eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaSUKCESYWNA DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH ART. BIUROWYCH (ZADANIE NR 1), EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, FAKSÓW I KSEROKOPIAREK (ZADANIE NR 2) WRAZ Z ODBIOREM ZUŻYTYCH TONERÓW DO SIEDZIB ZAMAWIAJĄCEGO. ZP.SP.O.272.4.10.2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-29

Łęczna: SUKCESYWNA DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH ART. BIUROWYCH (ZADANIE NR 1), EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, FAKSÓW I KSEROKOPIAREK (ZADANIE NR 2) WRAZ Z ODBIOREM ZUŻYTYCH TONERÓW DO SIEDZIB ZAMAWIAJĄCEGO. ZP.SP.O.272.4.10.2015
Numer ogłoszenia: 355958 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182207 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński, Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 7526400, faks 81 7526464.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH ART. BIUROWYCH (ZADANIE NR 1), EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, FAKSÓW I KSEROKOPIAREK (ZADANIE NR 2) WRAZ Z ODBIOREM ZUŻYTYCH TONERÓW DO SIEDZIB ZAMAWIAJĄCEGO. ZP.SP.O.272.4.10.2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych art. biurowych (zadanie Nr 1), eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kserokopiarek (zadanie Nr 2) wraz z odbiorem zużytych tonerów i tuszy do siedzib Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 1 ust. 1 punkt 1 do 5 siwz. CPV: 22800000-8, 30197630-1, 30125110-5. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w części szczegółowej formularzy ofertowych dla poszczególnych zadań. 2. Podane w formularzach zadania nr 1 - wielkości opakowań mogą być zmienione przez Wykonawcę pod warunkiem dostosowania ilości i wielkości opakowania do wymaganej przez Zamawiającego wielkości zamówienia i odpowiedniej wyceny zmienionej pozycji. 3. Dostawa oraz płatności za wymienione w formularzu ofertowym dla zadań od 1 do 2 artykuły odbywać się będzie raz w miesiącu przez Zamawiających jednostkowych wymienionych w dziale 1, ust. 1, punkt 1 do 5 siwz. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca ponosi koszty transportu do siedzib zamawiających jednostkowych, koszty ubezpieczenia oraz opakowania artykułów na czas trwania transportu. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca biorący udział w zadaniu Nr 2 przewidział w ofercie wymóg odbioru i utylizacji tonerów i tuszy, zgodnie z ustawą o odpadach z dn. 14.12.2012r. (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.) lub recykling na swój koszt i potrzeby - wszelkich zużytych tonerów, tuszy, folii itp. materiałów do drukarek, kserokopiarek i faksów uznawanych jako niebezpieczne. 3. W przypadku urządzeń oznaczonych w załączniku Nr 1 dla zadania nr 2 znakiem (oryginał lub org). wymagane są wyłącznie oryginalne materiały eksploatacyjne producenta danego urządzenia, tj. drukarki, kserokopiarki itp. Przez oryginalne zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta sprzętu, do którego mają być zastosowane. Dla pozostałych urządzeń (nieoznaczonych lub oznaczonych : zam.) dopuszczalne jest zaoferowanie przez wykonawcę oryginalnych materiałów eksploatacyjnych producenta sprzętu lub równoważnych. W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element, umożliwiający pełną współpracę z urządzeniem drukującym. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego dla pozostałych niż wymienione jako oryginalne materiałów (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (zadanie Nr 2): materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i praw osób trzecich, oryginalnie wyprodukowane przez producenta urządzeń lub równoważne - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego. Na opakowaniu nie uszkodzonym powinna znajdować się data produkcji danego wyrobu. Za równoważne uznaje się artykuły nieregenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką jaka została podana w załączniku do SIWZ, temperatura topnienia tonera i czas schnięcia tuszu nie powinny być gorsze od parametrów materiałów oferowanych przez producenta urządzenia, lub powinny uwzględniać stopień tolerancji, którą producent wyznaczył do prawidłowego działania urządzenia. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. Weryfikacja zgodności będzie odbywała się w trakcie każdej dostawy materiałów eksploatacyjnych. 5. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczanych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien artykuł oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na artykuł spełniający żądanie Zamawiającego (np. na pochodzący od producenta, do którego artykuł jest przeznaczony), bez zmiany ceny. 6. Dostarczone przez Wykonawcę artykuły eksploatacyjne będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i jego termin, listę kompatybilności (typ drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 7. Zamawiający nie dopuszcza do zaoferowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, refabrykowanych oraz uzupełnianych (tzw. Reffil) oraz materiałów, które ograniczają pełną współpracę z programem sprzętu monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. Produkty takie nie zostaną uznane przez zamawiającego za równoważne. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2016, w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2016, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie. 9. Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10. Zamawiający nie miał potrzeby skorzystania w fazie przygotowawczej do niniejszego postępowania z dialogu technicznego, w oparciu o zapis art. 31a do 31c ustawy Pzp. 11. Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie wykonawcy zatrudniający ponad 50 % osób niepełnosprawnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych art. biurowych (zadanie Nr 1).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WESJAN Sp. z o.o., ul. Al. Jana Pawła II 89, 21-010 21-010 Łęczna, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78968,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68324,03

  • Oferta z najniższą ceną: 68324,03 / Oferta z najwyższą ceną: 68324,03

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych art. eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kserokopiarek (zadanie Nr 2) wraz z odbiorem zużytych tonerów i tuszy do siedzib Zamawiającego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 3INK s.c. Łukasz Aftyka, Ksenia Wolak, Piotr Czerwonka, ul. Zemborzycka 59, 20-445 lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104689,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104689,61

  • Oferta z najniższą ceną: 104689,61 / Oferta z najwyższą ceną: 104689,61

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.