To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-03
Iwonicz Zdrój: DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW W CIĄGU PIERWSZEGO KWARTAŁU 2013 ROKU
Numer ogłoszenia: 3554 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 500448 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, ul. Ks. Jana Rąba 22, 38-440 Iwonicz Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 013 4350612, faks 013 4350612.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW W CIĄGU PIERWSZEGO KWARTAŁU 2013 ROKU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW W CIĄGU PIERWSZEGO KWARTAŁU 2013 ROKU zgodnie z poniższym zapotrzebowaniem : WARZYWA : L.p.Opis elementów składowych zamówienia Szacunkowa ilość jednostki miary 1.Buraki 400 kg 2.Cebula 365 kg 3.Czosnek 12 kg 4.Cebula szczypior 260 pęczków 5.Fasola sucha Piękny Jaś 90 kg 6.Groch suchy (w opakowaniach od 0,5kg-5kg) 30 kg 7.Kapusta biała 600 kg 8.Marchew 1.020 kg 9. Kapusta kiszona (w wiadrach 10kg) 360 kg 10.Seler korzeń 235 kg 11. Ziemniaki 5.000 kg 12.Kapusta pekińska 100 szt. 13.Kapusta czerwona 125 kg 14.Pory 130 kg 15.Rzodkiewka 470 pęczków 16.Pietruszka korzeń 190 kg 17.Sałata zielona 780 szt. 18.Koper zielony 28 kg 19.Pietruszka natka 28 kg 20.Pomidory 530 kg 21.Ogórki świeże 160 kg 22.Ogórki kiszone (w wiadrach 7kg) 160 kg 23.Papryka świeża 3 kg 24.Kapusta włoska 120 kg 25.Pieczarki świeże 150 kg 26.Rzodkiew -biały sopel 10 kg 27.Szczypiorek 60 pęczków OWOCE : L.p.Opis elementów składowych zamówienia Ilość jednostek miary kg szt pęczki 1. Jabłka 570 kg 2.Banany 30 kg 3.Mandarynki 13 kg 4.Cytryna 125 kg 5.Kiwi 13 kg.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OLIMP B.J. GIERLICCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
OLIMP B.J. GIERLICCY SPÓŁKA JAWNA
- OLIMP BJ Gierliccy, ul. Podkarpacka 2, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17430,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18442,00
Oferta z najniższą ceną: 184421,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22595,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI IWONICZ ZDRÓJ
- USŁUGA UBEZPIECZENIA Gminy Iwonicz-Zdrój oraz jednostek organizacyjnych
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - warzywa i owoce - w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - produkty sypkie i przyprawy - w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - nabiał i przetwory mleczne - w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - Mięso, wędliny, podroby- w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
więcej: przetargi IWONICZ ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach przy ul. Szkolnej 4 i Pomorskiej 25 z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły podstawowej im. Stanisława Hadyny we Frydku na rok 2025
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 - od dnia 1 stycznia do dnia 31 grudnia 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
- Sukcesywne zakupy i dostawy żywności do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Chybiu w okresie styczeń - grudzień 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół Zofii Solarzowej w Miąsem na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.