Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-03
Dołhobyczów: Zakup i dostawa nowej koparko - ładowarki z osprzętem w ramach projektu Poprawa stanu środowiska i jakości życia mieszkańców przygranicznych gmin Dołhobyczów i Chorobrów poprzez usprawnienie systemów zbiórki, składowania i segregacji odpadów
Numer ogłoszenia: 355680 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dołhobyczów , ul. Spółdzielcza 2a, 22-540 Dołhobyczów, woj. lubelskie, tel. 084 6532524, faks 084 6532524.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolhobyczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa nowej koparko - ładowarki z osprzętem w ramach projektu Poprawa stanu środowiska i jakości życia mieszkańców przygranicznych gmin Dołhobyczów i Chorobrów poprzez usprawnienie systemów zbiórki, składowania i segregacji odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa nowej koparko - ładowarki z osprzętem o poniżej opisanych parametrach technicznych i funkcjonalnych oraz wyposażeniu: Silnik: Wysokoprężny z turbodoładowaniem typu diesel o mocy - min. 95KM, Napęd: Napęd na obie osie 4x4x4, Skrzynia biegów w pełni mechaniczna przełączalna pod obciążeniem, Możliwość przełączania biegów manualnie, Min. 4 biegi do przodu i 3 do tyłu, Możliwość rozłączania napędów, Mosty z automatyczną blokadą mechanizmu różnicowego, Przekazanie mocy na przód urządzenia (możliwość podłączenia np. pługu wirnikowego), Układ hydrauliczny: Wydajność pompy min. 150 l min, Układ hydrauliczny koparko-ładowarki wyposażony w modulator mocy - zawór automatycznie dostosowujący moc hydrauliczną do warunków kopania bądź ładowania, Ciśnienie sekcji głównej układu roboczego - min. 22 MPa, Układ kierowniczy: Koła równe, Obie osie skrętne, Średnica kół - min. 28, Bieżnik dwukierunkowy, Most tylny sztywny, Most przedni wahliwy, Układ ładowarkowy: Wysokość wysypu - min. 250 cm, Łyżka wieloczynnościowa, otwierana, z widłami do palet i zębami, Udźwig min. 2000 kg, Pojemność łyżki - min. 1m3, Przechył łyżki za pomocą siłowników, System amortyzujący łyżkę podczas jazdy, Sterowanie łyżką za pomocą joysticka, Układ koparkowy: Głębokość kopania - min. 4,5m, Ramię wysięgnika teleskopowe, przesuwne z instalacją hydrauliczną, Łyżka do kopania - szerokość min. 300mm, Łyżka do skarpowania - szerokość min. 1500mm, Kabina: Kabina wentylowana, ogrzewana, Fotel operatora regulowany, amortyzowany, obrotowy, Regulowana wysokość kierownicy, Pełna tablica wskaźników, Nawiew na szybę, Światła drogowe i robocze, Światło ostrzegawcze migające, Oświetlenie umożliwiające pracę w nocy, Wycieraczki szyby przedniej i tylnej, Radioodtwarzacz, Sygnał cofania, Min. 2 lusterka wsteczne, Wyposażenie dodatkowe: Podpory równoległe, Immobiliser, Przednie i tylne błotniki, Gaśnica, trójkąt odblaskowy, Zestaw kluczy i narzędzi, Instrukcja w języku polskim, DTR, Lemiesz (z możliwością odśnieżania) - szerokość min. 250 cm, Wymagania dodatkowe Gwarancja producenta - min. 24 m-ce lub 2000 mth, Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, Maszyna spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o Ruchu Drogowym, Maszyna fabrycznie nowa, rok produkcji 2013, Trwałe oznakowanie pojazdu logo Unii Europejskiej, informującym o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej. Oferowany sprzęt należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie umownym. Dodatkowo należy przeszkolić operatora sprzętu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy składa następujące dokumenty: 1). oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Wykonawca składa: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa: oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- załącznik nr 4 do SIWZ, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca składa: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) W przypadku ustanowienia pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) Formularz wskazania marki, modelu i typu oferowanej koparko-ładowarki, jej danych technicznych, wyposażenia oraz warunków gwarancji wg załącznika Nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolhobyczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dołhobyczów ul. Spółdzielcza 2a 22-540 Dołhobyczów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dołhobyczów ul. Spółdzielcza 2a 22-540 Dołhobyczów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zakup finansowany w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina, Priorytet 2. Poprawa jakości życia, Działanie 2.1. Ochrona środowiska w obszarze przygranicznym.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.