Og³oszenie z dnia 2016-11-30
Og³oszenie nr 355807 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.
¦widnica: "Wykonanie prze³o¿enia pokrycia dachu z gontu drewnianego
na Ko¶ciele Pokoju w ¦widnicy, Pl. Pokoju 6, ¦widnica"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: nieobowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Ko¶ció³ Pokoju w ¦widnicy - obiekt UNESCO. Przywrócenie ¶wietno¶ci luterañskiej enklawy poprzez renowacjê organów wraz z prospektem, rewitalizacjê cmentarza i przebudowê plebanii, w celu zapewnienia wielokulturowej oferty kulturalnej, edukacyjnej i spo³ecznej" w ramach programu "Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego" w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 - 2014.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Ewangelicko-Augsburska w ¦widnicy, krajowy numer identyfikacyjny
89022347500000, ul.
Plac Pokoju
6,
58100
¦widnica, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
748 522 814, e-mail
kosciol@kosciolpokoju.pl, faks
748 522 814.
Adres strony internetowej (URL): http://kosciolpokoju.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Ko¶cielna jednostka organizacyjna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
http://www.luteranskaenklawa.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
http://www.luteranskaenklawa.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobi¶cie lub za po¶rednictwem kuriera lub poczty
Adres:
Parafia Ewangelicko-Augsburska pw. ¶w. Trójcy przy Plac Pokoju 6, 58 -100 ¦widnica
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Wykonanie prze³o¿enia pokrycia dachu z gontu drewnianego
na Ko¶ciele Pokoju w ¦widnicy, Pl. Pokoju 6, ¦widnica"
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na wykonaniu prze³o¿enia pokrycia dachu z gontu drewnianego na Ko¶ciele Pokoju w ¦widnicy. W ramach prac budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia przewiduje siê: wykonanie pokrycia dachu gontami drewnianymi, impregnowanie gontów, miejscowe naprawy i uzupe³nienia ³aceñ i konstrukcji wiê¼by dachowej oraz wykonanie drobnych uzupe³niaj±cych obróbek blacharskich w miejscach niezbêdnych. Zakres zamówienia obejmuje: - roboty rozbiórkowe na powierzchni oko³o 2.075 m2, - wymianê pokrycia dachowego z gontu drewnianego na powierzchni oko³o 2.075 m2, z wykonaniem pokrycia podwójnego, - uzupe³nienia ³at i miejscowe niewielkie naprawy wiê¼by dachowej, - impregnacjê gontów na powierzchni oko³o 2.075 m2, - wykonanie niezbêdnych uzupe³niaj±cych obróbek blacharskich, - monta¿ rusztowañ oraz odpowiedniego zabezpieczenia i wygrodzenia terenu robót. Informacja o terenie prac. Prace bêd± wykonywane na czynnym obiekcie, który na czas robót nie mo¿e byæ wy³±czony z u¿ytkowania. Obiekt zwiedzaj± tury¶ci oraz odbywaj± siê nabo¿eñstwa i koncerty. Do wykonania robót winny byæ u¿yte nastêpuj±ce materia³y: - gont: osika, jod³a, ¶wierk, wy³±cznie ³upane, d³ugo¶æ - 450mm - 600mm szeroko¶æ - 60-85 mm - preparat impregnuj±cy do obiektów zabytkowych na bazie rozpuszczalników, - gwo¼dzie stalowe budowlane oksydowane ciemne, - blacha do obróbek tytanowo-cynkowa w kolorze patyna-grafit o grubo¶ci 0,7mm. Do wykonania robót pokrywczych nale¿y stosowaæ materia³y zgodnie z powy¿sz± specyfikacj± lub równowa¿ne zatwierdzone przez Inspektora Nadzoru. Wykonawca jest zobowi±zany do stosowania odpowiedniego sprzêtu i urz±dzeñ zapewniaj±cych pe³ne bezpieczeñstwo osób wykonuj±cych roboty jak i osób postronnych znajduj±cych siê w pobli¿u obiektu. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±cznikach do niniejszej SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
Dodatkowe kody CPV:45261910-6, 45111300-1
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesi±cach: 3
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie ustanawia szczegó³owego warunku udzia³u w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1) warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³:
a) minimum dwie roboty budowlane na zabytku o warto¶ci brutto tych robót nie mniejszej ni¿ 800 000,00 PLN (s³ownie: osiemset tysiêcy);
b) minimum jedn± robotê budowlan±, która objê³a swym zakresem wykonanie pokrycia dachu na zabytku.
