To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-01
Ogłoszenie nr 355952 - 2016 z dnia 2016-12-01 r.
Mikołów: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń na rzecz uczestników/uczestniczek Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344336 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
24181949500000, ul.
U. Kolejowa
2,
43190
Mikołów, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 738 11 45, faks
32 738 11 55, e-mail
cismik@tlen.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.cis.mikolow.eu/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń na rzecz uczestników/uczestniczek Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PN-19/2016/CIS
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń na rzecz uczestników/uczestniczek Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie. CPV 80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego, Prowadzone w ramach n/w szkoleń zajęcia muszą być realizowane zgodnie z określonymi minimalnymi zakresami. Program poszczególnych kursów musi zawierać wszystkie elementy wynikające z § 75 ust. 4 Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) to jest: a) nazwę i zakres kursu, b) czas trwania i sposób organizacji kursu, c) wymagania wstępne dla uczestników kursu, d) cele kursu, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, f) opis treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) przewidziane sprawdziany i egzaminy. 3.1. Część 1- Kurs stylizacji paznokci a) Ilość osób do przeszkolenia - 1 b) Termin realizacji szkolenia: od dnia podpisania umowy do 16.12.2016 r. c) Ilość godzin kursu (jednej osoby) - nie mniej niż 40 godzin lekcyjnych wykładów i ćwiczeń praktycznych (45-minutowe zajęcia teoretyczne/praktyczne, 15-minutowa przerwa), w tym godzin zajęć teoretycznych nie więcej niż 10. d) Zakres kursu powinien obejmować m.in. teorię i praktykę z zakresu - budowa, struktura i choroby paznokcia; - manicure klasyczny: zasady opiłowywania płytki paznokcia, odsuwanie i wycinanie skórek, nauka dokładnego malowania paznokci, rekonstrukcja paznokcia naturalnego; - metoda żelowa: utwardzanie naturalnej płytki, budowa perfekcyjnego paznokcia french (formowanie tunelu), przedłużanie paznokcia na tipsie, przedłużanie paznokcia na szablonie, zdjęcie żelu i pielęgnacja paznokcia; - manicure hybrydowy: przygotowanie płytki pod zabieg, nakładanie preparatów, zdjęcie produktu; - podstawowe techniki ozdabiania paznokci; - problemy pojawiające się w codziennej pracy stylistki paznokcia: radzenie sobie z płytką problematyczną, modelowanie paznokci szerokich, obgryzionych, z bruzdami, nauka podcinania szablonu do różnych typów płytek paznokcia; e) Kurs kończy się egzaminem i wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. 3.2. Część 2- Kurs kroju i szycia a) Ilość osób do przeszkolenia - 1 b) Termin realizacji szkolenia: od dnia podpisania umowy do 16.12.2016 r. c) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - nie mniej niż 30 godzin (45-minutowe zajęcia teoretyczne/praktyczne, 15-minutowa przerwa, w tym nie mniej niż 24 godziny zajęć warsztatowych, d) Zakres kursu powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - organizacja warsztatu pracy: podstawowe przybory krawieckie, obsługa i konserwacja maszyny do szycia; - rodzaje tkanin, dodatków krawieckich, pasmanterii; - nauka szycia ręcznego: rodzaje szwów, ściegów, fastryga, przyszywanie zatrzasków, gumek; - nauka szycia na maszynie: wprowadzenie w różnego rodzaju techniki, szycie elementów odzieży, wszywanie zamka w spodnie, spódnice i sukienki, wykańczanie wszelkiego rodzaju ubrań; - wykroje i formy: robienie formy, krojenie tkaniny, fastrygowanie; - zdejmowanie miary i szycie na miarę: przygotowanie szablonów, szycie odzieży na miarę, nauka szycia konstrukcyjnego, fasony z wieloma elementami jak plisy, zaszewki, skomplikowane formy kieszeni, zapięcia, itp.; - wszywanie i wykonywanie dodatków krawieckich: wszywanie zamka, wykonywanie dziurek, przyszywanie guzików, szycie kołnierzy i kieszeni, wszywania koronek i tasiemek, e) Kurs kończy się egzaminem i wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
80510000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Kurs stylizacji paznokci |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT896.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Kurs kroju i szycia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT796.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 900 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ZSP w Ornontowicach oraz ZSEiU w Łaziskach Górnych w ramach projektu "Efektywne Funkcjonalne Szkoły - rozwój szkolnictwa zawodowego w Powiecie Mikołowskim"
- Małopowierzchniowe naprawy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Modernizacja Przedszkola nr 10 w Mikołowie-Mokre, ul. Grudniowa 1b
- Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, urządzanie i utrzymywanie zadrzewień i zakrzewień w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Remont kapitalny wraz z termomodernizacją i remontem dachu budynku mieszkalnego, wielorodzinnego przy ul. Podleskiej 66 w Mikołowie - wykonanie projektu izolacji termicznej od wewnątrz budynku.
- Remont szatni i łazienek w budynku przy ul. Krawczyka 21 w Mikołowie
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.