Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-12-10
Miko³ów: Dostawa materia³ów opatrunkowych i nici chirurgicznych
Numer og³oszenia: 355577 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zdrowia w Miko³owie Sp. z o.o. - NZOZ Szpital Powiatowy w Miko³owie , ul. Waryñskiego 2, 43-190 Miko³ów, woj. ¶l±skie, tel. 032 3257639, faks 032 2260860.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-mikolow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: NZOZ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa materia³ów opatrunkowych i nici chirurgicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materia³ów opatrunkowych i nici chirurgicznych okre¶lonych w za³±czniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na 5 pakietów: pakiet nr 1 - materia³y opatrunkowe pakiet nr 2 - materia³y opatrunkowe pakiet nr 3 - opaski elastyczne pakiet nr 4 - jednorazowe pieluchy i jednorazowe chusteczki dla noworodków pakiet nr 5 - nici chirurgiczne 1. Lista materia³ów opatrunkowych i nici chirurgicznych bêd±cych przedmiotem zamówienia stanowi za³±cznik numer 1 Zamawiaj±cy akceptuje konfekcjonowanie w inne opakowania ni¿ opisane w za³±czniku nr 1 pod warunkiem, ¿e sumaryczna ilo¶æ oferowanych towarów zgodna bêdzie z ilo¶ci± zamawian±. W przypadku gdy opakowania proponowanych towarów s± niepodzielne, nale¿y oferowan± ilo¶æ zaokr±gliæ w górê, do pe³nych opakowañ. Zamawiaj±cy mo¿e kupiæ tylko pe³ne, oryginalne opakowania 2. Z pakietów nie bêd± wy³±czane poszczególne pozycje i nie bêd± tworzone nowe pakiety 3. Cena ofertowa powinna obejmowaæ koszt dostawy materia³ów opatrunkowych i nici chirurgicznych do Dzia³u Farmacji w Szpitalu Powiatowym w Miko³owie przy ul. Waryñskiego 4 4. Zamówienia bêd± dokonywane telefonicznie lub faksem dwa razy w miesi±cu 5. Wymagany termin realizacji dostaw do 5 dni roboczych od daty z³o¿enia zamówienia 6. Termin wa¿no¶ci dostarczanych towarów nie krótszy ni¿ rok od daty dostawy 7. Wymagany termin p³atno¶ci faktur 30 dni od daty wystawienia faktury 8. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania w zakresie pakietu nr 5 zobowi±zany jest w terminie do 20-12-2010r do godziny 10.00 dostarczyæ do Sekretariatu próbki proponowanych nici chirurgicznych (po 1 szt. dla ka¿dej pozycji) w celu sprawdzenia spe³nienia wymagañ dotycz±cych przedmiotu zamówienia. Próbka ma byæ opisana, której pozycji dotyczy. Przetarg nieograniczony o warto¶ci szacunkowej nie przekraczaj±cej wyra¿onej w z³otych równowarto¶ci kwoty 193 000 euro.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00 - Materia³y medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
posiadaj± koncesjê, zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie objêtym zamówieniem, w przypadku, gdy ustawa nie nak³ada obowi±zku posiadania koncesji , zezwolenia Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ stosowne o¶wiadczenie na pi¶mie Ocena spe³niania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ, wymaganych przez Zamawiaj±cego i zostanie przeprowadzona zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- koncesjê, zezwolenie lub licencjê
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
a) opis - charakterystyka materia³ów opatrunkowych i nici chirurgicznych, materia³y firmowe, foldery, katalogi w jêzyku polskim potwierdzaj±ce wymagane przez Zamawiaj±cego parametry wraz z numerami katalogowymi, nazwami handlowymi (wraz z opisem, którego pakietu i której pozycji dotyczy) b) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowane towary podlegaj±ce ustawie o wyrobach medycznych posiadaj± je¿eli jest to wymagane odpowiednie zg³oszenie/wpis do rejestru wyrobów medycznych, ocenê zgodno¶ci, certyfikat CE i datê przydatno¶ci do u¿ycia nie krótsz± ni¿ jeden rok od daty dostawy, b±d¼ stosowne o¶wiadczenie ¿e nie dotyczy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wype³niony i podpisany formularz ofertowy b) zestawienie asortymentowo-cenowe - za³±cznik nr 1 c) je¿eli oferta podpisana jest przez osobê inn± ni¿ upowa¿niona do reprezentowania wykonawcy do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo/upowa¿nienie w formie orygina³u podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy albo kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ w formie orygina³u lub w formie kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian cen towarów objêtych cenami urzêdowymi w przypadku zmian cen wydanych decyzj± Ministra Zdrowia jedynie o wysoko¶æ tych zmian i nastêpuje w dniu wej¶cia w ¿ycie odpowiedniego rozporz±dzenia lub ustawy, na podstawie obustronnie podpisanego aneksu 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian cen towarów w przypadku zmian stawek podatków, na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawnych w tym zakresie, jedynie o wysoko¶æ tych zmian i nastêpuje w dniu wej¶cia w ¿ycie odpowiedniego rozporz±dzenia lub ustawy, na podstawie obustronnie podpisanego aneksu 3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ewentualnych korekt ilo¶ciowych w przedmiocie zamówienia w zale¿no¶ci od aktualnych potrzeb w granicach do - 15% ilo¶ci okre¶lonych w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-mikolow.com.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Centrum Zdrowia w Miko³owie Sp. z o.o. - NZOZ Szpital Powiatowy w Miko³owie
ul. Waryñskiego 2, 43-190 Miko³ów.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT Centrum Zdrowia w Miko³owie Sp. z o.o. - NZOZ Szpital Powiatowy w Miko³owie ul. Waryñskiego 2, 43-190 Miko³ów.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIKO£OWA
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowc± na potrzeby Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Miko³owie w 2025 roku.
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku i drobnego sprzêtu medycznego
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Miko³owie
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby ¯³obka Miejskiego w Miko³owie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w bran¿ach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Miko³owie oraz odbiór i z³omowanie wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026
wiêcej: przetargi w Miko³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych
- "Dostawa materia³ów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduñskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postêpowanie"
- DOSTAWY SPRZÊTU JEDNORAZOWEGO U¯YTKU
- Dostawê wyrobów medycznych dla pacjenta z pêcherzowym oddzielaniem siê naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artyku³ów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Dostawa pozosta³ych materia³ów medycznych - pieluchomajtek (na 12 miesiêcy)
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.