UWAGA: Je¿eli warto¶æ prac wyra¿ona zosta³a w umowie w walucie innej, ni¿ polski z³oty, Zamawiaj±cy w celu oceny spe³nienia warunku dokona przewalutowania warto¶ci umowy na z³oty polski wg kursu z dnia zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej Zamawiaj±cego.
UWAGA: Przez pojêcie "zabytek" nale¿y rozumieæ nieruchomo¶æ, jak równie¿ rzecz ruchom±, objête ochron± prawn± w postaci wpisu do rejestru zabytków. W przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci w zakresie zdefiniowania pojêcia "zabytek" rozstrzygaj±ce bêd± przepisy ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Powy¿sze rozumienie ma zastosowanie do wszystkich postanowieñ SIWZ.
2) warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie potencja³u osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osob± kompetentn± do pe³nienia roli:
kierownika budowy, spe³niaj±c± przynajmniej nastêpuj±ce warunki:
a) posiada uprawnienia budowlane (bez ograniczeñ) w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej oraz do pe³nienia funkcji kierownika budowy przy zabytkach nieruchomych;
b) posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na pe³nieniu funkcji kierownika budowy przy minimum 5 robotach budowlanych realizowanych na zabytkach, zdobyte na przestrzeni nie d³u¿szej, ni¿ 10 lat wstecz, licz±c od daty sk³adania ofert.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; 2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych zawieraj±cy w szczególno¶ci informacje o rodzaju / zakresie oraz warto¶ci robót, potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w Postêpowaniu, wraz z dowodami / dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty tj.: w szczególno¶ci zgodnie ze sztuk± budowlan±, konserwatorsk±, nale¿yt± dla danego rodzaju robót staranno¶ci±, prawid³owo - w tym terminowo - ukoñczone (Za³±cznik nr 3 do SIWZ),
UWAGA: wykaz robót musi przynajmniej potwierdzaæ warunek udzia³u w Postêpowaniu opisany w pkt. 3.2. ppkt 2),
UWAGA: Wymaga siê, aby za³±czane dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty wystawione by³y przez Inwestora. W razie konieczno¶ci, w szczególno¶ci gdy wykaz lub przedstawione dowody / dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, budz± w±tpliwo¶ci zamawiaj±cego lub gdy nie wynika z nich, ¿e zamówienie zosta³o wykonane lub ¿e zosta³o wykonane nienale¿ycie, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego roboty by³y lub mia³y zostaæ wykonane, o przed³o¿enie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpo¶rednio zamawiaj±cemu;
2) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu Zamówienia, wraz ze wskazaniem do¶wiadczenia personelu proponowanego do wykonania prac - (Za³±cznik nr 4 do SIWZ),
UWAGA: wykaz osób musi przynajmniej potwierdzaæ warunek udzia³u w Postêpowaniu opisany w pkt. 3.2. ppkt 3);
3) o¶wiadczenie, ¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia posiadaj± wymagane uprawnienia - (Za³±cznik nr 5 do SIWZ);
4) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca za³±cza do oferty, aktualne na dzieñ sk³adania ofert, o¶wiadczenia w przedmiocie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SIWZ) oraz niepodlegania wykluczeniu (za³±cznik nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w o¶wiadczeniach stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia sk³adane s± w oryginale. 