Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-12
Świecie: Budowa ciągu pieszorowerowego na trasie Świecie - Sulnowo wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 239 (ul. Laskowicka), odcinek od km 0+000 do km 1+237, gmina Świecie
Numer ogłoszenia: 355672 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świecie , ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3332310, faks 052 3311306, 3332360.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-swiecie.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągu pieszorowerowego na trasie Świecie - Sulnowo wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 239 (ul. Laskowicka), odcinek od km 0+000 do km 1+237, gmina Świecie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ciągu pieszorowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 239 na trasie: Świecie ( od skrzyżowania ul. Laskowickiej i Wojska Polskiego) do Sulnowa w km 0+000 - km 1+237 w zakresie obejmującym wykonanie następujących robót: a) Etap I - od km 0+000 do km 0+975 o szerokości zmiennej 2,5m - 3,5m - roboty rozbiórkowe : rozebranie krawężników bet. na ławie bet.w ilości 227m, obrzeży w ilości 352m, nawierzchni z kostki bet. w ilości 356m2; - roboty ziemne 734m3 ; - stabilizacja piasku cementem RM=2,5Mpa- grub.15cm w ilości 2917m2 - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej bet grub. 8cm., szarej bezfazowej w ilości 2917m2; - ustawienie krawężników bet o wym. 15x30cm ( wystających i wtopionych) na ławie bet. w ilości 345m; obrzeży bet.o wym 30x8cm na ławie bet. w ilości 1886m; - Wykonanie zjazdów bitumicznych- podbudowa z kruszywa łamanego grub. 20cm 0/31,5, naw. z mieszanki mineralno-bitum. grysowej 6mm w ilości 112m2; - zjazdy na posesje o nawierzchni z kostki brukowej bet. grub. 8cm, czerwonej, bezfazowej, ułożonej na podbudowie bet. 15cm w ilości 100m2; - oznakowanie pionowe ( 12 szt) i poziome ( 110m2) - humusowanie i obsianie skarp w ilości 2988m2- grub. humusu 10cm; - mechaniczne karczowanie gęstych krzaków w ilości 919m2 i wycinka drzew 11 sztuk; - przepusty rurowe fi 40 o długości 13m; - rury osłonowe dwudzielne typu Arot w ilości 54m; - regulacja pionowa istniejących urządzeń dla uzbrojenia podziemnego: studzienek telefonicznych, studzienek dla zaworów wod.i gaz. 13 szt. - studzienki ściekowe uliczne bet. śr. 500mm z osadnikiem i syfonem szt. 5, - przykanaliki deszczowe z rur PVC śr. zewn. 200mm 39m; - kanały z rur PVC o śr. zewnętrznej 66,5m; - studnie rewizyjne z kręgów bet o śr. 1200mm szt 4 b) Etap II - od km 0+975 do km 1+237 o szer. 2,5m - roboty ziemne : wykopy 610,5m3, nasypy 548m3, - stabilizacja piasku cementem RM=2,5Mpa- grub.15cm w ilości 680m2; - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej bet grub. 8cm., szarej bezfazowej w ilości 680 m2; - ustawienie obrzeży bet. o wym 30x8cm na ławie bet. w ilości 550m; - zjazdy na posesje o nawierzchni z kostki brukowej bet. grub. 8cm, bezfazowej, czerwonej, ułożonej na podbudowie bet grub. 15cm w ilości 15m2; - humusowanie i obsianie skarp w ilości 1355m2; - mechaniczne karczowanie krzaków 256m2, drzew szt.1; - przepusty rurowe fi 40 o długości 4,5m; - rury osłonowe dwudzielne typu Arot w ilości 20m; - oznakowanie pionowe ( 2szt) i poziome ( 15m2) 2. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do: - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i zatwierdzenia, - zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami wraz z ustawieniem, - wykonania prac geodezyjnych i wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 25.000,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności wykażą, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów - np. referencji lub protokołów odbioru potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b) dysponują lub będą dysponować osobami: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalności drogowej bez ograniczeń, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającym, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby; c) dysponują lub będą dysponować narzędziami i urządzeniami (sprzętem) niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - koparką, spycharką, ładowarką, walcem statycznym 6-10t, walcem wibracyjnym, rozkładarką do mieszanek, równiarką samojezdną, zagęszczarkami wibracyjnymi lub ubijakami mechanicznymi oraz transportem kołowym. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ, 6) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania. 2. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w § 7 niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1, 2) dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia w jednej z form niepieniężnych określonych w § 9 SIWZ) 3) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót - Załącznik nr 2, 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w § 6 SIWZ wykonawca musi złożyć następujące dokumenty (w zakresie określonym w art. 25 ust. 2 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert, przy czym warunek aktualności dokumentu spełnia zarówno dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m - cy przed terminem składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m - ce przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6, 4) dokumenty - np. referencje lub protokoły odbioru potwierdzające, że roboty przedstawione w wykazie wykonanych robót budowlanych zostały wykonane należycie, 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu), którymi dysponuje lub będzie dysponował *) wykonawca z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7, *) należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował *) wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - dla kierownika budowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 8, *) należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 8) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip3.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie, Wydział Inwestycyjny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie, pok. nr 21 (w sekretariacie).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków zawartej umowy gdy w trakcie realizacji zadania: 1. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie robót. 2. Strony zawrą umowę o wykonanie zamówienia dodatkowego, którego wykonanie będzie warunkiem wykonania niniejszej umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania niniejszej umowy. 3. Wykonawca dokona odkrywek archeologicznych i Konserwator Zabytków wstrzyma roboty. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy. 4. Powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie niniejszej umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy. 5. Wystąpi np. brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określonymi w SIWZ lub wystąpią inne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie sposobu świadczenia Wykonawcy określonego w umowie. 6. Projektant w trybie nadzoru autorskiego dokona zmian w projekcie budowlanym, na podstawie którego Wykonawca realizuje roboty budowlane uniemożliwiające wykonywanie umowy. 7. Wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację) ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego. 8. Projektant lub konserwator zabytków wprowadzi zmiany do dokumentacji projektowej (przetargowej). 9. Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są konieczne do wprowadzenia a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz są korzystne dla Zamawiającego..
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Cukrowników
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1041C Błądzim - Świekatowo
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej w ciągu DW 125 m. Moryń ul. Dworcowa
- Budowa zatoki autobusowej z peronami przy skrzyżowaniu ul. Utrata z ul. Waryńskiego (...) w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Budowa zatoki autobusowej z peronami przy skrzyżowaniu ul. Utrata z ul. Przytorową (....) w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa ścieżek rowerowych na terenie gminy Gryfino w celu zintegrowania z trasami rowerowymi na terenie SOM
- Rozbudowa drogi powiatowej 5906S, ul. Chemików do ul. Wita w Bieruniu
- Zagospodarowanie skweru położonego u zbiegu ul. Gen. Z. Podhorskiego i ul. Grabowej w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.