Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-19
Bychawa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Bychawie, uczestniczących w projekcie pt. POMAGAMY SOBIE współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 355710 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bychawie , ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 22, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 81 566 01 27, faks 81 566 12 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsbychawa.ebip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Bychawie, uczestniczących w projekcie pt. POMAGAMY SOBIE współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Bychawie, uczestniczących w projekcie pt. POMAGAMY SOBIE współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek spełnia Wykonawcy, którzy posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek spełnią Wykonawcy, którzy należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usług szkoleniowych (potwierdzone referencjami),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek spełnią Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji zakresu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejsowych. 2) Formularz oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku składania oferty wspólnej, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 4) Oświadczenie o posiadaniu statusu organizatora kształcenia (Załącznik nr 7 do SIWZ) 5) Szczegółowy program kursów i szkoleń zawodowych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ uwzględniający warunki zawarte w specyfikacji zamówienia, tj.: nazwę i zakres szkolenia sposób organizacji szkolenia wymagania wstępne dla uczestników szkolenia cele szkolenia plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej szkolenia treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych wykaz literatury oaz udostępnianych uczestnikom kursu środków i dydaktycznych informację dotyczącą osoby ze strony Wykonawcy, sprawującej nadzór wewnętrzny nad prawidłową realizacją szkolenia orz zakres podejmowanych przez tą osobę czynności sposób sprawdzenia efektów szkolenia (postępów w procesie kształcenia) w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia wykonawca składa program dla każdej z części odrębnie. 6) Opis miejsca realizacji szkolenia oraz wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, pomocy dydaktycznych dostępnych Wykonawcy wraz z informacją o planowanej dacie rozpoczęcia i zakończenia usługi szkoleniowej, stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ - w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia wykonawca składa opis dla każdej z części odrębnie. 7) Wzór świadectwa/zaświadczenia ukończenia kursów, szkoleń. 8) Wzór ankiet ewaluacyjnych - do badań kompetencji miękkich (wstępnej, środkowej oraz końcowej) oraz oceniającej kursy, szkolenia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsbychawa.ebip.lublin.pl www.opsbychawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bychawie ul. M. J. Piłsudskiego 22 23-100 Bychawa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 13:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bychawie ul. M. J. Piłsudskiego 22 23-100 Bychawa..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja kursu prawa jazdy kat. C dla 1 osoby wraz ze zgłoszeniem i wniesieniem pierwszej opłaty za egzamin państwowy. Kurs musi być zorganizowany i przeprowadzony zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r., Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.). Wykonawca zapewnia odpowiednie warunki szkoleniowe na terenie Lublina oraz materiały dydaktyczne do zajęć teoretycznych; zajęcia praktyczne (jazda) - na placu manewrowym, w ruchu miejskim oraz poza obszarem zabudowanym na terenie Lublina. Zajęcia teoretyczne mogą odbywać się od poniedziałku do piątku (nie więcej niż 3 razy w tygodniu) w godzinach 8:00-18:00 nie dłużej niż 5 godzin zegarowych dziennie. Zajęcia praktyczne mogą odbywać się w godzinach uzgodnionych z uczestnikiem (również w soboty). Jedna godzina zegarowa zajęć teoretycznych wynosi 45 minut zajęć + 15 minut przerwy, 1 godzina dla zajęć praktycznych (jazdy) wynosi 60 minut. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestnika kursu do grupy kursantów realizujących kurs tożsamy z przedmiotem zamówienia. Pojazdy mechaniczne na których będzie prowadzone szkolenie muszą być w pełni sprawne technicznie. W przypadku awarii wskazanego w ofercie pojazdu, Wykonawca na okres naprawy zapewni samochód zastępczy. Wykonawca zapewni uczestnikowi materiały dydaktyczne do zajęć teoretycznych oraz zapewni wyżywienie na czas teoretycznego trwania kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs cieśla/stolarz budowlany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu cieśla/stolarz budowlany dla 1 osoby w wymiarze 170 godzin zegarowych (50 godzin zegarowych zajęć teoretycznych, 120 godzin zegarowych zajęć praktycznych) zakończonego uzyskaniem kwalifikacji cieśli/stolarza budowlanego. Zajęcia mogą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 7 godzin dziennie w godzinach od 8:00 do 19:00 (w przypadku zajęć praktycznych dopuszcza się ich organizację w soboty w godzinach 8:00 do 14:00). Jedna godzina zegarowa wynosi 45 minut zajęć + 15 minut przerwy. Ramowy program kursu budowlanego: 1) zajęcia teoretyczne: BHP, technologia z maszynoznawstwem, materiałoznawstwo, dokumentacja i rysunek zawodowy, 2) zajęcia praktyczne: wykonywanie połączeń ciesielskich elementów drewnianych, stemplowań i deskowań monolitycznych konstrukcji żelbetowych, wykonywanie deskowań fundamentów, ścian, słupów, stropów i schodów, obsługa pił tarczowych, czytanie rysunku technicznego. Zajęcia praktyczne w zawodzie stolarz budowlany wykonywanie za pomocą narzędzi do obróbki ręcznej drewna (cięcia, toczenia, klejenia, zbijania, malowania, lakierowania) oraz maszyn i urządzeń do obróbki drewna różnego rodzaju stolarki budowlanej oraz galanterii z wykorzystaniem różnego rodzaju gatunku drewna i materiałów drewnopodobnych tj. płyt, oklein i innych. Uczestnik otrzyma pakiet podstawowy, dydaktyczny, specjalistyczny materiałów. Wykonawca do realizacji zajęć praktycznych zapewni odzież ochronną dla uczestnika szkolenia oraz podstawowe narzędzia budowlane i środki czystości (odzież ochronna powinna być przekazana uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem w pierwszym dniu zajęć praktycznych i będzie stanowiła po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia). Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników kursu do grupy kursantów realizujących kurs tożsamy z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewni uczestnikowi wyżywienie na czas kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie części praktycznej kursu prawa jazdy kat. B i T
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Szkolenia okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.