wymagany minimum jeden pracownik (zgodne z art. 29 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), -Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE (zgodnie z: § 9 pkt. 5 ppkt 1 Rozporządzenia MON z dnia 21 czerwca 2007 roku Dz.U. z 2007 Nr 126,. poz. 876) oraz Art. 21 Ustawy z dn. 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010r. Nr 182, poz. 1228). -Zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych (zgodne z art. 20 ust. 1 w związku z art. 21 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, Dz. U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228); -Świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA4 (zgodnie z Normą Obronną nr NO-04-A004-8:2006 pkt. 2.1.). Zamawiający dokona oceny spełniania warunku metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany: Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 1; 2. Formularze cenowe - z wykorzystaniem wzorów wg załącznika od nr 2 do nr 7 odpowiednio w zadaniach, na które wykonawca składa ofertę 3. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty. 4. Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający tego pełnomocnika do podpisania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. 5. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował. 6. Informacja dotycząca tej części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Cena za jedną roboczogodzinę usługi naprawy - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. 2010r. Nr 113 poz. 759) przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu usługi (np. w zakresie ilości konserwacji, naprawy systemów alarmowych lub inne) w przypadku zaistnienia okoliczności ekonomicznych lub prawnych bądź zmian organizacyjnych struktur Użytkownika. b)Zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o wartość zmniejszonego zakresu usługi. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem zakresu i wartości przewidzianych w umowie. c)Zmiany pracowników realizujących realizację przedmiotu zamówienia. Nowy pracownik musi posiadać uprawnienia, jak określono w załączniku do umowy i należy załączyć dla niego kopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) potwierdzające te uprawnienia z uwzględnieniem obowiązujących na dzień wprowadzenia pracownika na obiekt, przepisów prawnych. d)Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.21blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3294; ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin; pok. nr 23 - zamówienia publiczne, bud. nr 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3294; ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin; pokój nr 303 - kancelaria jawna; bud. nr 64 (sztab).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.