Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-08
Gdynia: Ubezpieczenie środków transportu lądowego Urzędu Morskiego w Gdyni
w zakresie OC,AC,NNW
Numer ogłoszenia: 355495 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni , ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 620-69-11 w 219, faks (058) 620 67 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie środków transportu lądowego Urzędu Morskiego w Gdyni w zakresie OC,AC,NNW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ubezpieczeniu środków transportu lądowego Urzędu Morskiego w Gdyni zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym część II SIWZ (Wykaz nr 1, 2, 3) oraz według zasad określonych w części III SIWZ - Wzór umowy. Zamówienie obejmuje ubezpieczenie środków transportu lądowego w zakresie: a) Odpowiedzialności Cywilnej - za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów wyszczególnionych w wykazie nr 1 b) Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowców i pasażerów pojazdów wyszczególnionych w wykazie nr 2 - na wypadek śmierci - suma ubezpieczenia 10.000,00 zł od osoby, - na wypadek trwałego inwalidztwa (100%) - suma ubezpieczenia 20.000,00 zł od osoby, c) Autocasco pojazdów (pełen zakres) - określonych w wykazie nr 3 Ubezpieczenie Autocasco winno obejmować ubezpieczenie pełne z wyraźnie zaznaczonym zniesieniem udziału własnego w przypadku kradzieży czy napraw; przy naprawach zniesienie utraty wartości na części zamienne tzw. amortyzacja części; naprawy powypadkowe winny być dokonywane w autoryzowanych warsztatach przy użyciu części zamiennych nowych i oryginalnych; wartość pojazdu określona według katalogów Eurotax opcja sprzedaż; obowiązek rozliczenia szkód w systemie bezgotówkowym firma ubezpieczeniowa - warsztat naprawczy. Wymagania szczególne dotyczące ubezpieczenia: 1) Klauzula automatycznego pokrycia nowo nabytego środka transportu - Ochroną ubezpieczeniową objęte zostaną pojazdy przyjęte przez Ubezpieczającego w użytkowanie na zasadzie zakupu lub będące w jego posiadaniu w ramach umów leasingu, dzierżawy, najmu lub użyczenia o ile ponosi on ryzyko ich utraty, zniszczenia lub uszkodzenia. Ustala się, że warunki ubezpieczenia zawarte w SIWZ obowiązują w zakresie OC, AC, NNW od chwili zarejestrowania pojazdów przez Ubezpieczającego i ustaleniu sumy ubezpieczenia. Zgłoszenie zakupu pojazdów Ubezpieczycielowi przez Ubezpieczającego nastąpi w terminie do 3 dni roboczych od dnia rejestracji w upoważnionym do tego Urzędzie, przejęcia lub podpisania umowy. 2) Klauzula wyrównania okresów ubezpieczenia - Pojazdy, dla których początek ubezpieczenia przypada w okresie od 02.01.2009 do 31.12.2009 zostaną ubezpieczone z wyrównaniem okresu ubezpieczenia do 31.12.2009. Ta zasada dotyczyć będzie także pojazdów nowych, które wejdą do ubezpieczenia w trakcie roku 2009 zgodnie z klauzula automatycznego pokrycia nowo nabytego środka transportu. Składka z ubezpieczenie krótsze niż 12 miesięcy będzie naliczana w systemie pro rata temporis za każdy dzień ubezpieczenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. tj: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (prowadzić działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia) 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655z późn. zm.), tj. nie zalegać z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, uzyskać przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawiać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia * 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania przedstawionych powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawców uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu należy złożyć; a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną), b) zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, którym mowa w ustawie o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124 poz.1151 z póz. zm.) c) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną). W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego) należy złożyć: d) wzory ogólnych warunków ubezpieczenia w zakresie: OC, NNW, AC.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10 pok. 4 tel. +48 58 661-22-63,fax +48 58 620 67 43 lub za zalicz poczt po przesł. zgłosz na adres e - mailowy: zam_pub@umgdy.gov.pl..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 08:50, miejsce: Urząd Morski w Gdyni ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia (pok. nr 8 - Kancelaria Ogólna)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: uwagi dot. sekcji II.2: okres obowiązywania umowy: od dnia 01.01.2008 r. godz. 00:00 do dnia 31.12.2008 godz. 24:00.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Sukcesywne dostawy barwników i pojemników z formaliną dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- Dostawa dań gotowych do AMW Gdynia (zwana dalej AMW) oraz do AOS w Czernicy k. Chojnic (zwana dalej AOS) w roku 2025
- UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W ZAKRESIE CZYNNOŚCI PIELĘGNIARSKICH W RAMACH KONTRAKTU Z NFZ
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
- Unieszkodliwianie lub odzysk w I półroczu 2025 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
- Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiektach Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ubezpieczenia SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie (2 części)
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Gminy Stary Sącz oraz jej jednostek organizacyjnych
- UBEZPIECZENIE GMINY NIEGOWA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Kolno na okres 01.02.2025 - 31.01.2028 r.
- Ubezpieczenie floty pojazdów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. w Strzyżowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.