Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 249474 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opakowań i Produkcji Mechanicznej Jan Łachut, ul. Willowa, 06-500 Mława, tel. 0 23 654 35 32, fax 0 23 654 50 98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PX/PRZ15/EFS/27/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakresie szczegółowym dostawa materiałów reklamowych obejmować będzie dostawę: plakatów, ulotek oraz gadżetów reklamowych (długopis, zapalniczka, torba), insertów prasowych, druków bezadresowych, terminarzy, kalendarzy ściennych oraz notesów,.
Na przedmiot zamówienia złożą się:
1) Plakaty
NAZWA TOWARU PLAKATY
ILOŚĆ SZTUK 37 000
ILOŚĆ DOSTAW 4 według harmonogramu dostaw .
FORMAT A2
MATERIAŁ papier kredowy o gramaturze 135 gr./m2
KOLORYSTYKA 2+0
ZNAKI SZCZEGÓLNE Na plakatach muszą znajdować się w widocznych miejscach:
- logo Unii Europejskiej,
- logo Europejskiego Funduszu Społecznego,
- logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego,
- nazwę i numer projektu ,
- informacje o finansowaniu projektu ze środków z Unii Europejskiej i budżetu państwa,
Loga i opisy muszą być zgodne z dokumentem >>Szczegółowe wytyczne dotyczące promocji projektu w ramach ZPORR<< oraz <>Elektronika Mławy szansą dla rolników województwa mazowieckiego V<<, współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 2.3 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego oraz w 25% z budżetu państwa, zgodnie z umową nr Z/2.14/II/2.3/181/06/U/181/06 z dnia 13.12.2006 r. Dodatkowo plakaty powinny posiadać nadruk z logiem Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej, którego dane techniczne zostaną przekazane Wykonawcy.
WYKONANIE Plakaty zostaną wykonane na podstawie projektu, zgodnego z niniejszym opisem, dostarczonego Wykonawcy w formie elektronicznej w pliku PDF w dniu podpisania umowy.
- Wykonawca jest zobowiązany na życzenie Zamawiającego dokonać ewentualnych korekt w otrzymanych projektach plakatów.
- Przed przystąpieniem do realizacji zadania należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji ostateczną wersję plakatów. Uzyskanie akceptacji od Zamawiającego stanowi podstawę do podjęcia produkcji pełnego nakładu.
- Zamawiający otrzyma od Wykonawcy opracowane projekty plakatów (gotowe do druku), w wersji elektronicznej na CD-ROMIE, w plikach PDF do umieszczenia na stronie www.
2) Ulotki
NAZWA TOWARU ULOTKI
ILOŚĆ SZTUK 205 500
ILOŚĆ DOSTAW 4 według harmonogramu dostaw
FORMAT A4
MATERIAŁ papier kredowy o gramaturze 135 gr./m2
KOLORYSTYKA 2+1
ZNAKI SZCZEGÓLE Na ulotkach muszą znajdować się w widocznych miejscach:
- logo Unii Europejskiej,
- logo Europejskiego Funduszu Społecznego
- logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego,
- nazwę i numer projektu
- informacje o finansowaniu projektu ze środków z Unii Europejskiej i budżetu państwa,
Loga i opisy muszą być zgodne z dokumentem >>Szczegółowe wytyczne dotyczące promocji projektu w ramach ZPORR<< oraz >>Księgą Tożsamości EFS<<.
Dla niniejszego przedmiotu zamówienia obowiązkowy opis brzmi: Projekt nr Z/2.14/II/2.3/16/181/06 >Elektronika Mławy szansą dla rolników województwa mazowieckiego V<<, współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 2.3 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego oraz w 25% z budżetu państwa, zgodnie z umową nr Z/2.14/II/2.3/181/06/U/181/06 z dnia 13.12.2006 r. Dodatkowo ulotki powinny posiadać nadruk z logiem Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej, którego dane techniczne zostaną przekazane Wykonawcy.
WYKONANIE Z jednej strony ulotki powinien znajdować się reklama projektu identyczna z wyglądem plakatu, natomiast z drugiej strony musi znajdować się ankieta zgłoszeniowa.
- Ulotki zostaną wykonane na podstawie projektu, zgodnego z niniejszym opisem, dostarczonego Wykonawcy w formie elektronicznej w pliku PDF w dniu podpisania umowy.
- Wykonawca jest zobowiązany na życzenie Zamawiającego dokonać ewentualnych korekt w otrzymanych projektach ulotek.
- Przed przystąpieniem do realizacji zadania należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji ostateczną wersję ulotek. Uzyskanie akceptacji od Zamawiającego stanowi podstawę do podjęcia produkcji pełnego nakładu.
