eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowica › Przebudowa drogi w miejscowości Turno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-03

Sosnowica: Przebudowa drogi w miejscowości Turno
Numer ogłoszenia: 355718 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317040 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Sosnowicy, ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, woj. lubelskie, tel. 0-82 5912152, faks 0-82 5912152.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi w miejscowości Turno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa /modernizacja/ drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Turno w gminie Sosnowica na odcinku od km 0+250 do km 0+650 na działce nr 148/1. 2. Droga jest wykonana z nawierzchni gruntowej ulepszonej pospółką, jako warstwa odsączająca, z licznymi brakami pospółki i wybojami. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych b) Wykonanie warstwy z kruszywa łamanego o szerokości 5,00m na odcinku od km 0+250 do km 0+650; c) Korytowanie mechaniczne przygotowanie do uzupełnienia warstwy odsączającej; d) Uzupełnienie z zagęszczeniem warstwy odsączającej. 4. Roboty modernizacyjne będą polegały na doprowadzeniu nawierzchni drogi do jednolitej równej nawierzchni o zbliżonej nośności i odporności na czynniki atmosferyczne z wytyczeniem właściwej jednolitej szerokości eliminującej zbędne łuki, wykrzywienie osi drogi. Ubytki pospółki w istniejącej nawierzchni uzupełnione pospółką po uprzednim usunięciu gruntu o niskiej stabilności - ziemi. Miejsca uzupełnień zagęszczone mechanicznie do uzyskania porównywalnej nośności w stosunku do pozostałej części drogi. Cały projektowany do modernizacji odcinek drogi wyrównany mechanicznie w celu umożliwienia rozłożenia równomiernej warstwy wierzchniej. Na tak przygotowanym podłożu wykonana warstwa z kruszywa naturalnego - kamienia z zagęszczeniem mechanicznym walcem drogowym. Grubość warstwy kruszywa po zagęszczeniu 15cm. W miejscach gdzie szerokość jest mniejsza lub występują ubytki warstwy pospółki uzupełninie warstwą odsączającą z pospółki po uprzednim usunięciu gruntu niestabilnego, aby wierzchnia warstwa z kruszywa łamanego miała jednakową grubość, a powierzchnia drogi była równa uniemożliwiająca powstawanie zastoin wody. Cały zmodernizowany odcinek drogi z wykonanymi właściwe spadki odprowadzające wodę. 5. Szczegółowy zakres robót przedmiotu zamówienia opisany został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). UWAGA: Przedmiar robót jest elementem pomocniczym przy opracowaniu oferty i został dołączony w celu ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny oferty. 6. Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca w szczególności: 1) wykona roboty budowlane z własnych materiałów, będących materiałami odpowiadającymi wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i zastosowania w budownictwie, opisem technicznym, zasadami sztuki budowlanej oraz odpowiednimi przepisami prawa; 2) roboty będzie prowadził zgodnie z wymogami przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowych i ochrony środowiska; 3) zagwarantowania bezpieczeństwa ruchu drogowego; 4) w uzgodnieniu z Zamawiającym zorganizuje na swój koszt zaplecze socjalne, zapewni właściwe oznakowanie oraz uporządkuje teren budowy po zakończeniu robót; 5) sporządzi i przedłoży dokumentację odbiorową. 7. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów nowych, w gatunku I, zakupionych u producentów gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w specyfikacji technicznej i dokumentacji. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 Ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i wyrobów innych producentów z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe nie były gorsze, niż parametry i cechy materiałów wskazanych w dokumentacji i specyfikacji technicznej. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane lub materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, które w żaden sposób nie wpłyną na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Włodawski Zakład Usług Remontowych i Budowlanych Sp. z o.o., ul. Chełmska 94, 22-200 Włodawa, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62061,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79964,56

  • Oferta z najniższą ceną: 79964,56 / Oferta z najwyższą ceną: 84353,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.