Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-27
Poznań: Dostawa wyposazenia spadochronowego oraz wysokosciowo-ratowniczego
Numer ogłoszenia: 355644 - 2014; data zamieszczenia: 27.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1156 , ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (61) 8548 611.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.31.blt.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposazenia spadochronowego oraz wysokosciowo-ratowniczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia spadochronowego oraz sprzętu wysokościowo-ratowniczego na potrzeby JW. 1156. Zamawiający podzielił zamówienie na dwa pakiety: Pakiet nr 1 - wyposażenie spadochronowe; Pakiet nr 2 - sprzęt wysokościowo-ratowniczy. Szczegółowy opis wyposażenia oraz sprzętu znajduje się w załączniku nr 5.1 oraz 5.2 - Formularze cenowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie asortyment o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do asortymentu wskazanego (pożądanego) przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę nr 7 -Nazwa własna i symbol oferowanego produktu i 8 - Producent Formularza cenowego - Załącznika nr 5.1 oraz 5.2. do SIWZ - wskazując typ lub model oferowanego asortymentu oraz producenta, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 7 i 8 Formularza cenowego - załączniki nr 5.1 oraz 5.2 do SIWZ, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.50.00-1, 18.42.40.00-7, 39.24.11.30-3, 38.41.00.00-2, 39.52.30.00-4, 33.15.71.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Termin realizacji dostawy - 1
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
8. Dostawa wyposażenia oraz sprzętu oznaczonego innymi numerami NSN i PN będzie możliwa jedynie w przypadku wycofania z produkcji towarów oznaczonych numerami podanymi przez Zamawiającego i za zgodą Zamawiającego, który decyzję swą podejmie w oparciu o wymagania dokumentacji technicznej sprzętu. Zmiana ta wymaga formy pisemnej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 1156 ul. Silniki 1 61-325 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2014 godzina 11:00, miejsce: JW 1156 ul. Silniki 1 61-325 Poznań Kancelaria Jawna pokój 101 w budynku Sztabu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie spadochronowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia spadochronowego oraz sprzętu wysokościowo-ratowniczego na potrzeby JW. 1156. Zamawiający podzielił zamówienie na dwa pakiety: Pakiet nr 1 - wyposażenie spadochronowe; Pakiet nr 2 - sprzęt wysokościowo-ratowniczy. Szczegółowy opis wyposażenia oraz sprzętu znajduje się w załączniku nr 5.1 oraz 5.2 - Formularze cenowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie asortyment o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do asortymentu wskazanego (pożądanego) przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę nr 7 -Nazwa własna i symbol oferowanego produktu i 8 - Producent Formularza cenowego - Załącznika nr 5.1 oraz 5.2. do SIWZ - wskazując typ lub model oferowanego asortymentu oraz producenta, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 7 i 8 Formularza cenowego - załączniki nr 5.1 oraz 5.2 do SIWZ, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.50.00-1, 18.42.40.00-7, 39.24.11.30-3, 38.41.00.00-2, 39.52.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin realizacji dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt wysokościowo-ratowniczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia spadochronowego oraz sprzętu wysokościowo-ratowniczego na potrzeby JW. 1156. Zamawiający podzielił zamówienie na dwa pakiety: Pakiet nr 1 - wyposażenie spadochronowe; Pakiet nr 2 - sprzęt wysokościowo-ratowniczy. Szczegółowy opis wyposażenia oraz sprzętu znajduje się w załączniku nr 5.1 oraz 5.2 - Formularze cenowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie asortyment o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do asortymentu wskazanego (pożądanego) przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę nr 7 -Nazwa własna i symbol oferowanego produktu i 8 - Producent Formularza cenowego - Załącznika nr 5.1 oraz 5.2. do SIWZ - wskazując typ lub model oferowanego asortymentu oraz producenta, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 7 i 8 Formularza cenowego - załączniki nr 5.1 oraz 5.2 do SIWZ, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin realizacji dostawy - 1
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku II postępowanie
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe sukcesem Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim - postępowanie nr 2
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na doradztwo zawodowe w ZS Jeżowe w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim
- Dostawa ubioru reprezentacyjnego i wyposażenia dla funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej z kompanii honorowej Szefa Krajowej Administracji Skarbowej na rzecz izb administracji skarbowej
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.