- Zamawiający otrzyma od Wykonawcy opracowane projekty ulotek (gotowe do druku), w wersji elektronicznej na CD-ROMIE, w plikach PDF do umieszczenia na stronie www.
3) Długopisy
NAZWA TOWARU DŁUGOPISY
ILOŚĆ SZTUK 9 200
ILOŚĆ DOSTAW 1 według harmonogramu dostaw
FORMAT -------------
MATERIAŁ Plastikowe
KOLORYSTYKA 1+0
ZNAKI SZCZEGÓLE Długopisy muszą być automatyczne z plastikowym klinem oraz gumowym uchwytem.
Długopisy powinny posiadać nadruk zawierający:
- logo Unii Europejskiej,
- logo Europejskiego Funduszu Społecznego
- logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.
Loga muszą być zgodne z zgodne z dokumentem >>Szczegółowe wytyczne dotyczące promocji projektu w ramach ZPORR<< oraz >>Księgą Tożsamości EFS<<.
Dodatkowo długopisy powinny posiadać nadruk z logiem Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej, którego dane techniczne zostaną przekazane Wykonawcy.
WYKONANIE Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, należy przedstawić ostateczną wersję długopisów do akceptacji Zamawiającemu.
4) Zapalniczki
NAZWA TOWARU Zapalniczki
ILOŚĆ SZTUK 7 400
ILOŚĆ DOSTAW 1 według harmonogramu dostaw
FORMAT miejsce na nadruk 53 mm x 14 mm
MATERIAŁ główka chromowana, spód plastikowy
KOLORYSTYKA 1+0 niebieska z białym nadrukiem
ZNAKI SZCZEGÓLE Zapalniczki muszą być piezoelektryczne.
Zapalniczki powinny posiadać nadruk zawierający:
- logo Unii Europejskiej,
- logo Europejskiego Funduszu Społecznego
- logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. nazwa i numer projektu
Loga muszą być zgodne z zgodne z dokumentem >>Szczegółowe wytyczne dotyczące promocji projektu w ramach ZPORR<< oraz >>Księgą Tożsamości EFS<<.
Dodatkowo zapalniczki powinny posiadać nadruk z logiem Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej, którego dane techniczne zostaną przekazane Wykonawcy.
WYKONANIE Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, należy przedstawić ostateczną wersję zapalniczek do akceptacji Zamawiającemu.
5) Torby
NAZWA TOWARU TORBY REKLAMOWE
ILOŚĆ SZTUK 6 000
ILOŚĆ DOSTAW 1 według harmonogramu dostaw
FORMAT 250 mm x 350 mm, miejsce na nadruk: 250 mm x 240 mm
MATERIAŁ Folia o grubości 0,05 gr.
KOLORYSTYKA 1+0, biała z niebieskim nadrukiem
ZNAKI SZCZEGÓLE Torby reklamowe powinny posiadać w widocznym miejscu nadruk zawierający:
- logo Unii Europejskiej,
- logo Europejskiego Funduszu Społecznego
- logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. nazwa i numer projektu
Loga muszą być zgodne z dokumentem >>Szczegółowe wytyczne dotyczące promocji projektu w ramach ZPORR<< oraz >>Księgą Tożsamości EFS<<.
Dodatkowo torby reklamowe powinny posiadać nadruk z logiem Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej, którego dane techniczne zostaną przekazane wykonawcy.
WYKONANIE Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, należy przedstawić ostateczną wersję toreb reklamowych do akceptacji Zamawiającemu.
6) Inserty prasowe
NAZWA TOWARU INSERT PRASOWY
ILOŚĆ SZTUK 206 000
ILOŚĆ DOSTAW 4 według harmonogramu dostaw
FORMAT 210 mm x 150 mm
MATERIAŁ Papier kredowy o gramaturze 135 gr./m2
KOLORYSTYKA 2+1
ZNAKI SZCZEGÓLE Na insertach prasowych muszą znajdować się w widocznych miejscach:
- logo Unii Europejskiej,
- logo Europejskiego Funduszu Społecznego
- logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.
- nazwę i numer projektu
- informacje o finansowaniu projektu ze środków z Unii Europejskiej i budżetu państwa,
Loga i opisy muszą być zgodne z dokumentem >>Szczegółowe wytyczne dotyczące promocji projektu w ramach ZPORR<< oraz >>Księgą Tożsamości EFS<<.
