eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubskousługa codziennego i całodobowego żywienia 135 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lubsku przy ul. Zamkowej 27 na bazie wynajmowanych pomieszczeń kuchni i wyposażenia kuchni przez okres 12 miesięcy 2016 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-29

Lubsko: usługa codziennego i całodobowego żywienia 135 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lubsku przy ul. Zamkowej 27 na bazie wynajmowanych pomieszczeń kuchni i wyposażenia kuchni przez okres 12 miesięcy 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 355712 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342732 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Zamkowa 27, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 068 4574111, faks 068 4574110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa codziennego i całodobowego żywienia 135 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Lubsku przy ul. Zamkowej 27 na bazie wynajmowanych pomieszczeń kuchni i wyposażenia kuchni przez okres 12 miesięcy 2016 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa codziennego i całodobowego żywienia pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej świadczona na bazie wynajętych od DPS Lubsko pomieszczeń kuchennych i wyposażenia obejmująca produkcję i wydawanie przez okres 12 miesięcy 2015r. następujących posiłków : śniadania --------- 49410 (porcji) śniadania drugie - 49410 (porcji) obiady --------- 49410 (porcji) kolacje --------- 49410 (porcji) ( wyliczone; 135 osób/dzień x 366 dni = 47910 porcji ) Liczba ta może się zmienić, gdyż jest zależna od stanu chorobowego mieszkańców i stanu obłożenia Domu. Usługa obejmuje cały kompleks spraw związanych z prowadzeniem kuchni w tym przejęcie pełnej odpowiedzialności za pracowników, produkcję, jej jakość, stan higieniczno-sanitarny pomieszczeń i urządzeń, prowadzenie dokumentacji HACCP, kontakty z Sanepidem, mycie naczyń ze stołówki, itp. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich aktualnych przepisów prawnych obowiązujących w polskim systemie prawnym w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do pobierania próbek żywnościowych sporządzanych produktów i przechowywania ich w wydzielonym miejscu w temperaturze 4st.C przez 72 godziny, dla kontroli przez Sanepid. Masa próbki każdego produktu min. 15dkg. Zamawiający ma prawo - poprzez upoważnionego przedstawiciela - do kontrolowania produkcji posiłków ( m.in.: jakości produktów wyjściowych, świadectwa jakości ich pochodzenia, składu i gramatury posiłków, czystości personelu i posiadania przez nich aktualnych książeczek zdrowia, czystości pomieszczeń i wyposażenia kuchni, zużycia mediów, bhp i p.poż. - według porozumienia , itd.) Zamawiający będzie dostarczał Wykonawcy pisemny wykaz ilości mieszkańców oraz wymaganych diet w terminach: - obiady i kolacje do godziny 9.00 tego samego dnia, - śniadania do godz. 16.00 dnia poprzedniego. Wyżywienie musi spełniać wymóg dostarczenia 2200-2400 kalorii dziennie dla jednej osoby. Posiłki mają być przygotowane ze świeżych produktów własnych ( nabywanych przez wykonawcę). Posiłki mają być urozmaicone (różnorodne) poprzez przestrzeganie piramidy żywieniowej i muszą odpowiadać wszelkim rygorom recepturowym, smakowym, estetycznym ( kolorystyka, konsystencja) i odżywczym ( w posiłkach mają być warzywa, owoce, słodycze, itd.). Posiłki należy układać na talerzu estetycznie, z przystrojeniem ich zieleniną ( zielonym koperkiem, pietruszką, szczypiorkiem, itp.). Gramatura określona w jadłospisie oznacza wagę produktu gotowego ( wydawanego do spożycia). Zgodnie z zasadami prawidłowego żywienia głównym źródłem energii powinny być: - węglowodory 50-70% energii (pieczywo, produkty zbożowe, kasze, warzywa, owoce) - tłuszcze 20-35% energii - białko 10-15% energii Posiłki powinny być różnorodne pod względem produktów i składników odżywczych. Należy zwrócić szczególną uwagę na użycie soli, które nie powinno przekroczyć 5gram dziennie na osobę. Minimalna wysokość całodobowego wsadu surowca na jednego żywionego nie może być mniejsza niż 8,00 zł brutto ( słownie: osiem złotych). Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kwartalne rozliczenie wsadu do kotła podając stawkę brutto wsadu do kotła. Na całodobowe wyżywienie składają się posiłki wydawane mieszkańcom: śniadanie na oddziałach o godz. 9.00, na stołówce w godz. 8.00-10.00 śniadanie(drugie) na oddziałach o godz. 10.30, na stołówce w godz. 10.30 obiad na oddziałach o godz. 13.00, na stołówce w godz. 13.00-15.00 kolacja na oddziałach o godz. 18, na stołówce w godz. 17.00-19.00 dodatek cukrzycowy dla pensjonariuszy z cukrzycą wydawany tylko na oddziałach o godz. 15.00 wliczony w cenę obiadu z uwzględnieniem podziału na diety : - normalna (I) - lekkostrawna (III) - lekkostrawna z dodatkiem cukrzycowym (IV) - lekkostrawna z dodatkiem cukrzycowym przecierana (V) - lekkostrawna przecierana - inne w zależności od zaleceń lekarza. Wykonawca zobowiązany jest ponad to do : a./ zapewnienia całodziennego dostępu do pieczywa i napojów w ilości 5-ciu bochenków chleba, 7-ciu słoiczków dżemu, 3-ch kostek masła 250g do smarowania chleba na tydzień. Przy wyborze dostawcy pieczywa należy uwzględnić przyzwyczajenia smakowe mieszkańców Domu. b./w okresie letnim zapewnienie napojów chłodzących ( herbata miętowa lub owocowa) dla 15 pracowników Domu w ilości 1 litra na osobę na dzień c./ zapewnienia dodatkowego posiłku (dodatku cukrzycowego) dla osób tego wymagających w ilości 28 osób ( może ulec zmianie). d./ umożliwienia wydawanie odpłatnych posiłków dla personelu zamawiającego jeżeli zaistnieje taka sytuacja w cenie jak dla mieszkańca Domu e./ przygotowania tradycyjnych potraw świątecznych (na Boże Narodzenie i Wielkanoc) oraz właściwej oprawy tych posiłków Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zaleceniami i normami Instytutu Żywienia i Żywności. Zamawiający może udostępnić do stosowania receptury na produkty żywieniowe stosowane w żywieniu dotychczasowym mieszkańców. Podstawę do sporządzania posiłków dla mieszkańców DPS stanowić będzie uzgodniony pomiędzy zamawiającym a wykonawcą jadłospis dekadowy, z uwzględnieniem diet indywidualnych. Receptury mogą one być modyfikowane wyłącznie po uzyskaniu akceptacji zamawiającego. Możliwe jest też wprowadzenie nowych potraw po zatwierdzeniu ich receptury przez zamawiającego. Dystrybucja posiłków 99 pensjonariuszy żywionych jest w budynku przy ul. Zamkowej 27 i 36 mieszkańców na filii DPS przy ul. Pokoju 1A. Dostarczanie posiłków do kuchenek oddziałowych odbywać się będzie transportem zamawiającego i tak : w budynku głównym przy ul. Zamkowej : a./ na oddziały - transport windą towarową, załadunek zbiorczy do pojemników i termosów jest czynnością wykonawcy, ilość osób około 52. b./ na stołówkę przez okno podawcze, wydawanie pojedynczych porcji dla około 46 osób do budynku przy ul. Pokoju 1A (filia DPS) transportem zamawiającego, załadunek zbiorczy do pojemników i termosów jest czynnością wykonawcy, odbiór z kuchni, ilość dla około 36 osób. Posiłki gorące będą odbierane od wykonawcy w termosach i pojemnikach będących własnością zamawiającego. Temperatura posiłków w chwili dostarczenia do pomieszczeń dystrybucji zamawiającego musi wynosić : dla zupy, drugiego dania, płynów - minimum 60°C, dla posiłków zimnych ( sałatki, pasty, sery, itp.) od 4-7°C. Przygotowywanie posiłków odbywać się będzie w kuchni Zamawiającego usytuowanej w Lubsku przy ul. Zamkowej 27 o powierzchni użytkowej wynajętej 226,70m2, oraz wyposażenia kuchennego, przekazanych wykonawcy usługi na podstawie