Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-27
Włocławek: Prowadzenie warsztatów metodycznych dla studentów w ramach projektu Dobra praktyka najlepszym nauczycielem
Numer ogłoszenia: 355510 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku , ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2316080, faks 054 2314352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie warsztatów metodycznych dla studentów w ramach projektu Dobra praktyka najlepszym nauczycielem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie warsztatów metodycznych dla studentów w ramach projektu Dobra praktyka najlepszym nauczycielem Zamówienie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.3. - Poprawa jakości kształcenia, Poddziałania 3.3.2 - Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli - projekty konkursowe - Zadanie 4, poz. 35 Warsztaty będą realizowane dla uczestników Projektu- II roku kierunku pedagogika, w latach 2011-2014 wg harmonogramu Projektu. Łącznie 21 warsztatów (420 godz.) w tym: w 2011 r. - 3 warsztaty x 20 godz. = 60 godz. w 2012 r. - 7 warsztatów x 20 godz. = 140 godz. w 2013 r. - 7 warsztatów x 20 godz. = 140 godz. w 2014 r. - 4 warsztaty x 20 godz. = 80 godz. Zamówienie podzielone na części. Wykonawca może złożyć ofertę na część lub na całość Zamówienia. Część I. Przeprowadzenie warsztatów metodycznych pn: Planowanie i organizacja pracy dydaktyczno-wychowawczej: 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania listopad-grudzień 2011 r. 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania listopad-grudzień 2012 r. 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania listopad-grudzień 2013 r. Część II. Przeprowadzenie warsztatów metodycznych pn: Praca z uczniem o specyficznych potrzebach edukacyjnych: 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania listopad-grudzień 2011 r. 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania listopad-grudzień 2012 r. 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania listopad-grudzień 2013 r. Część III. Przeprowadzenie warsztatów metodycznych pn: Praca z dzieckiem z rodziny dysfunkcyjnej 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania listopad-grudzień 2011 r. 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania listopad-grudzień 2012 r. 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania listopad-grudzień 2013 r. Część IV. Przeprowadzenie warsztatów metodycznych pn: Profilaktyka I i II rzędowa: 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania styczeń-maj 2012 r. 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania styczeń-maj 2013 r. 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania styczeń-maj 2014 r. Część V. Przeprowadzenie warsztatów metodycznych pn: Współpraca nauczyciela z rodzicami: 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania styczeń-maj 2012 r. 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania styczeń-maj 2013 r. 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania styczeń-maj 2014 r. Część VI. Przeprowadzenie warsztatów metodycznych pn: Nowe metody pracy w edukacji: 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania styczeń-maj 2012 r. 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania styczeń-maj 2013 r. 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania styczeń-maj 2014 r. Część VII. Przeprowadzenie warsztatów metodycznych pn: Przygotowanie programów, scenariuszy, konspektów zajęć: 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania styczeń-maj 2012 r. 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania styczeń-maj 2013 r. 20 godz. (3 spotkania) do zrealizowania styczeń-maj 2014 r. Zakres obowiązków: Prowadzenie warsztatów metodycznych dla studentów II roku pedagogiki z zakresu: I. Planowanie i organizacja pracy dydaktyczno-wychowawczej II. Praca z uczniem o specyficznych potrzebach edukacyjnych III. Praca z dzieckiem z rodziny dysfunkcyjnej IV. Profilaktyka I i II rzędowa V. Współpraca nauczyciela z rodzicami VI. Nowe metody pracy w edukacji VII. Przygotowanie programów, scenariuszy, konspektów zajęć. W ramach obowiązków Wykonawca zobowiązany jest do opracowania szczegółowych programów na poszczególne warsztaty i przedłożenia ich Zamawiającemu w wersji elektronicznej i papierowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.52.10.00 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli: złoży oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy oraz dysponuje osobami pełniącymi funkcje doradcy metodycznego z kwalifikacjami edukatora z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako doradca metodyczny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli: złoży oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy oraz dysponuje osobami pełniącymi funkcje doradcy metodycznego z kwalifikacjami edukatora z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako doradca metodyczny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli: złoży oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy oraz dysponuje osobami pełniącymi funkcje doradcy metodycznego z kwalifikacjami edukatora z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako doradca metodyczny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Uczelni ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, pok. 32.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 10:30, miejsce: ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, Kancelaria Uczelni pok. 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.3. - Poprawa jakości kształcenia, Poddziałania 3.3.2 - Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli - projekty konkursowe - Zadanie 4, poz. 35.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Wymiana okien w Domu Studenta oraz naprawa dachu na budynku dydaktycznym
- Dostawa sprzętu specjal. (samochodu asenizacyjnego) w ram. zad.: "Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wodno-kanal. na terenie Gm. Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalj."
- OPERATOR SPRZĘTU CIĘŻKIEGO
- Budowa ulicy Brzezinowej na odcinku od ulicy Mielęcińskiej do ulicy Letniej we Włocławku
- Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku
- Budowa ulicy Energetyków na odcinku od ulicy Hutniczej do przejścia podziemnego dla pieszych pod torami kolejowymi
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja szkoleń specjalistycznych podnoszących kwalifikacje uczniów i nauczycieli objętych wsparciem w projekcie Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie Akademii Danych - 6 kursów online dla pracowników administracji publicznej z zakresu otwierania i ponownego wykorzystywania danych
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.