eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólWymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Nowej Soli przy ul. Wojska Polskiego 106 - III część

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-21

Nowa Sól: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Nowej Soli przy ul. Wojska Polskiego 106 - III część
Numer ogłoszenia: 35578 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, fax 068 4586831.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Nowej Soli przy ul. Wojska Polskiego 106 - III część.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na stolarkę PCV w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Nowej Soli. W zakres prac wchodzi m.in.: a/ wymiana drewnianej stolarki okiennej na stolarkę z PCV z szybami zespolonymi, 5-komorową z mikrowentylacją, uchylno - rozwierne, o współczynniku przenikania ciepła k=1,45 W/m2K w ilości ok.1000m2 i drzwi zewnętrznych w segmencie D na PCV - białe ok. 8m2, b/ wymiana wewnętrznych podokienników lastrico na podokienniki gr. 3cm z konglomeratu szer.25 cm ( pożądany typ BOTTICINO K-1 w celu zachowania jednolitości materiału i kolorystyki) c/ wymiana zewnętrznych podokienników z blachy na podokienniki z blachy aluminiowej powlekanej kolor szary ( pożądany RAL 7031 w celu zachowania jednolitej kolorystyki), o szer. śr. 38 cm d/ podmurowanie ścian, montaż nadproży, likwidacja luksferów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 11.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę w pełni zgodną z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ oraz którzy spełniają następujące warunki: - spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie, chociaż jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a złożoną ofertę uznaje się za odrzuconą. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez stwierdzenie spełnia/nie spełnia. 3.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione. 4.Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień, dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 i Art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu skladania ofert zgodnie z art.26 ust.3 Ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: l. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z kompletną ofertą następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, b)dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów, o których mowa w punkcie I litera a), c)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty określone w punkcie I litera a, b oraz c - muszą być złożone przez każdego wykonawcę. d) dokument stwierdzający, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie posiada wymagane uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy (chodzi o uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w odpowiedniej specjalności oraz wpis na listę członków Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę) e) wykaz wykonanych robót budowlanych - Zamawiający wymaga wykazania i udokumentowania wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej o wartości co najmniej 10.000.000,00zł (wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ). Na potwierdzenie wykonania robót Wykonawca załączy odpowiednie dokumenty np. referencje, f) oświadczenie wskazujące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ - dokument ten należy załączyć także w przypadku nie powierzania do wykonania podwykonawcom części przedmiotu zamówienia, zamieszczając w nim stosowną informacje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól, pok.203.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól, pok. 109 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, nie przewiduje aukcji internetowej.Wykonawca, którego interes prawny doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego zasad określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, przepisach wykonawczych do ustawy jak też niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują środki odwoławcze przewidziane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.