To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-27
Warszawa: Serwisowania i wymiany materiałów eksploatacyjnych kserokopiarek
będących w posiadaniu MKiDN
Numer ogłoszenia: 355644 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290270 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 100, faks 022 82 88 773.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwisowania i wymiany materiałów eksploatacyjnych kserokopiarek będących w posiadaniu MKiDN.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i wymiany materiałów eksploata-cyjnych kserokopiarek należących do Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowe-go, znajdujących się w siedzibach: przy ulicy Krakowskie Przedmieście 15/17, Kra-kowskie Przedmieście 21/23, Ksawerów 13, według załącznika nr 2, Warunki wykonania zamówienia:Specyfikacja techniczna usługi serwisowania i wymiany materiałów eksploatacyjnych ksero-kopiarek. Warunkiem niezbędnym do złożenia oferty jest zapewnienie ciągłej gotowości do pracy kse-rokopiarek w lokalizacjach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przez okres 24 miesięcy. Wykonawca w ramach serwisu i wymiany materiałów eksploatacyjnych kserokopiarek zobo-wiązany jest do : 1. Przeprowadzania kontroli stanu technicznego urządzeń objętych umową zgodnie z in-strukcją producenta; 2. Przeprowadzania stałych konserwacji, regulacje kopiarek wg limitu kopii określonego przez producenta; 3. Dokonywania wymiany wszystkich części, materiałów barwiących i eksploatacyjnych (oprócz dodawania zszywek, wykonywania prostych czynności opisanych w instrukcji - dodawanie papieru, likwidacja prostych zacięć papieru), koniecznych do naprawy i sprawnego działania urządzenia, które uległy naturalnemu zużyciu w procesie eksplo-atacji. Uszkodzenia mechaniczne maszyn lub wynikające ze złej obsługi urządzenia przez pracowników będą naprawiane na podstawie oddzielnego zamówienia. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych oryginalnych lub równoważnych.. 5 Zamawiający zgodnie z art. 30 ust 5 i 6 ustawy dopuści oferowanie produktów rów-noważnych, pod warunkiem, że: a) ich stosowanie nie narusza praw gwarancyjnych producentów drukarek, b) są fabrycznie nowe, c) posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, termin ważności ( minimum 6 miesięcy) d) pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych. 6. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczysz-czony i ponownie napełniony. Zamawiający niezależnie od w/w wymagań żąda, aby w przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie następującej treści: oświadczam, że oferowane w ofercie materiały eksploata-cyjne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni współpracowały z nim, w przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązuję się do na-prawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spo-wodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a do-starczonych przeze mnie materiałów eksploatacyjnych przeprowadzę na własny koszt 7. Dokonywania naprawy kopiarek, rozumiane jako usługi wykonywane na podstawie zgłoszenia przez Zamawiającego wadliwego działania sprzętu; 8 Dla kopiarek będących w okresie gwarancyjnym ( patrz poz. 43-49 w załączniku nr 2) wymagany jest autoryzowany serwis firmy XEROX, jaki jest wymagany przez sprze-dawcę i producenta dla zachowania warunków gwarancji. 9 Wykonania ekspertyzy stanu technicznego kserokopiarek, wykonywaną przez serwi-santa w przypadku nieopłacalności naprawy; 10 W przypadku kiedy czas usunięcia usterek lub uszkodzeń urządzenia będzie dłuższy jak 48 godzin od momentu zgłoszenia, na czas naprawy zostanie zainstalowane urzą-dzenie zastępcze o nie gorszych parametrach i funkcjach. Koszty eksploatacji będą rozliczane ryczałtowo w cenie kopii. 11 Dokonywania wpisu dotyczącego wykonywanych czynności i wymienionych części w książce serwisowej danej kserokopiarki; 12 Przeprowadzanie przeglądów technicznych i serwisowych przewidzianych przez pro-ducenta dla danej marki kserokopiarki oraz dostarczanie koniecznych do napraw części i materiałów w ramach umowy; 13 W przypadku przekroczenia limitu 4600000 ( 2600000cz-b, 2000000- kolor) wykona-nych kopii, należność za dodatkowe kopie będzie rozliczana po cenie 1 kopii przeli-czeniowej wyliczonej z ceny ryczałtowej za wykonania przedmiotu zamówienia. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowego po-działu kopii czarno-białych i kolorowych objętych limitem; 14 Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze stanem technicznym ww. kseroko-piarek: 15 Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy nie później jak 4 godziny od otrzymania telefonicznego zawiadomienia w tym samym dniu roboczym, jeśli zawia-domienie nastąpi do godziny 12.00. W przypadku zawiadomienia o awarii po godzinie 12.00 Wykonawca przystąpi do naprawy najpóźniej do godziny 09.00 następnego dnia roboczego. 16 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do Wykonawcy o zainstalowanie dodatkowych kserokopiarek o parametrach technicznych i funkcjach nie gorszych od tych jakie posiadają aktualnie używane urządzenia w MKiDN. Rozliczanie kosztów ich eksploatacji będzie odbywało się na zasadach rozliczania serwisowania urządzeń Zamawiającego. 17 Wykonawca zobowiązuje się do serwisowania urządzeń, które będą ewentualnie kupione w czasie trwania umowy. Rozliczanie kosztów ich eksploatacji będzie odbywało się na zasadach określonych w umowie. Podstawą do określenia ceny jest pełen zakres zamówienia określony powyżej. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, obejmujące w szczególności koszt serwisu, wszystkich części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych za wyjątkiem papieru i zszywek, które mają być zawarte w oferowanej cenie za wykonane kopie. Oferowana cena za kopię czarno-białą i kolorową nie podlega waloryzacji w trakcie realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zastosuje w swojej ofercie upusty cenowe, to ma je uwzględnić w zaoferowanej cenie. Kryterium ceny oceniane będzie na podstawie podanej przez Wykonawcę ceny kopii netto (dla czarno-białej i kolorowej) wykonania zamówienia wskazanej przy założeniu, że przed-miotem umowy będzie co najmniej 4600000 kopii ( 2600000- czarnobiałych i 2000000- kolo-rowych).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: częściowo współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego funduszu Rozwoju regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGA-COPY NAPRAWA MASZYN BIUROWYCH JAROSŁAW TRAJER
jakie przetargi wygrała firma
AGA-COPY NAPRAWA MASZYN BIUROWYCH JAROSŁAW TRAJER
- AGA-COPY Naprawa Maszyn Biurowych Jarosław Trajer, ul. Osiedlowa 5/15, 06-300 Przasnysz, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178861,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 264000,00
Oferta z najniższą ceną: 264000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 298000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.