eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceOdpłatne świadczenie usług ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i floty pojazdów WITD w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-03

Katowice: Odpłatne świadczenie usług ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i floty pojazdów WITD w Katowicach
Numer ogłoszenia: 355608 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach , ul. Powstańców 41a, 40-024 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 20 77 957, 20 77 961, faks 0-32 20 77 962.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.witd.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odpłatne świadczenie usług ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i floty pojazdów WITD w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa odrębne zadania częściowe oznaczone nr 1 i nr 2. Przedmiotem zadania częściowego oznaczonego nr 1 jest odpłatne świadczenie usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej zamawiającego w zakresie: 1)ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) zamawiającego w związku z prowadzoną działalnością oraz w związku z posiadaniem i użytkowaniem mienia, 2)ubezpieczenia mienia zamawiającego od ognia i innych zdarzeń losowych, 3)ubezpieczenia mienia zamawiającego od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz dewastacji, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego zamawiającego od wszystkich ryzyk. Przedmiotem zadania częściowego oznaczonego nr 2 jest odpłatne świadczenie usług ubezpieczenia floty pojazdów zamawiającego w zakresie: 1)obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów określone ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. Nr 124, poz.1152 ze zm.) (OC), 2)ubezpieczenia autocasco za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów oraz w wyposażeniu pojazdów (AC), 3)ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów (NNW), 4)ubezpieczenie assistance (ASS)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00-0, 66.51.52.00-5, 66.51.41.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania przez wykonawcę, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 11, poz. 66) zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego. Dla potwierdzenia spełnienia warunku z pkt. 1 wykonawca obowiązany jest złożyć: stosowne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -wykonawca spełni ten warunek składając oświadczenie z art. 22 ww. ustawy - na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty wymagane w rozdziale XIII SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -wykonawca spełni ten warunek składając oświadczenie z art. 22 ww. ustawy - na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -wykonawca spełni ten warunek składając oświadczenie z art. 22 ww. ustawy - na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -wykonawca spełni ten warunek składając oświadczenie z art. 22 ww. ustawy - na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ nr: 4 -dla zadania częściowego oznaczonego nr 1, nr 5 -dla zadania częściowego oznaczonego nr 2, 2)parafowany przez wykonawcę wzór umowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, 3)pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik zawierające określenie zakresu umocowania (tj. reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub złożonych z ofertą dokumentów. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)danych osób wyznaczonych do kontaktów lub danych adresowych stron umowy, 2)miejsca siedziby zamawiającego i miejsca przechowywania mienia, w tym pojazdów zamawiającego w związku z planowaną w 2011 r. zmianą miejsca siedziby zamawiającego oraz związaną z nią zmianą miejsca przechowywania pojazdów, 3)zmiany zakresu ustawowych zadań realizowanych przez zamawiającego, 4)zmiany przedmiotu ubezpieczenia i sum ubezpieczenia na skutek dokonywanych przez zamawiającego inwestycji, nabywanych środków trwałych, ich modernizacji i ulepszeniu, 5)likwidacji środków trwałych i środków znajdujących się w wyposażeniu zamawiającego, 6)uzupełnienia sumy gwarancyjnej po wypłacie odszkodowana, 7)podwyższenia limitu odpowiedzialności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.witd.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach 40-024 Katowice, ul.Powstańców 41a, X piętro, pokój nr 1010.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach 40-024 Katowice, ul.Powstańców 41a, X piętro, pokój nr 1004.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odpłatne świadczenie usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odpłatne świadczenie usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej zamawiającego obejmujących: 1)ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) zamawiającego w związku z prowadzoną działalnością oraz w związku z posiadaniem i użytkowaniem mienia, 2)ubezpieczenie mienia zamawiającego od ognia i innych zdarzeń losowych, 3)ubezpieczenie mienia zamawiającego od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz dewastacji, 4)ubezpieczenie sprzętu elektronicznego zamawiającego od wszystkich ryzyk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00-0, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.54.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odpłatne świadczenie usług ubezpieczenia floty pojazdów zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odpłatne świadczenie usług ubezpieczenia floty pojazdów zamawiającego obejmujących: 1)obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów określone ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. Nr 124, poz.1152 ze zm.) - zwane dalej w skrócie OC, 2)ubezpieczenie autocasco za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów oraz w wyposażeniu pojazdów - zwane dalej w skrócie AC, 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów - zwane dalej w skrócie NNW, 4) ubezpieczenie assistance zwane dalej w skrócie ASS..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.