eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimPrzedmiotem zamówienia jest dostawa - zakup (w rozumieniu art.2 pkt 2 Pzp) używanego pojazdu specjalnego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Oświęcimiu z przeznaczeniem na cele ochrony przeciwpożarowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-07

Oświęcim: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - zakup (w rozumieniu art.2 pkt 2 Pzp) używanego pojazdu specjalnego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Oświęcimiu z przeznaczeniem na cele ochrony przeciwpożarowej
Numer ogłoszenia: 35563 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Oświęcimiu , ul. Zaborska 17, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 842 38 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osposwiecim.cba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - zakup (w rozumieniu art.2 pkt 2 Pzp) używanego pojazdu specjalnego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Oświęcimiu z przeznaczeniem na cele ochrony przeciwpożarowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis pojazdu łącznie z parametrami technicznymi: 1) Samochód nie może być powypadkowy, 2) Rok produkcji nie starszy niż 1996r., 3) Długość samochodu - minimum 6 m , 4) Szerokość samochodu - do 2,48 m, 5) Wysokość samochodu do 3,10 m, 6) Przebieg pojazdu - nie większy niż 45 000 km, 7) Silnik i skrzynia biegów bez wycieków oleju, 8) Maksymalna moc silnika przy obrotach 2800 min-1 nie mniejsza niż 190 kW, 9) Pojemność skokowa silnika nie mniejsza niż 9000 cm3, 10) Napęd samochodu typu 4x4 lub 4x2 z możliwością blokady mostów, 11) zbiornik na wodę min 3100 l, 12) autopompa dwustopniowa, 13) kabina jednomodułowa min 6 osobowa, 14) wyciągarka samochodowa min. 7 ton, 15) szybkie natarcie minimum 50 m, 16) mocowanie na drabinę, 17) radiotelefon przewoźny, 18) uchwyty na 4 aparaty powietrzne w kabinie, 19) oświetlenie skrytek, 20) oświetlenie zewnętrzne pojazdu, 21) skrzynka na dachu, 22) Masa własna nie mniejsza niż 8000 kg, 23) Dopuszczalna ładowność nie mniejsza niż 6000 kg, 24) Maksymalna masa całkowita nie mniejsza niż 14000kg, 25) Stan powłoki lakierniczej dobry lub bardzo dobry, 26) Hak do ciągnięcia przyczepy, 27) Stan ogumienia (dopuszczalny stopień zużycia ogumienia do 15%), opony 22,5 cala, 28) Samochód gotowy do jazdy (uzupełnione oleje i płyny eksploatacyjne), mogący zostać odebrany przez zamawiającego z siedziby Wykonawcy dostawy i umożliwiający przejazd bez tankowania co najmniej 100 km, 29) Ubezpieczenie OC pojazdu ważne co najmniej przez 11 miesięcy od daty odbioru, 30) Zamawiający nie dopuszcza pojazdu, który został przekształcony (przerobiony, zmieniony) z jazdy w ruchu lewostronnym na jazdę w ruchu prawostronnym. Ponadto: 31) Zakupiony pojazd przeznaczony będzie na cele związane z ochroną przeciwpożarową. 32) Warunki gwarancji: Wykonawca udziela Zamawiającemu na całość przedmiotów umowy 12 miesięcznej gwarancji. 33) Wszelkie koszty związane z procedurą odbioru ponosi Wykonawca. 34) Przedmiot zamówienia musi spełnić wszystkie normy bezpieczeństwa, gwarantujące użytkownikowi bezpieczną eksploatację. Zaoferowany samochód musi być wolny od wad fizycznych i prawnych. 35) Wszelkie ewentualne dostawy lub montaż urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia realizuje Wykonawca. 36) Najpóźniej w trakcie odbioru techniczno-jakościowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty pojazdu i wyposażenia: a) Świadectwa dopuszczenia lub inne dokumenty dopuszczające do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, obowiązujące na dzień odbioru. b) Wszelkie dokumenty niezbędne do rejestracji przedmiotu zamówienia. c) Kartę gwarancyjną, d) Polisę ubezpieczenia OC (oryginał). 37) Pojazd powinien być kompletny pod względem celu, do którego jest przeznaczony. Jeżeli w specyfikacji nie zostały wymienione wszystkie elementy, w ofercie należy podać szczegółowo dodatkowe elementy wchodzące w skład przedmiotu dostawy. 4. Wymagania dodatkowe: Pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Opis przedmiotu zamówienia rozumiany jako specyfikacja techniczna pojazdu potwierdzający spełnienie wymagań siwz. Specyfikacja techniczna powinna zawierać parametry wskazane przez zamawiającego w pkt 4 siwz. Wypełniony formularz ofertowy - według zał. nr 1 do siwz, Parafowany na dowód akceptacji projekt umowy (zał. nr 5 do siwz).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 w zw. z art. 140 Pzp, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w umowie w stosunku do złożonej oferty w następujących okolicznościach i na następujących warunkach, które Zamawiający przewidział w siwz: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wówczas zmienione zostanie wynagrodzenie Wykonawcy o procent wzrostu podatku VAT, 2) terminu realizacji zadania, który może ulec zmianie w przypadkach, na które Zamawiający bądź Wykonawca nie mógł mieć wpływu: a) wystąpienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu zamówienia, bez możliwości usunięcia lub likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń. Warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia jest stwierdzenie przez Zamawiającego konieczności zmiany terminu umownego, 3) terminów płatności i innych: a) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny, b) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 2. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osposwiecim.cba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ochotnicza Straż Pożarna w Oświęcimiu 32-600 Oświęcim, ul. Zaborska 17 tel. / 33 842-38-40.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2013 godzina 17:00, miejsce: Ochotnicza Straż Pożarna w Oświęcimiu 32-600 Oświęcim, ul. Zaborska 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.