Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-13
Golub Dobrzyń: Dostawa materiałów drogowych sukcesywnie według bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 35567 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowych Zakład Dróg i Transportu w Golubiu-Dobrzyniu , ul. PTTK 11, 87-400 Golub Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6832286, faks 56 6835243.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów drogowych sukcesywnie według bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2015 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę: Część I - emulsja asfaltowa klasy C65 B3 PU/RC (K1-65) w ilości 100 ton, powinna odpowiadać wymaganiom określonym w Warunkach Technicznych wydanych przez IBDiM Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe Em-A 99 dla emulsji K1-65 oraz odpowiedniej Aprobacie Technicznej wydanej przez uprawnioną instytucję lub normie europejskiej PN-EN 13808: 2013-10E Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych- emulsja winna posiadać aprobatę techniczna wydana przez uprawnioną jednostkę; Część II- mieszanka mineralno-asfaltowa AC8S -na gorąco- w ilości 50 ton,przeznaczona do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej ; Część III) grys bazaltowy płukany frakcji 2-5mm - w ilości 700 ton, oraz grys bazaltowy płukany frakcji 5-8mm w ilości 300 ton; zgodne z normą PN-EN 13043; 2004, przeznaczone do remontów dróg metodą powierzchniowych utrwalań nawierzchni; Część IV- kruszywo wapienne frakcji 0-31,5 w ilości 200 ton; Część V- gruz betonowy frakcji 0-63- w ilości 200 ton bez zanieczyszczeń obcych (drut, metal, szkło, śmieci, gazobeton, cegła) z przeznaczeniem na utwardzenie poboczy dróg powiatowych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w ramach zamówienia do 20% wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.36.00-1, 14.21.23.30-2, 14.21.22.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena kryterium nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena kryterium nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena kryterium nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena kryterium nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Ocena kryterium nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Aprobaty techniczne, atesty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin dostawy - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w przypadku: zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), rozstrzygnięć władzy publicznej mających wpływ na wykonanie umowy, nieuzyskania lub cofnięcia Zamawiającemu dotacji, w tym dotacji ze środków Unii Europejskiej w przypadku finansowania umowy z tych środków, działania siły wyższej, zmiany terminów i harmonogramów prowadzonych przez Zamawiającego remontów i inwestycji drogowych. 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zakład Dróg i Transportu w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11, 87-400 Golub-Dobrzyń,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zakład Dróg i Transportu w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11, 87-400 Golub-Dobrzyń, sekretariat - pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Emulsja asfaltowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania techniczne i jakościowe: - emulsja asfaltowa klasy C65 B3 PU/RC (K1-65) - emulsja asfaltowa powinna odpowiadać wymaganiom określonym w Warunkach Technicznych wydanych przez IBDiM Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe Em-A 99 dla emulsji K1-65 oraz odpowiedniej Aprobacie Technicznej wydanej przez uprawnioną instytucję lub normie europejskiej PN-EN 13808: 2013-10E Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych. - emulsja winna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę. Emulsja z dostawą do Zamawiającego w ilości 100 ton (jednorazowe dostawy 18-20 ton)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mieszanka mineralno-asfaltowa AC8S.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest mieszanka mineralno-asfaltowa AC8S- na gorąco przeznaczona do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej. CPV 44.11.36.00-1 bitum i asfalt Mieszanka mineralno-asfaltowa z dostawą do zamawiającego w ilości 50 ton. (jednorazowe dostawy minimum 25 ton)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grys bazaltowy płukany frakcji 2-5mm i 5-8mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeznaczony do remontów metodą powierzchniowych utrwaleń nawierzchni Grys bazaltowy płukany zgodny z normą PN-EN 13043: 2004. -wykonawca przedłoży deklarację zgodności dla każdej partii dostarczonego grysu a) Grys bazaltowy płukany frakcji 2-5 w ilości 700 ton. b) Grys bazaltowy płukany frakcji 5-8 w ilości 300 ton. Sposób realizacji zamówienia -realizacja sukcesywnie, od złożonego zamówienia przez Zamawiającego- maksymalny termin dostawy 3 dni -minimalna ilość sukcesywnych zamówień dla każdego rodzaju kruszywa wynosić będzie ok. 25 ton..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kruszywo wapienne frakcji 0-31,5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kruszywo wapienne frakcji 0-31, 5 w ilości 200 ton. -jednorazowe dostawy minimum 25 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. termin dostawy - 3
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Gruz betonowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 200 ton gruzu betonowego frakcji 0-63 bez zanieczyszczeń obcych (drut, metal, szkło, śmieci, gazobeton, cegła) z przeznaczeniem na utwardzenie poboczy dróg powiatowych -jednorazowe dostawy minimum 25 ton.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. termin dostawy - 3
INNE PRZETARGI GOLUB DOBRZYŃ
- "Remont drogi powiatowej nr 2131C Plebanka - Radomin w km 1+241 do 5+318"
- Podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie gminy Golub-Dobrzyń w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala Powiatowego sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu.
więcej: przetargi GOLUB DOBRZYŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem masy mineralno-asfaltowej do stosowania "na gorąco" na potrzeby Służb Utrzymaniowych DSDiK we Wrocławiu w roku 2025 z podziałem na zadania.
- Dostawa 165 ton kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg.
- DOSTAWA KRUSZYWA
- Dostawa kruszywa na bieżące potrzeby PGK sp. z o.o. w Wiszni Małej
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej
- Dostawa znaków drogowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.