eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraObsługa prawna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-10

Zielona Góra: Obsługa prawna
Numer ogłoszenia: 355667 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze , ul. Lwowska 25, 65-225 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3272389, faks 068 3272006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi prawne w zakresie bieżącej obsługi prawnej i windykacji należności na terenie powiatu: zielonogórskiego, nowosolskiego, krośnieńskiego, żagańskiego, żarskiego i wschowskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym w szczególności: a) z ustawą z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (Dz.U. z 2007 r. Nr 231 poz. 1700 i późn. zm.), aktami wykonawczymi do tej ustawy, zarządzeniami Prezesa i Dyrektora ANR, b) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603, z późn. zm.), aktami wykonawczymi do tej ustawy, zarządzeniami Prezesa i Dyrektora ANR, c) z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 795 z późn. zm.), aktami wykonawczymi do tej ustawy, zarządzeniami Prezesa i Dyrektora ANR, d) z ustawą z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2005 r., Nr 249, poz. 2104), aktami wykonawczymi do tej ustawy, zarządzeniami Prezesa i Dyrektora ANR, e) z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027), aktami wykonawczymi do tej ustawy, f) z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm), aktami wykonawczymi do tej ustawy, zarządzeniami Prezesa i Dyrektora ANR, g) z ustawą z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego (t.j. Dz.U. z 2003 r., Nr 64, poz. 592 z późn. zm.), h) z ustawą z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (t.j. Dz.U. z 2000 r., Nr 80, poz. 903 z późn. zm.), i) z ustawą z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2005 r., Nr 31, poz. 266 z nóź. zm.), j) z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), k) innymi obowiązującymi przepisami związanymi przede wszystkim z zagospodarowaniem nieruchomości. Zakres usług obejmuje stałą i kompleksową obsługę prawną w zakresie doradztwa prawnego oraz zastępstw procesowych w postępowaniach sądowych, administracyjnych i egzekucyjnych, w tym bieżące sprawdzanie zmian w przepisach prawa w zakresie: a) gospodarowania i obrotu mieniem będącym w dyspozycji Filii Zielona Góra położonych na terenie powiatów: zielonogórskiego, wschowskiego, nowosolskiego, krośnieńskiego, żarskiego i żagańskiego - w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (t.j. Dz. U 07.231.1700 z pózn. zm) i ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U.04.261.2603 z pózn. zm. ) oraz spraw powierzonych bezpośrednio przez Z-cę Dyrektora OT kierującego Filią w Zielonej Górze; b) zamówień publicznych na dostawy, usługi oraz roboty budowlane udzielanych w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 795 z późn. zm.); c) udział w negocjacjach z kontrahentami oraz współudział w formułowaniu treści umów i projektów porozumień rodzących skutki prawne w sprawach prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (t.j. Dz. U 07.231.1700 z pózn. zm) i ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U.04.261.2603 z pózn. zm. ); d) innych spraw związanych z zakresem działania Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest także do: a) Reprezentowania interesów Zamawiającego przed sądami powszechnymi, polubownymi oraz administracyjnymi oraz przed instytucjami orzekającymi w sprawach prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (t.j. Dz. U 07.231.1700 z pózn. zm) i ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U.04.261.2603 z pózn. zm. ) oraz innych przepisów ; b) współudziału w rozpatrywaniu roszczeń, skarg i interwencji oraz windykacji należności w sprawach prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (t.j. Dz. U 07.231.1700 z pózn. zm) i ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U.04.261.2603 z pózn. zm. ) oraz innych sprawach; c) świadczenia usług prawnych polegających na windykacji należności pieniężnych i niepieniężnych polegających m.in. na: 1) parafowaniu dokumentów związanych z należnościami, 2) sporządzaniu opinii w tym zakresie, 3) umarzaniu należności, 4) prowadzeniu postępowań sądowych, 5) prowadzeniu postępowań egzekucyjnych, 6) wykonywaniu innych czynności w tym w zakresie: przed sądami, organami administracji publicznej, 7) parafowaniu dokumentów związanych z nieruchomościami - sprzedażą, dzierżawą i najmem, 8) sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, dzierżawy i najmu nieruchomości oraz bezumownego użytkowania, 9) prowadzenie postępowań sądowych przed sądami administracyjnymi, powszechnymi i polubownymi (od wniesienia pozwu do uzyskania prawomocnego orzeczenia), 10) prowadzenie postępowań egzekucyjnych (od złożenia wniosku do zakończenia postępowania), d) współudziału w formułowaniu treści aktów notarialnych, opiniowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych; e) wydawania ustnych i pisemnych opinii prawnych związanych z zakresem działalności Filii w Zielonej Górze; f) bieżącego udzielania porad, wyjaśnień i informacji (doradztwa prawnego) związanego z obowiązującymi przepisami; g) wykonywania innych czynności prawnych zależnych od aktualnych potrzeb. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług prawniczych w siedzibie Zamawiającego lub w innym miejscu, w którym Zamawiający prowadzi sprawy. Wykonawca w ramach podpisanej umowy zobowiązany jest do prowadzenia statystyki realizowanych zadań oraz do sporządzania sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt ANR oraz przestrzegania i stosowania postanowień zawartych w tych dokumentach. Świadczenie usług prawniczych odbywać się będzie w wymiarze 8 godzin dziennie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30. Wykonawca ma obowiązek zapewnić ciągłość obsługi prawnej. Postępowanie poniżej 125.000 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - zgodnie z treścią załącznika Nr 2 do SIWZ, - legitymacji lub innego dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - zgodnie z treścią załącznika Nr 2 do SIWZ, wykazu wykonanej lub wykonywanej co najmniej jednej usługi prawniczej wykonywanej przez okres co najmniej pół roku dla podmiotów działających w oparciu o ustawę z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (Dz.U. z 2007 r. Nr 231 poz. 1700 z późn. zm.) i zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r., Nr 113 poz. 795 z późn. zm.) i ustawą z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz..U. z 2005 r. Nr 249 poz. 2104

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - zgodnie z treścią załącznika Nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę o spełnianiu warunków udziału postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP - zgodnie z treścią załącznika Nr 2 do SIWZ, - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby te będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego - zgodnie z ustawą o radcach prawnych z dnia 6 lipca 1982 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r., Nr 123 poz. 1059 z późn. zm.) z co najmniej trzyletnim doświadczeniem w wykonywaniu zawodu radcy prawnego - zgodnie z treścią załącznika Nr 6 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie określonym w ustawie o radcach prawnych z dnia 6 lipca 1982 r. (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 123, poz. 1059 z późn. zm.) na sumę nie mniejszą niż 2.000.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Referencje potwierdzające, że wymienione zadania zostały wykonane należycie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany: a) osób, realizujących bezpośrednio przedmiot umowy pod warunkiem, że inna osoba spełniała będzie warunki przedmiotowego postępowania, b) zmiany danych adresowych, NIP pod warunkiem, że zmiany te będą wynikać ze zmian nadanych przez właściwe urzędy,c) zmiany osób reprezentujących strony, pod warunkiem okazania przez Wykonawcę odpowiednich pełnomocnictw, d) zmiany stawki VAT, pod warunkiem że zmiana zostanie wprowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami w trakcie obowiązywania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Lwowska 25, 65-225 Zielona Góra,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 09:00, miejsce: ul. Lwowska 25, 65-225 Zielona Góra, pokój 22 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.