eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica"Wykonanie robót budowlanych i prac remontowych w budynku plebanii Parafii pw. Trójcy ¦wiêtej w ¦widnicy"



Og³oszenie z dnia 2016-11-30

Og³oszenie nr 355800 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.

¦widnica: "Wykonanie robót budowlanych i prac remontowych w budynku plebanii Parafii pw. Trójcy ¦wiêtej w ¦widnicy"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: nieobowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
"Ko¶ció³ Pokoju w ¦widnicy - obiekt UNESCO. Przywrócenie ¶wietno¶ci luterañskiej enklawy poprzez renowacjê organów wraz z prospektem, rewitalizacjê cmentarza i przebudowê plebanii, w celu zapewnienia wielokulturowej oferty kulturalnej, edukacyjnej i spo³ecznej" w ramach programu "Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego" w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 - 2014.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Ewangelicko-Augsburska w ¦widnicy, krajowy numer identyfikacyjny 89022347500000, ul. Plac Pokoju  6, 58100   ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 748 522 814, e-mail kosciol@kosciolpokoju.pl, faks 748 522 814.
Adres strony internetowej (URL): http://kosciolpokoju.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Ko¶cielna jednostka organizacyjna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

nie
http://www.luteranskaenklawa.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
http://www.luteranskaenklawa.pl/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobi¶cie lub za po¶rednictwem kuriera lub poczty
Adres:
Parafia Ewangelicko-Augsburska pw. ¶w. Trójcy przy Plac Pokoju 6, 58 -100 ¦widnica


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Wykonanie robót budowlanych i prac remontowych w budynku plebanii Parafii pw. Trójcy ¦wiêtej w ¦widnicy"
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i prac konserwatorskich w budynku plebanii Parafii pw. Trójcy ¦wiêtej w ¦widnicy. Przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych obejmuje remont pomieszczeñ plebanii - 1 i 2 piêtra oraz poddasza przy Ko¶ciele Pokoju w ¦widnicy zgodnie z zakresem okre¶lonym w przedmiarach stanowi±cych za³±cznik do niniejszej SIWZ. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych zawiera dokumentacja, która stanowi za³±cznik do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia w zakresie prac konserwatorskich obejmuje prace konserwatorskie przy elementach stropów drewnianych budynku plebanii Parafii pw. ¶w. Trójcy w ¦widnicy.

II.5) G³ówny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:92522100-7
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesi±cach: 3


