Ogłoszenie z dnia 2013-09-03
Poznań: Dostawa i montaż mebli na wyposażenie Centrum Kompetencyjnego Instytutu Logistyki i Magazynowania.
Numer ogłoszenia: 355774 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Logistyki i Magazynowania, ul. E. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8504890, faks 061 8526376.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli na wyposażenie Centrum Kompetencyjnego Instytutu Logistyki i Magazynowania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli na wyposażenie Centrum Kompetencyjnego Instytutu Logistyki i Magazynowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ 1)Część I Meble biurowe (wyposażenie pomieszczeń w ramach realizowanej inwestycji w oparciu o uzgodnienia z projektantem budynku). 2)Część II Meble biurowe (uzupełnienie wyposażenia w oparciu o kolorystykę, posiadane meble i rozwiązania techniczne zastosowane w pomieszczeniach Centrum Kompetencyjnego). 3)Część III Meble - wyposażenie aneksów kuchennych (wyposażenie pomieszczeń w ramach realizowanej inwestycji w oparciu o uzgodnienia z projektantem budynku). 4)Część IV Meble do laboratorium (wyposażenie pomieszczeń w ramach realizowanej inwestycji)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Meble biurowe (wyposażenie pomieszczeń w ramach realizowanej inwestycji w oparciu o uzgodnienia z projektantem budynku)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIKOMAX Adam Wyczawski, Obornicka 245, 60-693 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76422,00
Oferta z najniższą ceną: 76422,00 / Oferta z najwyższą ceną: 82434,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Meble biurowe (uzupełnienie wyposażenia w oparciu o kolorystykę, posiadane meble i rozwiązania techniczne zastosowane w pomieszczeniach Centrum Kompetencyjnego)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"STUDIO PROMEBEL" ANDRZEJ SUCHORSKI
jakie przetargi wygrała firma
"STUDIO PROMEBEL" ANDRZEJ SUCHORSKI
- Studio PROMEBEL, Dziadoszańska 10, 61-248 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68930,00
Oferta z najniższą ceną: 68930,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79416,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Meble - wyposażenie aneksów kuchennych (wyposażenie pomieszczeń w ramach realizowanej inwestycji w oparciu o uzgodnienia z projektantem budynku)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH TINA sp.j., Podkomorska 8, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19351,34
Oferta z najniższą ceną: 19351,34 / Oferta z najwyższą ceną: 21951,32
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Meble do laboratorium (wyposażenie pomieszczeń w ramach realizowanej inwestycji)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIKOMAX Adam Wyczawski, Obornicka 245, 60-693 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85978,23
Oferta z najniższą ceną: 85978,23 / Oferta z najwyższą ceną: 93096,24
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
- Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych - część 6 i 7
- Dostawa artykułów biurowych, urządzeń, papieru ksero, kopert
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu.
- Zakup i dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, drobiowego oraz wędlin wieprzowych i drobiowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany"
- ZP.261.3.2025 Zakup szaf na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Budowa i wyposażenie żłobka
- Dostawa mebli biurowych, szkolnych oraz przedszkolnych dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego, pomocy dydaktycznych, sprzętu i zabawek do szkoły podstawowej wraz z przedszkolem w miejscowości Sieniawa Gmina Rymanów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.