To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-03
Grudziądz: KONSERWACJE: MALARSKIE POMIESZCZEŃ DYŻURNYCH (bud.1,23,28,39), POKRYCIA DACHOWEGO ORAZ WEWNĘTRZNYCH ROBÓT MALARSKICH (bud.66), ELEMENTÓW STRZELNICY GARNIZONOWEJ TYPU B, MALARSKIE I TYNKARSKIE ELEWACJI ORAZ POMIESZCZEŃ (bud.75,82) - sprawa 62/2013
Numer ogłoszenia: 355976 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293750 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJE: MALARSKIE POMIESZCZEŃ DYŻURNYCH (bud.1,23,28,39), POKRYCIA DACHOWEGO ORAZ WEWNĘTRZNYCH ROBÓT MALARSKICH (bud.66), ELEMENTÓW STRZELNICY GARNIZONOWEJ TYPU B, MALARSKIE I TYNKARSKIE ELEWACJI ORAZ POMIESZCZEŃ (bud.75,82) - sprawa 62/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są następujące konserwacje: malarskie pomieszczeń dyżurnych (bud.1,23,28,39), pokrycia dachowego oraz wewnętrznych robót malarskich (bud.66), elementów strzelnicy garnizonowej typu b, malarskie i tynkarskie elewacji oraz pomieszczeń (bud.75,82), zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1,2,3,4 do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)ZADANIE NR 1: konserwacja malarska pomieszczeń służb dyżurnych w bud. nr 1,23,28,39 - opis przedmiotu według Załącznika nr 1 do SIWZ: ROBOTY BUDOWLANE WEWNĘTRZNE: -odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów; -odnowienie powłok malarskich stolarki okiennej i drzwiowej. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: - wydzielenie etapów robót; - oświetlenie terenu prowadzonych robót; - poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; - znaki informacyjne i ostrzegawcze na terenie prowadzonych robót; - wykonanie i utrzymanie zaplecza socjalnego i magazynowego budowy; - oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; - wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie 2)ZADANIE NR 2: konserwacja pokrycia dachowego oraz wewnętrzne roboty malarskie w bud. nr 66 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie opis przedmiotu według Załącznika nr 2 do SIWZ: ROBOTY BUDOWLANE ZEWNĘTRZNE: - konserwacja pokrycia dachowego; - uzupełnienie tynków zewnętrznych; - wewnętrzne roboty tynkarskie i malarskie; - konserwacja posadzek. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: - wydzielenie etapów robót; - oświetlenie terenu prowadzonych robót; - poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; - znaki informacyjne i ostrzegawcze na terenie prowadzonych robót; - wykonanie i utrzymanie zaplecza socjalnego i magazynowego budowy; - oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; - wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45261900-3 - naprawa i konserwacja dachów KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45410000-4 - roboty tynkarskie KOD CPV: 90500000-2 - utylizacja odpadów 3) ZADANIE NR 3: konserwacja elementów strzelnicy garnizonowej typu B w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie - opis przedmiotu według Załącznika nr 3 do SIWZ: ROBOTY BUDOWLANE ZEWNĘTRZNE: - wymiana blach stalowych gr. 10 mm o szerokości 400 mm długość 2600 mm 6 szt. i zbijakami o szerokości 200 mm długość 2600 mm 6 szt. w przesłonie nr 1. Złom z demontażu należy przewieźć do magazynu Infrastruktury na odległość do 1 km; - wymiana kątownika stalowego 50x50x5 mm długość 2600 mm 6 szt. w przesłonie nr 1. Złom z demontażu należy przewieźć do magazynu Infrastruktury na odległość do 1 km; - wymiana jednostronnego deskowania ścian z desek profilowanych o grubości 50 mm na przesłonie nr 1 i 2 . Drewno z demontażu należy wywieźć i poddać utylizacji; - ułożenie papy izolacyjnej w przesłonach nr 1 i 2 od strony wewnętrznej na sucho w pozycji pionowej; - dwukrotna impregnacja drewna drewnochronem; - demontaż i ponowny montaż pokrycia kulochwytu nr 1 i 2 onduliną falistą uwzględniając 25% nowej i 75% uprzednio zdemontowanej. Materiał z demontażu należy wywieźć i poddać utylizacji; - uzupełnienie w przesłonach nr 1 i 2 pospółki o granulacji 2-5 mm; - wsypanie do przesłon nr 1 i 2 pospółki z odzysku, która uległa wysypaniu podczas wymiany deskowania; - wymiana 6 szt. blach stalowych o wymiarach 2000x420x10 mm w przesłonie nr 2. Złom z demontażu należy przewieźć do magazynu Infrastruktury na odległość do 1 km; - wymiana płaskownika stalowego gr. 10 mm szer. 100 mm polegająca na odcięciu starego i przyspawaniu do konstrukcji stalowej wzdłużnie pod kątem 120o - 135o. Złom z demontażu należy przewieźć do magazynu infrastruktury na odległość do 1 km; - wymiana podkładów kolejowych drewnianych w kulochwytach dolnych na 100 i 200 m. Drewno z demontażu należy wywieźć i poddać utylizacji; - wymiana bala drewnianego w kulochwytach dolnych na 100 i 200 m o przekroju 200x50 mm z przykręconą wzdłużnie na wkręty do szerszego boku bala łaty o przekroju 50x50 mm. Drewno z demontażu należy wywieźć i poddać utylizacji. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: - poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; - znaki ostrzegawcze na terenie robót; - wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; - oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; - wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45112000-5 - roboty w zakresie usuwania gleby KOD CPV: 45261214-7 - kładzenie dachów bitumicznych KOD CPV: 45223100-7 - montaż konstrukcji metalowych KOD CPV: 45422000-1- roboty ciesielskie KOD CPV: 45111230-9 - roboty w zakresie stabilizacji gruntu KOD CPV: 90500000-2 - utylizacja odpadów 4)ZADANIE NR 4: konserwacja malarska i tynkarska elewacji oraz konserwacja malarska pomieszczeń bud. nr 75 i 82 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie - opis przedmiotu według Załącznika nr 4 do SIWZ: ROBOTY BUDOWLANE ZEWNĘTRZNE: - roboty malarskie pomieszczeń w budynku nr 75 - wartownia; - naprawa cokołu i opaski betonowej budynku nr 75 - wartownia; - roboty tynkarskie i malarskie budynku nr 82 - biuro przepustek; - naprawa schodów lastrykowych oraz zadaszenia nad wejściem do jednostki. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: - oświetlenie terenu robót; - poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; - znaki ostrzegawcze na terenie robót; - wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; - oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45410000-4- roboty tynkarskie KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 90500000-2 - utylizacja odpadów 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności, przedmiary robót i specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót (Załączniki nr 1,2,3,4) oraz projekt umowy (Załącznik nr 9 do SIWZ). 3.Budynki, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas wykonywania robót będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zagwarantować ciągłość pracy, oraz zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki pracy, korzystania z obiektów i terenu dla jego użytkowników. 4.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 5.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 6.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 7.W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1,2,3,4 do SIWZ. 8.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 9.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi jak w Załączniku Nr 1,2,3,4 oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 10.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu i przebywającym w budynku i /lub na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym; 3) umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej; 4) realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i/lub terenu. 11.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach.Wyjaśniam, że w zadaniu nr 1 nie złożono żadnej oferty (w tym oferty, która podlegałaby odrzuceniu na mocy art 89 ustawy PZP). Wobec powyższego postępowanie w zakresie zadania nr 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy PZP..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.26.19.00-3, 45.41.00.00-4, 90.50.00.00-2, 45.11.20.00-5, 45.26.12.14-7, 45.22.31.00-7, 45.42.20.00-1, 45.11.12.30-9, 45.41.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: konserwacja pokrycia dachowego oraz wewnętrzne roboty malarskie w bud. nr 66 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN MYŚLIWIEC BUDOWNICTWO ELEKTRO
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN MYŚLIWIEC BUDOWNICTWO ELEKTRO
- Usługi Remontowo-Budowlane Jacek Wierzbicki, Mokre 87, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61754,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84961,83
Oferta z najniższą ceną: 84961,83 / Oferta z najwyższą ceną: 84961,83
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: konserwacja elementów strzelnicy garnizonowej typu B w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Ogólnobudowlany Mistrz Jurek Adrychowski, ul. Słoneczna 7, 86-134 Dolna Grupa, Dragacz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40649,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47966,26
Oferta z najniższą ceną: 47966,26 / Oferta z najwyższą ceną: 60512,69
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: konserwacja malarska i tynkarska elewacji oraz konserwacja malarska pomieszczeń bud. nr 75 i 82 w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Ogólnobudowlany Mistrz Jurek Adrychowski, ul. Słoneczna 7, 86-134 Dolna Grupa, Dragacz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22849,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20203,87
Oferta z najniższą ceną: 20203,87 / Oferta z najwyższą ceną: 26465,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterm. w formie kredytu bądź pożyczki do wys. 60 milionów zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetu
- Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ
- Usługa napraw bieżących samochodów osobowych, osobowo terenowych, mikrobusów oraz dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 109/2024
- Usługa napraw bieżących autobusów użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 110/2024
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.