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie ustanawia szczegó³owego warunku udzia³u w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie ustanawia szczegó³owego warunku udzia³u w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1) warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia: Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³: a) minimum dwie roboty budowlane na zabytku o warto¶ci brutto tych robót nie mniejszej ni¿ 350 000,00 PLN ka¿da (s³ownie: trzysta piêædziesi±t tysiêcy); b) minimum jedn± robotê budowlan±, polegaj±c± na wykonaniu remontu w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z pó¼n. zm.), która objê³a swym zakresem wymianê instalacji elektrycznych wewnêtrznych wraz z rozbudow±: systemu sygnalizacji w³amania i napadu lub systemu alarmu po¿aru lub systemu okablowania strukturalno- komputerowego; c) minimum jedn± pracê konserwatorsk± na zabytku o warto¶ci brutto tej pracy nie mniejszej ni¿ 100 000,00 PLN (s³ownie: sto tysiêcy), UWAGA: Je¿eli warto¶æ prac wyra¿ona zosta³a w umowie w walucie innej, ni¿ polski z³oty, Zamawiaj±cy w celu oceny spe³nienia warunku dokona przewalutowania warto¶ci umowy na z³oty polski wg kursu z dnia zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej Zamawiaj±cego. UWAGA: Przez pojêcie "zabytek" nale¿y rozumieæ nieruchomo¶æ, jak równie¿ rzecz ruchom±, objête ochron± prawn± w postaci wpisu do rejestru zabytków. W przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci w zakresie zdefiniowania pojêcia "zabytek" rozstrzygaj±ce bêd± przepisy ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Powy¿sze rozumienie ma zastosowanie do wszystkich postanowieñ SIWZ. UWAGA: Przez pojêcie "prace konserwatorskie" nale¿y rozumieæ jako dzia³anie, którego celem jest zapewnienie zabytkowej tkance obiektów architektonicznych, ca³ych zespo³ów urbanistycznych, zabytkowych parków, mo¿liwo¶ci jak najd³u¿szego istnienia w niezmienionym stanie, w szczególno¶ci poprzez zwolnienie procesu degradacji oryginalnych elementów zabytku dziêki wykonaniu zabiegów chemicznych lub dzia³añ fizycznych, w tym osuszaj±cych lub nawil¿aj±cych obiekt, zespó³ urbanistyczny, park. Zamawiaj±cy dopuszcza na u¿ytek Postêpowania rozumienie "prac konserwatorskich" jako wykonanie rekonstrukcji w szczególno¶ci poprzez uzupe³nienie brakuj±cej tkanki zabytkowej, jak równie¿ wykonanie restauracji obiektu, zespo³u urbanistycznego lub parku. Powy¿sze rozumienie pojêcia "prace konserwatorskie" ma zastosowanie do wszystkich postanowieñ SIWZ. 2) warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie potencja³u osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia: Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osob± kompetentn± do pe³nienia roli: 3.1) kierownika budowy, spe³niaj±c± przynajmniej nastêpuj±ce warunki: a) posiada wykszta³cenie wy¿sze techniczne - tytu³ mgr in¿. budownictwa l±dowego w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporz±dzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadaj±ce wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz do pe³nienia funkcji kierownika budowy przy zabytkach; c) posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na pe³nieniu funkcji kierownika budowy przy minimum 5 robotach budowlanych realizowanych na zabytkach, zdobyte na przestrzeni nie d³u¿szej, ni¿ 10 lat wstecz, licz±c od daty sk³adania ofert.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; 2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wykaz prac zawieraj±cy w szczególno¶ci informacje o rodzaju / zakresie oraz warto¶ci robót budowlanych i prac konserwatorskich, potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w Postêpowaniu, wraz z dowodami / dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e roboty i prace te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty tj.: w szczególno¶ci zgodnie ze sztuk± budowlan±, konserwatorsk±, nale¿yt± dla danego rodzaju robót staranno¶ci±, prawid³owo - w tym terminowo - ukoñczone (Za³±cznik nr 3 do SIWZ), UWAGA: wykaz prac musi przynajmniej potwierdzaæ warunek udzia³u w Postêpowaniu opisany w pkt. 3.2. ppkt 2), UWAGA: Wymaga siê, aby za³±czane dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty i prace zosta³y wykonane w sposób nale¿yty wystawione by³y przez Inwestora. W razie konieczno¶ci, w szczególno¶ci gdy wykaz lub przedstawione dowody / dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty i prace zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, budz± w±tpliwo¶ci zamawiaj±cego lub gdy nie wynika z nich, ¿e zamówienie zosta³o wykonane lub ¿e zosta³o wykonane nienale¿ycie, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego roboty by³y lub mia³y zostaæ wykonane, o przed³o¿enie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpo¶rednio zamawiaj±cemu; 2) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu Zamówienia, wraz ze wskazaniem do¶wiadczenia personelu proponowanego do wykonania prac - (Za³±cznik nr 4 do SIWZ), UWAGA: wykaz osób musi przynajmniej potwierdzaæ warunek udzia³u w Postêpowaniu opisany w pkt. 3.2. ppkt 3); 3) o¶wiadczenie, ¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia posiadaj± wymagane uprawnienia - (Za³±cznik nr 5 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca za³±cza do oferty, aktualne na dzieñ sk³adania ofert, o¶wiadczenia w przedmiocie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SIWZ) oraz niepodlegania wykluczeniu (za³±cznik nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w o¶wiadczeniach stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia sk³adane s± w oryginale. 2. Z³o¿ona przez wykonawcê oferta zawieraæ musi nastêpuj±ce dokumenty: 1) formularz oferty (za³±cznik nr 1 do SIWZ), 2) o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 5.2.1., 3) kosztorys ofertowy sporz±dzony na podstawie przedmiaru robót, sk³adaj±cy siê z nastêpuj±cych elementów: a) kosztorysu szczegó³owego, który powinien mieæ wycenione wszystkie pozycje wymienione w przedmiarze prac udostêpnionym przez zamawiaj±cego i wg podstaw kosztorysowania podanych w przedmiarze prac. Wyceny poszczególnych pozycji kosztorysowych powinny przedstawiaæ nak³ady robocizny, materia³owe i sprzêtu. W przypadku sporz±dzania wyceny prac na podstawie katalogów zawieraj±cych wy³±cznie nak³ady robocizny, nawet dla prac, które wymagaj± u¿ycia materia³ów, nale¿y wyceniæ nak³ady materia³owe wg innych materia³ów ¼ród³owych (np. instrukcje stosowania opracowane przez producentów) i przy wycenie pozycji podaæ rodzaj wycenianego materia³u, nak³ady oraz podstawê przyjêcia tych nak³adów, b) przedmiaru robót, c) tabeli elementów scalonych. Na stronie tytu³owej nale¿y podaæ stawkê 1 (jednej) roboczogodziny, rodzaj i wska¼niki procentowe stosowanych narzutów, warto¶æ kosztorysow± robót netto (bez podatku VAT), podatek VAT oraz ogóln± warto¶æ kosztorysow± robót (warto¶æ brutto). 4) dowód wniesienia wadium lub dokument wadium, 5) pe³nomocnictwo do podpisania oferty, je¶li uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych wykonawcy. Pe³nomocnictwo sk³adane jest w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ przez notariusza. Do pe³nomocnictwa nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sadowym (Dz. U. z 20016 r. , poz.687 ) albo za¶wiadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z pó¼n. zm.). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e z³o¿yæ dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. W przypadku, gdy w postêpowaniu zostanie z³o¿ona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowi±zku z³o¿enia ww. o¶wiadczenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca ma obowi±zek wniesienia wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³ do momentu sk³adania ofert. Za moment wniesienia wadium w pieni±dzu uznaje siê moment zaksiêgowania wp³aty na koncie Zamawiaj±cego. Wykonawca wnosi wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy zamawiaj±cego prowadzony przez bank PKO BP SA O/¦widnica nr konta: 88 1020 5138 0000 9602 0066 8673. Wadium mo¿e zostaæ wniesione równie¿ w nastêpuj±cych formach: 1) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 2) gwarancjach bankowych. Szczegó³owe informacje nt. wadium znajduj± siê w SIWZ.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60.00
termin wykonania20.00
okres gwarancji20.00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zmiany te s± nieistotne lub konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 15/12/2016, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.