Dla niniejszego przedmiotu zamówienia obowiązkowy opis brzmi: Projekt nr Z/2.14/II/2.3/16/181/06 >>Elektronika Mławy szansą dla rolników województwa mazowieckiego V<<, współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 2.3 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego i w 25% z budżetu państwa, zgodnie z umową nr Z/2.14/II/2.3/181/06/U/181/06 z dnia 13.12.2006 r. Dodatkowo inserty prasowe powinny posiadać nadruk z logiem Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej, którego dane techniczne zostaną przekazane Wykonawcy.
WYKONANIE Inserty prasowe zostaną wykonane na podstawie projektu, zgodnego z niniejszym opisem, dostarczonego Wykonawcy w formie elektronicznej w pliku PDF w dniu podpisania umowy.
- Wykonawca jest zobowiązany na życzenie Zamawiającego dokonać ewentualnych korekt w otrzymanych projektach insertów prasowych..
- Przed przystąpieniem do realizacji zadania należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji ostateczną wersję insertów prasowych. Uzyskanie akceptacji od Zamawiającego stanowi podstawę do podjęcia produkcji pełnego nakładu.
7) Druki bezadresowe
NAZWA TOWARU DRUKI BEZADRESOWE
ILOŚĆ SZTUK 300 000
ILOŚĆ DOSTAW 4 według harmonogramu dostaw
FORMAT 210 mm x 150 mm
MATERIAŁ Papier kredowy o gramaturze 135 gr./m2
KOLORYSTYKA 2+1
ZNAKI SZCZEGÓLE Na drukach bezadresowych muszą znajdować się w widocznych miejscach:
- logo Unii Europejskiej,
- logo Europejskiego Funduszu Społecznego
- logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. nazwa i numer projektu
- informacje o finansowaniu projektu ze środków z Unii Europejskiej i budżetu państwa,
Loga i opisy muszą być zgodne z zgodne z dokumentem >>Szczegółowe wytyczne dotyczące promocji projektu w ramach ZPORR<< oraz >>Księgą Tożsamości EFS<<.
Dla niniejszego przedmiotu zamówienia obowiązkowy opis brzmi: Projekt nr Z/2.14/II/2.3/16/181/06 >>Elektronika Mławy szansą dla rolników województwa mazowieckiego V<<, współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 2.3 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego i w 25% z budżetu państwa, zgodnie z umową nr Z/2.14/II/2.3/181/06/U/181/06 z dnia 13.12.2006 r. Dodatkowo druki bezadresowe powinny posiadać nadruk z logiem Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej, którego dane techniczne zostaną przekazane wykonawcy.
WYKONANIE Druki bezadresowe zostaną wykonane na podstawie projektu, zgodnego z niniejszym opisem, dostarczonego Wykonawcy w formie elektronicznej w pliku PDF w dniu podpisania umowy.
- Wykonawca jest zobowiązany na życzenie Zamawiającego dokonać ewentualnych korekt w otrzymanych projektach druków bezadresowych.
- Przed przystąpieniem do realizacji zadania należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji ostateczną wersję druków bezadresowych. Uzyskanie akceptacji od Zamawiającego stanowi podstawę do podjęcia produkcji pełnego nakładu.
8) Terminarze
NAZWA TOWARU TERMINARZ
ILOŚĆ SZTUK 2 200
ILOŚĆ DOSTAW 1 według harmonogramu dostaw
FORMAT Format A5, min. 170 kartek.
MATERIAŁ okładka twarda , papier wewnątrz: >>chamois<<
KOLORYSTYKA Preferowany kolor okładek: niebieski
ZNAKI SZCZEGÓLE Terminarze muszą zawierać:
- logo Unii Europejskiej,
- logo Europejskiego Funduszu Społecznego
- logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. nazwa i numer projektu
- informacje o finansowaniu projektu ze środków z Unii Europejskiej i budżetu państwa,
Loga i opisy muszą być zgodne z zgodne z dokumentem >>Szczegółowe wytyczne dotyczące promocji projektu w ramach ZPORR<< oraz >>Księgą Tożsamości EFS<<.
Dla niniejszego przedmiotu zamówienia obowiązkowy opis brzmi: Projekt nr Z/2.14/II/2.3/16/181/06 >>Elektronika Mławy szansą dla rolników województwa mazowieckiego V<<, współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 2.3 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego i w 25% z budżetu państwa, zgodnie z umową nr Z/2.14/II/2.3/181/06/U/181/06 z dnia 13.12.2006 r. Dodatkowo Terminarze powinny posiadać nadruk z logiem Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej, którego dane techniczne zostaną przekazane wykonawcy.
