Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-03
Strzelce Opolskie: Dostawa środków myjących i czyszczących do profesjonalnego sprzątania dla Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
Numer ogłoszenia: 355936 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Prałata J. Głowatzkiego w Strzelcach Opolskich , ul. Opolska 36a, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 77 4613291-5, faks 77 4612763.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.strzelce-op.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków myjących i czyszczących do profesjonalnego sprzątania dla Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków myjących i czyszczących do profesjonalnego sprzątania dla Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania prawa opcji: w górę +20%, w dół bez ograniczeń. Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamawiający porządkuje przedmiot zamówienia na 2 pakiety. Informacja o możliwości składania ofert wariantowych: Nie dopuszcza się. Szczegółowa specyfikacja produktów, określająca ich rodzaje i ilości, a także wymagania jakościowe, znajduje się w Formularzu Cenowym (Zał. nr 3 do niniejszej SIWZ). WARUNKI PRZEDMIOTOWE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca winien zaoferować środki myjące i czyszczące zapewniające profesjonalne utrzymanie czystości w szpitalu, spełniające wymogi wskazane w Formularzu Cenowym (zał. 3 do SIWZ). 2. W ramach oferowanych preparatów, Wykonawca na czas trwania umowy dostarczy Zamawiającemu 17 szt. systemów dozujących na 4 chemie umożliwiające dozowanie roztworów roboczych w zakresie stężeń od 0,1% na wszystkich oddziałach, oraz 51 zamykanych na klucz boksów na butelki z koncentratem uniemożliwiające osobom nieupoważnionym dostęp do koncentratów. 3. Dla Pozycji: 1-8 należy dołączyć aktualne karty charakterystyk oraz foldery-ulotki informacyjne wydane przez producenta oferowanych produktów potwierdzające właściwości i przeznaczenie zaoferowanego produktu zgodnie z wymogami Zamawiającego. 4. Dla Pozycji nr 1 - 3 i 5 Zamawiający wymaga, aby zaoferowane środki pochodziły z jednej linii producenta. Wymóg ten podyktowany jest koniecznością zapewnienia zgodności chemicznej i współdziałania środków zabezpieczających powierzchnię..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.51.42.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dodatkowo Wykonawca powinien przedłożyć: 1. Wypełniony formularz Prezentacja Wykonawcy (zał. nr 1 do siwz), 2. Wypełniony Druk Ofertowy (zał. nr 2 do siwz), 3. Wypełniony Formularz Cenowy (zał. nr 3 do siwz), 4. Pełnomocnictwo do złożenia oferty - jeżeli dotyczy. Dotyczy III.5) - dla Pozycji: 1-8 należy dołączyć aktualne karty charakterystyk oraz foldery/ulotki informacyjne wydane przez producenta oferowanych produktów potwierdzające właściwości i przeznaczenie zaoferowanego produktu zgodnie z wymogami Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.strzelce-op.pl (dostęp bezpośredni do strony z przetargami przez zakładkę BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich ul. Opolska 36A, 47-100 Strzelce Opolskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Dyrekcji Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich ul. Opolska 36A, 47-100 Strzelce Opolskie..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki myjące i czyszczące do profesjonalnego sprzątania, uchwyty do mopów, czyściwo wielozadaniowe, proszek uniwersalny i piorąco-dezynfekujący..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ściereczki z mikrofazy, nakładki bawełniane, pady maszynowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Krakowskiej 24 w Strzelcach Opolskich.
- Przebudowa ul. Marka Prawego w Strzelcach Opolskich - etap II
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków higienicznych do NoOSG"
- Dostawa środków czystości
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY CENTRUM SPORTU I REKREACJI WODNIK SP. Z O.O. W KROTOSZYNIE
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych w IV kwartale 2024 r.
więcej: Ścierki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.