Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-08
Poznań: TRANSPORT CIĘŻAROWY - PRZEWÓZ ŚRODKÓW INSCENIZACYJNYCH NA SPEKTAKLE W KRAJU I ZA GRANICĄ W ROKU 2009.
Numer ogłoszenia: 355587 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Teatr Tańca - Balet Poznański , ul. Kozia 4, 61-835 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8524241, 8524242, faks 061 8532370.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury Samorządu Województwa Wielkopolskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TRANSPORT CIĘŻAROWY - PRZEWÓZ ŚRODKÓW INSCENIZACYJNYCH NA SPEKTAKLE W KRAJU I ZA GRANICĄ W ROKU 2009..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest transport ciężarowy - przewóz środków inscenizacyjnych na spektakle w kraju i za granicą w 2009 roku; przy założeniu następujących warunków technicznych i organizacyjnych: 1. Informacja ze strony zamawiającego o terminie wyjazdu na trzy tygodnie przed wyjazdem. 2. Możliwość zmiany terminu wyjazdu lub rezygnacja z wyjazdu ze strony zamawiającego na tydzień przed planowanym wyjazdem. 3. Minimalne wymagania co do samochodu realizującego zamówienie: a) ładowność minimum 5 t b) ładowność skrzyni ładunkowej minimum 28m3 c) długość skrzyni ładunkowej - minimum 6m d) dostęp do ładunku (przy załadunku) z boku i z tyłu e) z tyłu wymagana jest klapa samozaładowcza 4. Sporadycznie konieczność zastosowania samochodu większego tzw. TIR do 13,5m długości, do 24 ton ładowności. 5. Stosowany w Polskim Teatrze Tańca sposób przewozu środków inscenizacyjnych związany z realizacją spektaklu: 5.1 załadunek minimum na dzień przed planowanym wyjazdem, 5.2 przejazd, spektakl, powrót (w tym samym dniu) lub przejazd, nocleg, spektakl, powrót lub przejazd, spektakl, nocleg, powrót 5.3 wyładunek w następnym dniu po przyjeździe. 6. Oferta powinna zawierać: a) cenę za 1km przejazdu w kraju w tym uwzględnione koszty parkingowe; wszelkie opłaty drogowe. b) cenę za 1km przejazdu za granicą w tym uwzględnione koszty parkingowe; wszelkie opłaty drogowe. c) ryczałt za obsługę spektaklu w mieście Poznaniu wyrażony kwotowo za całość obsługi polegającą na: załadunku, przewozie w Poznaniu, wyładunku, postoju, powrotnym załadunku, przewozie i wyładunku w magazynie Teatru (w Poznaniu) d) stawkę za dzień przestoju (dzień pomiędzy załadowaniem a dniem wyjazdu) e) stawka za sporadyczne przewozy pozostałe ( nie związane ze spektaklami ) - stawka godzinowa. 7. Wykonawca zaakceptuje, w przypadku realizowania usługi z zastosowaniem większego samochodu tzw. TIR-a zwiększenie stawek netto o 20 %. 8. Planowana wielkość przejazdów w 2009 roku - do 20 000 km w kraju - do 10 000 km za granicą - do 30 spektakli w Poznaniu - przewozy pozostałe na terenie Poznania - do 100 godzin. - przestoje 30 dni 9. Wykonawca każdorazowo otrzyma dokładny adres miejsca przeznaczenia i na tej podstawie kierowca obsługujący wyjazd wraz z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za dany wyjazd, zaplanuje trasę dojazdu pod wskazany adres; w oparciu o nawigację satelitarną GPS. 10. Wykonawca zaakceptuje min. 14 do max 30 dniowy termin płatności, od dnia przyjęcia faktury przez Zamawiającego. 11. Koszty noclegu kierowców pokrywa Zamawiający lub organizator spektaklu. B. Wymagania formalne i warunki techniczne jakie muszą być spełnione przez pojazd i jego obsługę: 1. Pojazd musi spełniać wymagania określone w przepisach prawa zawartych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. nr 32, poz. 262). 2. Wykonawca przestrzegać będzie postanowień ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. 2001 r. nr 125, poz. 1371 z późniejszymi zmianami ) oraz postanowień AETR Umowy europejskiej dotyczącej pracy załóg pojazdów wykonujących międzynarodowe przewozy drogowe ( Dz. U. 1999 r. nr 94, poz. 1086). 3. Wykonawca zapewni fachową z niezbędnymi kwalifikacjami i uprawnieniami obsługę pojazdu ciężarowego. 4. Wykonawca będzie przestrzegał europejskich norm czasu pracy kierowców i obsługiwanego pojazdu ciężarowego. 5. W przypadku wystąpienia awarii pojazdu ciężarowego Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia innego pojazdu w czasie, który gwarantuje dostarczenie przewożonych elementów na próbę i spektakl, na koszt Wykonawcy. Wszelkie dodatkowe koszty związane z awarią pojazdu ponosi wyłącznie wykonawca. 6. W przypadku awarii pojazdu obsługa jest zobowiązana do natychmiastowego powiadomienia o awarii przedstawiciela Zamawiającego odpowiedzialnego za dany wyjazd. 7. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów wynikających z awarii pojazdu. 8. Wykonawca każdorazowo otrzyma dokładny adres miejsca przeznaczenia i na tej podstawie zaplanuje trasę dojazdu pod wskazany adres. Zwłaszcza przy wyjazdach zagranicznych Wykonawca trasę przejazdu każdorazowo uzgadnia z przedstawicielem Zamawiającego. 9. Pojazd powinien być wyposażony w nawigację satelitarną GPS; szczególnie przy wyjazdach zagranicznych. 10. Pojazd nie może być zabrudzony poprzednimi ładunkami..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 ze zmianami) i spełniają wymogi określone w SIWZ tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - wykażą, że posiadają licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. O transporcie drogowym (Dz. U. z 2001 r. nr 125, poz. 1371 z późniejszymi zmianami); - wykażą, że posiadają licencje na wykonywanie międzynarodowego zarobkowego transportu, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; wykonali należycie lub wykonują usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom będącym przedmiotem zamówienia, o wartości każdej z usług równej co najmniej ? ceny oferowanej; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - zaakceptują termin płatności min. 14 dni - max 30 dni, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów metodą: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do SIWZ ); 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. ( zawarte zostało w formularzu ofertowym ); 3. Upoważnienie do podpisania oferty - jeżeli nie wynika ono z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ ); 6. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykaz należycie wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom będącym przedmiotem zamówienia, o wartości każdej z usług równej co najmniej ? ceny oferowanej ( zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ ); 7. Referencje stwierdzające prawidłowe wykonanie usług wymienionych w załączniku nr 3; 8. Koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli przepisy szczególne nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem;. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 1, 2, 3, 4, 5 będą podstawą do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt. V SIWZ. Dokumenty o których mowa w ppkt. 1, 6, 7, 8, 9 będą podstawą do oceny czy oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ptt-poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polski Teatr Tańca Balet Poznański
61-835 Poznań, ul. Kozia 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 09:45, miejsce: Polski Teatr Tańca Balet Poznański - Sekretariat 61-835 Poznań, ul. Kozia 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- TPm-28/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Bieżąca konserwacja nawierzchni DW 181 odcinek Mikołajewo-Ciszkowo km 45+300-46+ 725
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- Usługi międzynarodowego transportu drogowego instrumentów muzycznych oraz akcesoriów i sprzętu technicznego na potrzeby Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.