2. Z³o¿ona przez wykonawcê oferta zawieraæ musi nastêpuj±ce dokumenty: 1) formularz oferty (za³±cznik nr 1 do SIWZ), 2) o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 5.2.1., 3) kosztorys ofertowy sporz±dzony na podstawie przedmiaru robót, sk³adaj±cy siê z nastêpuj±cych elementów: a) kosztorysu szczegó³owego, w którym powinny byæ wycenione wszystkie pozycje wymienione w przedmiarze prac udostêpnionym przez zamawiaj±cego i wg podstaw kosztorysowania podanych w przedmiarze prac. Wyceny poszczególnych pozycji kosztorysowych powinny przedstawiaæ nak³ady robocizny, materia³owe i sprzêtu. W przypadku sporz±dzania wyceny prac na podstawie katalogów zawieraj±cych wy³±cznie nak³ady robocizny, nawet dla prac, które wymagaj± u¿ycia materia³ów, nale¿y wyceniæ nak³ady materia³owe wg innych materia³ów ¼ród³owych (np. instrukcje stosowania opracowane przez producentów) i przy wycenie pozycji podaæ rodzaj wycenianego materia³u, nak³ady oraz podstawê przyjêcia tych nak³adów, b) przedmiaru robót, c) tabeli elementów scalonych. Na stronie tytu³owej nale¿y podaæ stawkê 1 (jednej) roboczogodziny netto, rodzaj i wska¼niki procentowe stosowanych narzutów i sposób ich wyliczenia, warto¶æ kosztorysow± robót netto (bez podatku VAT), podatek VAT (stawka i kwota) oraz ogóln± warto¶æ kosztorysow± robót (warto¶æ brutto). 4) dowód wniesienia wadium lub dokument wadium, 5) pe³nomocnictwo do podpisania oferty, je¶li uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych wykonawcy. Pe³nomocnictwo sk³adane jest w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ przez notariusza. Do pe³nomocnictwa nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sadowym (Dz. U. z 20016 r., poz.687) albo za¶wiadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z pó¼n. zm.). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e z³o¿yæ dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. W przypadku, gdy w postêpowaniu zostanie z³o¿ona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowi±zku z³o¿enia ww. o¶wiadczenia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca ma obowi±zek wniesienia wadium w wysoko¶ci 20 000,00 z³ do momentu sk³adania ofert. Za moment wniesienia wadium w pieni±dzu uznaje siê moment zaksiêgowania wp³aty na koncie Zamawiaj±cego. Wykonawca wnosi wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy zamawiaj±cego prowadzony przez bank PKO BP SA O/¦widnica nr konta: 88 1020 5138 0000 9602 0066 8673.
Wadium mo¿e zostaæ wniesione równie¿ w nastêpuj±cych formach:
1) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
2) gwarancjach bankowych.
Szczegó³owe informacje nt. wadium znajduj± siê w SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60.00 |
termin wykonania | 20.00 |
okres gwarancji | 20.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zmiany te s± nieistotne lub konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 15/12/2016, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Us³ugi psychologiczne, pedagogiczne oraz interwencji kryzysowej dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w ¦widnicy
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Gminy ¦widnica
- Dostawa pomocy i materia³ów dydaktycznych w ramach projektu pn. Dobry start przedszkolaków z Gminy ¦widnica
- "Sukcesywne dostawy materia³ów medycznych"
- Termomodernizacja budynku ZS w ¯arowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej Powiatu ¦widnickiego pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe"
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Klubie Malucha pod adresem: Tyble 50A, 98 - 420 Sokolniki
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica ¦ródmie¶cie - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Budowa ¿³obka dla 48 dzieci w miejscowo¶ci Wrocanka przy Szkole Podstawowej na nieruchomo¶ci stanowi±cej dzia³ki ewidencyjne nr 1000 i 994
- Wykonanie robót budowlanych w budynku spikerki na Stadionie Miejskim "Stal- Rzeszów"
- Wymiana pokrycia dachowego w ko¶ciele parafialnym pod wezwaniem ¶w. Stanis³awa Biskupa Mêczennika w Kramsku
- Rozbudowa schroniska dla bezdomnych zwierz±t w Koninie.
wiêcej: Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.