umowy najmu - załącznik nr 5 SIWZ. Wykaz sprzętu i urządzeń do przekazania dla Wykonawcy stanowi załączniki nr 1 i 2 do umowy najmu. Dodatkowe obowiązki wykonawcy: a./ ponosić opłaty z tytułu zużycia mediów według wskazań podliczników: zimna woda, ciepła woda, kanalizacja, gaz, energia elektryczna i ryczałtu za ogrzewanie pomieszczeń (c.o.) - 610zł /m-c przez cały rok, ciepła woda - 18zł/m3 b./ Przejąć 3-ch pracowników zatrudnionych w kuchni na podstawie art. 23prim Kodeksu Pracy od firmy świadczącej aktualnie umowę żywienia mieszkańców DPS -u. Do przejęcia są 3 kucharki wskazane przez Zamawiającego, wszystkie mają być zatrudnione na pełny etat. Pozostali pracownicy (3 i pół etatu) mają być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Po zawarciu umowy żywienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o strukturze zatrudnienia i o zatrudnieniu wszystkich pracowników na umowę o pracę. Dla prawidłowej pracy kuchni potrzebne są następujące etaty, - szef kuchni - 1 osoba na pełny etat - kucharz - 4 osoby na pełny etat - magazynier - 1 osoba na pełny etat. - dietetyk - 1 osoba na 1 / 2 etatu. c./ przejmować wszelkie resztki pokarmowe jako odpady pokonsumpcyjne powstałe po spożyciu posiłków. d./ Zawrzeć umowę na odbiór odpadów BIO z firmą uprawnioną do odbioru takich odpadów. Nie zezwala się na odbiór tych odpadów innym podmiotom/osobom poza firmą uprawnioną do ich odbioru. Odpady te należy przechowywać w pojemnikach zamkniętych. Możliwe jest wykorzystanie pojemnika BIO 240 litrów za odpłatnością 5zł brutto /m-c. Odpady komunalne powstałe od pracowników kuchni można gromadzić bezpłatnie w pojemnikach dla pracowników DPS, są to dwa pojemniki na odpady komunalne zmieszane (niesegregowane) ustawione na placu przy kotłowni grzejnej. d./ utrzymywać właściwy stan techniczno-sanitarny pomieszczeń, urządzeń, sprzętu, itp. wykorzystywanych przez wykonawcę, co oznacza m.in. ich czasową konserwację, wykonywanie bez zwłoki napraw, remontów, a w przypadku znacznego zużycia naturalnego sprzętu uniemożliwiającego jego użytkowanie i nieopłacalności jego naprawy, wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia opinii technicznej w tym zakresie przez osobę uprawnioną i przedłożenia jej Zamawiającemu. Decyzję ostateczną podejmie zamawiający, który w przypadku akceptacji opinii wycofa sprzęt z użytkowania i przeznaczy go do kasacji. Jednakże, wykonawca musi sobie zabezpieczyć sprzęt równoważny umożliwiający mu prowadzenie działalności w zakresie żywienia. e./ Zgodnie z art. 182 Kodeksu Pracy - współpracować z zamawiającym w zakresie bhp. i p.poż. - na podstawie zawartego porozumienia - załącznik nr 6 SIWZ f./ Utrzymywać we właściwym stanie sanitarno-higienicznym korytarze przy kuchni (myć na bieżąco i co najmniej raz w tygodniu szorować podłogi) g./ Ubezpieczyć ( lub kontynuować ubezpieczenie) od odpowiedzialności cywilnej prowadzoną działalność gospodarczą w kuchni i objąć też odpowiedzialnością pracowników kuchni i osoby trzecie. h./ Zgłosić i opłacać podatek od nieruchomości na rzecz Urzędu Miasta Lubsko, od wynajętej powierzchni użytkowej pomieszczeń. Na rok 2016 planowana jest stawka w wysokości 21,00zł/m2 , co przy powierzchni wynajmu 226,70m2 daje kwotę 4760,70zł/rok. i./Wykonawcy zezwala się na wyposażenie kuchni w sprzęt własny ale w uzgodnieniu z zamawiającym warunków jego zasilania w media. j./ Opłacać comiesięczny czynsz za wynajem pomieszczeń kuchennych w wysokości 1957,40 zł /m-c..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Natalia Madej, ul. Reja 7/6, 65-076 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 602985,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 637389,00

  • Oferta z najniższą ceną: 637389,00 / Oferta z najwyższą ceną: 716445,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.