eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › Remont budynku oczyszczalni ścieków przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-19

Ostrów Mazowiecka: Remont budynku oczyszczalni ścieków przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie
Numer ogłoszenia: 355620 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie , ul. Klonowa 4, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 48 2974532-66, faks 48 2974532-66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www:lubiejewo.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku oczyszczalni ścieków przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót remontowych budynku oczyszczalni ścieków CKR w Lubiejewie 1. Remont pokrycia dachowego z wymianą rynien i rur spustowych bez usuwania istniejącej warstwy izolacyjnej z zabezpieczenie antykorozyjnym obróbek blacharskich murków ścian szczytowych, wykonaniem nowego pokrycia dachowego z 1-nej warstwy papy termozgrzewalnej gr. 5.2 mm oraz montażem kominków odpowietrzających, na części niższej wykonać remont 2-ch murowanych kominów wentylacji grawitacyjnej. 2. Zabezpieczenie antykorozyjne poprzez oczyszczenie i malowanie wentylatorów ponad dachowych - grawitacyjnych. 3. Demontaż istniejących bram stalowych w ścianach szczytowych wraz z wykonaniem: - zamurowaniem od strony wschodniej bramy 3.60x4.20 ścianą gr 38 cm z bloczków betonu lekkiego z wykonaniem otworu drzwiowego do osadzenia drzwi zewnętrznych metalowych ocieplanych o szerokości skrzydła drzwiowego 1.0x2,00 m w ilości 1 szt., - obniżenie otworu bramowego od strony zachodniej do wysokości h =3.20m poprzez wykonanie nowego nadproża na belkach stalowych NP200 oraz zamurowanie otworu nad nadprożem ścianą z bloczków betonu lekkiego o gr. 38 cm, - nowych tynków wewnętrznych i zewnętrznych na powierzchniach zamurowanych, - montażu nowej bramu segmentowej pionowego podnoszenia o wymiarach 3,60x3,20 m z napędem elektrycznym. 4. Wymiany wszystkich okien w ścianach zewnętrznych na okna PVC w tym: - okna na hali Ekobloków w ilości 7 szt. wykonać w podziale na trzy części ze środkową kwaterą rozwieralno-uchylną oraz siedem sztuk w podziale na trzy części typu FIX - okna w części socjalnej i dyżurce wg stanu istniejącego, - w trakcie wymiany okien wykonać demontaż istniejących parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej na nowe z blachy ocynkowanej oraz naprawę ościeży po wymianie okien. 5. Remont elewacja budynku oczyszczalni w zakresie: - odbicie starych i złuszczonych tynków w tym opukanie wszystkich powierzchni w celu wykrycia odparzeń powłoki nakrapianej, - wykonanie naprawy tynków w miejscu odparzonych i brakujących - zmycie powierzchni tynków istniejących w celu oczyszczenia z kurzu i brudu, - wykonanie gruntowania powierzchni emulsją UNIGRUNT wykonanie podkładu dwuwarstwowego z wtopieniem siatki z włókna szklanego pod tynk sylikonowy, - wykonanie tynku sylikonowego elewacji barwionego w masie typu baranek o granulacji 1.5 mm, 6. Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych w zakresie: - oczyszczenie konstrukcji stalowej wiązarów dachowych z rdzy i zendry, zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni oczyszczonych emaliami olejnymi, - belka wciągnika NP180 - zakres robót j. w. - przewody pionowe wentylacji nawiewno-wywiewnej i grawitacyjnej z blachy ocynkowanej - zakres robót j. w. - zabezpieczenie antykorozyjne wlotów i wylotów wentylatorów ściennych 7. Malowanie wewnętrzne ścian i sufitów w zakresie: - usunięcie starej powłoki malarskiej na suficie, wykonanie zabezpieczenia powierzchni przed korozją biologiczną, gruntowanie oczyszczonego podłoża emulsją UNIGRUNT, dwukrotne malowanie sufit farbami emulsyjnymi, - przygotowanie podłoża ścian do robót malarskich poprzez zmycie i oczyszczenie z kurzu i brudu, wykonanie drobnych napraw tynków, gruntowanie podłoża emulsją - UNIGRUNT, dwukrotne malowanie ścian wewnętrznych farbami emulsyjnymi. 8. Roboty zewnętrzne: - wykonanie barier zabezpieczających drabiny zewnętrznej przyściennej - likwidacja studzienki technologicznej zewnętrznej zbędnej dla potrzeb oczyszczalni z odcięciem przewodu stalowego od kanalizacji zewnętrznej. 9 Remont instalacji elektrycznej w zakresie: - wymiana rozdzielni głównej. - wymiana wszystkich przewodów kabelkowych. - wymiana koryt kablowych. - wymiana opraw. - wymiana gniazd wtyczkowych. - wykonanie pomiarów instalacji po remoncie. - szczegółowe dane zawarte są w kosztorysie budowlanym. 10.Szczegółowy zakres wg przedmiarów robót 11. Roboty remontowe należy wykonywać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiacy nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie złozonego oświadczenia o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w art 22 ust. 1 według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie wykazu obejmujacego przynajmiej dwie roboty ogólnobudowlane w obiektach o kubaturze powyżej 1000m3 o wartości co najmiej 30000 zł. netto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w tym warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadaja wymagane uprawnienia, w stosunku do kierowania budowy zamawiajacy wymaga aby posiadał uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z art. 14 z 07.07.1994 r Prawo budowlane.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłacenia polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmiej 100000 zł. w zakresie prowadzonej działności związanej z przedmiotem zamówienia. Z polisy powinno wynikać, iż została opłacona lub należy dołaczyć dokument potwierdzajacy jej opłacenie do dnia składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy w wersji pełnej wraz z tabelą cen i sprzetu sporzadzony zgodnie z kosztorysem ślepym oraz STWiORB

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: lubiejewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie ul. Klonowa 4 07-300 Ostrów Maz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Starym Lubiejewie ul. Klonowa 4 07-300 Ostrów Maz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.