Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-19
Ostrów Mazowiecka: Remont budynku oczyszczalni ścieków przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie
Numer ogłoszenia: 355620 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie , ul. Klonowa 4, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 48 2974532-66, faks 48 2974532-66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www:lubiejewo.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku oczyszczalni ścieków przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót remontowych budynku oczyszczalni ścieków CKR w Lubiejewie 1. Remont pokrycia dachowego z wymianą rynien i rur spustowych bez usuwania istniejącej warstwy izolacyjnej z zabezpieczenie antykorozyjnym obróbek blacharskich murków ścian szczytowych, wykonaniem nowego pokrycia dachowego z 1-nej warstwy papy termozgrzewalnej gr. 5.2 mm oraz montażem kominków odpowietrzających, na części niższej wykonać remont 2-ch murowanych kominów wentylacji grawitacyjnej. 2. Zabezpieczenie antykorozyjne poprzez oczyszczenie i malowanie wentylatorów ponad dachowych - grawitacyjnych. 3. Demontaż istniejących bram stalowych w ścianach szczytowych wraz z wykonaniem: - zamurowaniem od strony wschodniej bramy 3.60x4.20 ścianą gr 38 cm z bloczków betonu lekkiego z wykonaniem otworu drzwiowego do osadzenia drzwi zewnętrznych metalowych ocieplanych o szerokości skrzydła drzwiowego 1.0x2,00 m w ilości 1 szt., - obniżenie otworu bramowego od strony zachodniej do wysokości h =3.20m poprzez wykonanie nowego nadproża na belkach stalowych NP200 oraz zamurowanie otworu nad nadprożem ścianą z bloczków betonu lekkiego o gr. 38 cm, - nowych tynków wewnętrznych i zewnętrznych na powierzchniach zamurowanych, - montażu nowej bramu segmentowej pionowego podnoszenia o wymiarach 3,60x3,20 m z napędem elektrycznym. 4. Wymiany wszystkich okien w ścianach zewnętrznych na okna PVC w tym: - okna na hali Ekobloków w ilości 7 szt. wykonać w podziale na trzy części ze środkową kwaterą rozwieralno-uchylną oraz siedem sztuk w podziale na trzy części typu FIX - okna w części socjalnej i dyżurce wg stanu istniejącego, - w trakcie wymiany okien wykonać demontaż istniejących parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej na nowe z blachy ocynkowanej oraz naprawę ościeży po wymianie okien. 5. Remont elewacja budynku oczyszczalni w zakresie: - odbicie starych i złuszczonych tynków w tym opukanie wszystkich powierzchni w celu wykrycia odparzeń powłoki nakrapianej, - wykonanie naprawy tynków w miejscu odparzonych i brakujących - zmycie powierzchni tynków istniejących w celu oczyszczenia z kurzu i brudu, - wykonanie gruntowania powierzchni emulsją UNIGRUNT wykonanie podkładu dwuwarstwowego z wtopieniem siatki z włókna szklanego pod tynk sylikonowy, - wykonanie tynku sylikonowego elewacji barwionego w masie typu baranek o granulacji 1.5 mm, 6. Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych w zakresie: - oczyszczenie konstrukcji stalowej wiązarów dachowych z rdzy i zendry, zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni oczyszczonych emaliami olejnymi, - belka wciągnika NP180 - zakres robót j. w. - przewody pionowe wentylacji nawiewno-wywiewnej i grawitacyjnej z blachy ocynkowanej - zakres robót j. w. - zabezpieczenie antykorozyjne wlotów i wylotów wentylatorów ściennych 7. Malowanie wewnętrzne ścian i sufitów w zakresie: - usunięcie starej powłoki malarskiej na suficie, wykonanie zabezpieczenia powierzchni przed korozją biologiczną, gruntowanie oczyszczonego podłoża emulsją UNIGRUNT, dwukrotne malowanie sufit farbami emulsyjnymi, - przygotowanie podłoża ścian do robót malarskich poprzez zmycie i oczyszczenie z kurzu i brudu, wykonanie drobnych napraw tynków, gruntowanie podłoża emulsją - UNIGRUNT, dwukrotne malowanie ścian wewnętrznych farbami emulsyjnymi. 8. Roboty zewnętrzne: - wykonanie barier zabezpieczających drabiny zewnętrznej przyściennej - likwidacja studzienki technologicznej zewnętrznej zbędnej dla potrzeb oczyszczalni z odcięciem przewodu stalowego od kanalizacji zewnętrznej. 9 Remont instalacji elektrycznej w zakresie: - wymiana rozdzielni głównej. - wymiana wszystkich przewodów kabelkowych. - wymiana koryt kablowych. - wymiana opraw. - wymiana gniazd wtyczkowych. - wykonanie pomiarów instalacji po remoncie. - szczegółowe dane zawarte są w kosztorysie budowlanym. 10.Szczegółowy zakres wg przedmiarów robót 11. Roboty remontowe należy wykonywać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiacy nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie złozonego oświadczenia o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w art 22 ust. 1 według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie wykazu obejmujacego przynajmiej dwie roboty ogólnobudowlane w obiektach o kubaturze powyżej 1000m3 o wartości co najmiej 30000 zł. netto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w tym warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadaja wymagane uprawnienia, w stosunku do kierowania budowy zamawiajacy wymaga aby posiadał uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z art. 14 z 07.07.1994 r Prawo budowlane.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opłacenia polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmiej 100000 zł. w zakresie prowadzonej działności związanej z przedmiotem zamówienia. Z polisy powinno wynikać, iż została opłacona lub należy dołaczyć dokument potwierdzajacy jej opłacenie do dnia składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy w wersji pełnej wraz z tabelą cen i sprzetu sporzadzony zgodnie z kosztorysem ślepym oraz STWiORB
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: lubiejewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie ul. Klonowa 4 07-300 Ostrów Maz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie ul. Klonowa 4 07-300 Ostrów Maz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Remont pomieszczeń dla potrzeb Szkoły Muzycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej
- Termomodernizacja ścian zewnętrznych budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Prosienica
- Przebudowa drogi gminnej nr 260646W Jasienica - Smolechy
- Dostawa i montaż sprzętu oraz wyposażenia kuchennego w pomieszczeniach szkoły podstawowej i przedszkola publicznego przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej
- Poprawa infrastruktury drogowej w miejscowości Nieskórz
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na II piętrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Modernizacja zaplecza sanitarno-higienicznego pomieszczeń rehabilitacji w Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie - instalacja wentylacji mechanicznej na drugim piętrze budynku
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
- Roboty budowlane związane z korektą nawierzchni dziedzińca oraz wymianą okien na parterze Kamienicy Szołayskich
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.