Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-03
Łódź: Dostawa sprzętu analitycznego dla projektu pt.: Opracowanie i wdrożenie technologii redukcji emisji rtęci do atmosfery z procesów spalania węgla, realizowanego w ramach POIG 2007-2013, priorytet 1 - Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działania 1.3 - Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe / 1.3.1 - projekty rozwojowe.
Numer ogłoszenia: 355890 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Biuro Projektu "Rtęć" , ul. Stefanowskiego 1/15 lok. 7, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. +48 42 631 27 00, faks +48 42 631 27 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu analitycznego dla projektu pt.: Opracowanie i wdrożenie technologii redukcji emisji rtęci do atmosfery z procesów spalania węgla, realizowanego w ramach POIG 2007-2013, priorytet 1 - Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działania 1.3 - Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe / 1.3.1 - projekty rozwojowe..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa, instalacja i uruchomienie analizatora rtęci wraz z komputerem PC z systemem operacyjnym, oprogramowaniem i drukarką oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi tego aparatu - 1 szt.; 2. Dostawa, instalacja i uruchomienie analizatora rtęci w systemie online w fazie gazowej wraz z komputerem PC z systemem operacyjnym, oprogramowaniem i drukarką oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi tego aparatu - 1 szt.; 3. Dostawa, instalacja i uruchomienie mikrofalowego systemu do mineralizacji oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi tego aparatu - 1 szt.;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.60-9, 38.54.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Karty katalogowe, z których jednoznacznie będzie wynikało, że oferowane urządzenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, 3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że przedmiot zamówienia posiada oznakowanie zgodności, zgodnie z nowelizacją ustawy o systemie zgodności z dnia 15.12.2006r. (Dz. U. Nr 249, poz. 1834) - załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 30
- 3 - Czas gwarancji - 30
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka - Biuro Projektu RTĘĆ,
90-924 Łódź, ul. Stefanowskiego 1/15 bud. A22, lok. nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Łódzka - Biuro Projektu RTĘĆ, 90-924 Łódź, ul. Stefanowskiego 1/15 bud. A22, lok. nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup jest finansowany z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013 w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie analizatora rtęci wraz z komputerem PC z systemem operacyjnym, oprogramowaniem i drukarką oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi tego aparatu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowany analizator rtęci musi spełniać podane poniżej szczegółowe wymagania techniczne: - niska granica oznaczania rtęci - 0,01 ng; - możliwość oznaczania rtęci w próbkach stałych i ciekłych bez wstępnego przygotowania - duża szybkość analizy, - niskie koszty eksploatacji bez konieczności stosowania dodatkowych odczynników potrzebnych do analizy próbek, - dwie kuwety pomiarowe połączone w szereg dla dwóch zakresów pomiarowych (0-10ng oraz 10 do 25.000ng), - podajnik próbek 100 pozycyjny (metoda rozkładu termicznego), - temp. rozkładu próbki do 999oC (całkowity rozkład HgSO4). W zakresie oferty należy także uwzględnić oprogramowanie sterujące analizatora, komputer stacjonarny (z monitorem, klawiaturą, myszką) wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym, spełniającym co najmniej wymagania oprogramowania sterującego analizatorem i umożliwiającym bezproblemową współpracę urządzeń. W skład zestawu wchodzi także drukarka laserowa (wydruki czarno-białe, podajnik na papier formatu A4)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.60-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Termin wykonania - 30
- 3. Czas gwarancji - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie analizatora rtęci w systemie online w fazie gazowej wraz z komputerem PC z systemem operacyjnym, oprogramowaniem i drukarką oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi tego aparatu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowany analizator rtęci w systemie online w fazie gazowej musi spełniać podane poniżej szczegółowe wymagania techniczne: analizator typu przenośnego, brak konieczności wstępnego przygotowania próbek - analiza typu online, wysoka stabilność i selektywność działania umożliwiająca oznaczenie rtęci w obecności CO, CO2, SO2, O2 i pary wodnej, szeroki zakres oznaczalności rtęci w granicach 0,5ng/m3 - 50 g/m3, na kilku zakresach pomiarowych, czas odpowiedzi mniej niż 20 sekund, zasilanie 230 AC 50 Hz i własne akumulatory umożliwiające ciągła pracę aparatu przez kilka godzin. W zakresie oferty należy także uwzględnić oprogramowanie sterujące analizatora, komputer stacjonarny (z monitorem, klawiaturą, myszką) wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym, spełniającym co najmniej wymagania oprogramowania sterującego analizatorem i umożliwiającym bezproblemową współpracę urządzeń. W skład zestawu wchodzi także drukarka laserowa (wydruki czarno-białe, podajnik na papier formatu A4)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.60-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Termin wykonania - 30
- 3. Czas gwarancji - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie mikrofalowego systemu do mineralizacji oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi tego aparatu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowany mikrofalowy system do mineralizacji musi spełniać podane poniżej szczegółowe wymagania techniczne: możliwość jednoczesnej mineralizacji minimum dwunastu próbek, możliwość mineralizacji w naczyniach jednorazowego użytku, możliwość mineralizacji próbek o masie minimum 5g w przypadku próbek nieorganicznych, kontrola temperatury i ciśnienia, duża moc mikrofalowa do szybkiego grzania, jednoczesna wentylacja 12 próbek podczas procesu mineralizacji, sterownik wyposażony w ekran dotykowy, umożliwiający zachowywanie i wczytywanie mikrofalowych metod i zrealizowanych procesów, mechanizm zabezpieczający ewentualnie uwalnianie ciśnienia wewnątrz obudowy na wypadek przekroczenia ciśnienia maksymalnego, możliwość zastosowania zarówno naczyń z kwarcu jak i teflonowych nawet w tym samym procesie, wbudowany zamknięty układ chłodzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 40
- 2. Termin wykonania - 30
- 3. Czas gwarancji - 30
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja dróg wojewódzkich
- DZP.26.95.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa subskrypcji oprogramowania do analizy wyników NGS i raportowania danych jakościowych z sekwencjonowania
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy dwóch kompletnych systemów do rejestracji parametrów jakości wody w ciekach dla Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni metrologii służącego do realizacji zajęć praktycznych
- Dostawa laboratoryjnego modułowego zestawu do spektroskopii ramanowskiej dla Instytutu Mikroelektroniki i Optoelektroniki Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Analizatory chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.