WYKONANIE Powinny posiadać:
- Okładkę z tłoczeniami: logo Zakładu Opakowań, Unii Europejskiej, i EFS, oraz ZPORR
- stronę reklamową (zawierającą nazwę i opis wskazany w znakach szczególnych)
- kalendarz dzienny (sobota i niedziela na jednej stronie) z oddzielnymi zakładkami na każdy miesiąc,
- notes teleadresowy ,
- strony z miejscem na notatki.
- Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, należy przedstawić ostateczną wersję terminarzy do akceptacji Zamawiającemu,
9) Kalendarze plakatowe.
NAZWA TOWARU KALENDARZ PLAKATOWY
ILOŚĆ SZTUK 700
ILOŚĆ DOSTAW 1 według harmonogramu dostaw
FORMAT B1
MATERIAŁ Papier lakierowany z dwoma metalowymi listwami.
KOLORYSTYKA ---------------------
ZNAKI SZCZEGÓLE Kalendarze muszą zawierać:
- logo Unii Europejskiej,
- logo Europejskiego Funduszu Społecznego
- logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.
- nazwę i numer projektu
- informacje o finansowaniu projektu ze środków z Unii Europejskiej i budżetu państwa,
Loga i opisy muszą być zgodne z zgodne z dokumentem >>Szczegółowe wytyczne dotyczące promocji projektu w ramach ZPORR<< oraz >>Księgą Tożsamości EFS<<.
Dla niniejszego przedmiotu zamówienia obowiązkowy opis brzmi: Projekt nr Z/2.14/II/2.3/16/181/06 >>Elektronika Mławy szansą dla rolników województwa mazowieckiego V<<, współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 2.3 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego i w 25% z budżetu państwa, zgodnie z umową nr Z/2.14/II/2.3/181/06/U/181/06 z dnia 13.12.2006 r. Dodatkowo kalendarze powinny posiadać nadruk z logiem Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej, którego dane techniczne zostaną przekazane wykonawcy.
WYKONANIE Kalendarz powinien być z dołu i z góry wykończony metalowymi listwami w kolorze srebrnym i posiadać dziurkę do zamocowania na ścianie.
- Pole na nadruk u góry i na dole o wymiarach min: 660x105mm, zawierające loga i opisy wymienione w znakach szczególnych.,
- Kalendarz powinien zawierać zdjęcia Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej , które dostarczy Zamawiający.
- Kolorystyka kalendarza dopasowana do ogólnej kolorystyki zdjęcia.
- Warunkiem rozpoczęcia druku kalendarzy jest przedstawienie ostatecznej ich wersji do akceptacji przez Zamawiającego.
- Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, należy przedstawić ostateczną wersję kalendarzy plakatowych do akceptacji Zamawiającemu, może być to wersja elektroniczna
10) Bloczek
NAZWA TOWARU BLOCZEK
ILOŚĆ SZTUK 700
ILOŚĆ DOSTAW 1 według harmonogramu dostaw
FORMAT A4 ilość stron od 50 do 70
MATERIAŁ Papier w kratkę ofset o gramaturze 90 gr./m2, spód tekturowy
KOLORYSTYKA 1+0
ZNAKI SZCZEGÓLE Bloczki muszą posiadać
- logo Unii Europejskiej,
- logo Europejskiego Funduszu Społecznego
- logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. nazwa i numer projektu
Loga i opisy muszą być zgodne z zgodne z dokumentem >>Szczegółowe wytyczne dotyczące promocji projektu w ramach ZPORR<< oraz >>Księgą Tożsamości EFS<<.
Dodatkowo powinny posiadać nadruk z logiem Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej, którego dane techniczne zostaną przekazane wykonawcy
WYKONANIE Bloczek w kratkę - kratka w kolorze niebieskim jak również napisy.
- Ilość kartek - min. 20,
- Kartki klejone u góry,
- U góry miejsce na nadruk zgodny ze znakami szczególnymi,
- Ostatnią stronę stanowi okładka tekturowa
- Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, należy przedstawić ostateczną wersję bloczków do akceptacji Zamawiającemu, może być to wersja elektroniczna
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Oryginalny kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe
Kod CPV wg słownika 2008: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe
.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 81603 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Projekt nr Z/2.14/II/2.3/16/181/06 >>Elektronika Mławy szansą dla rolników województwa mazowieckiego V<<, współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 2.3 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego i w 25% z budżetu państwa.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe
ZAPOL DMOCHOWSKI, SOBCZYK Spółka jawna, Aleja Piastów 42, 71-062 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 81603
- Oferta z najniższą ceną: 81603 / oferta z najwyższą ceną: 156200
- Waluta: PLN.